Citat:
Slutsatsen r allts att vasokonstriktion inte r ngot man br oroa sig fr, d det inte pverkas nmnvrt/speciellt alls p PCP, r ganska neutralt?
Ja, men det finns hgre risk fr 3 OH PCP d det binder starkare till sigma n vad PCP gr, det r det som ger det dr opiod upplevelsen i princip.
Citat:
Att hlla sig under 40 mg r fr vrigt inget svrt ju. Psen jag skulle f innehller tio mg ungefr, s jag kommer att ta drygt hlften av det. Min vg r inget jag litar p nr jag ska mta saker under tio mg i vilket fall, d det r en 0,01-vg.
(LD50 r ungefr 0,5mg/kg)
Ja, om du vger 80 kg, Ta din kroppsvikt dela med 2, och d fr du ett ungefrlig siffra p din LD50, d det r relaterade till kroppsvikt.
Citat:
Ska bli intressant att prova! Nr eftereffekterna har lagt sig, r man s att man kan rra sig normalt eller r man stissig och har spnd blick som t.ex. tramadol kan ge? Jag vet att jag mrkte det p methoxetamine, som du i och fr sig inte provat. Dagen efter kunde jag vara dsig och allmnt korkad och kollade jag p ngot fastnade jag med blicken, ungefr som amfetamin ocks.
Det r svrt att svara p det, jag la inte s mycket mrke till det, det mste vara individuellt, men dagen efter fanns det dr knslan av dsighet i kroppen. Fanns en hel del eftereffekter kvar i 2-3 dagar.
Citat:
Hur upplevde du kroppens temperatur? Jag har en tendens till att frysa p alla droger utom opiater och alkohol. Alla de senaste tripparna jag har krt har jag legat i sngen med tcke, filtar och vrmeelement igng fr att f upp vrmen. Duschat har jag ocks gjort fr att jag r iskall. r det samma p denna substans?
Jag frs aldrig under trippens gng, jag har upplevt det dr temperaturfrndringar mest p 2c-p. ven det dr lukten du vet,
p 3 OH PCP frstrks luktsinnet, du kan ta p dig ngon parfym som luktar gott.
Citat:
Hur pass stora blev pupillerna frresten? Som psykedeliska droger, dr man har kolsvarta gon eller bara en marginell frstoring?
Det var inget som psykedeliska, det var lagom, sedan kollade jag inte upp det s noga d allt var suddigt ibland.