2013-03-06, 16:17
Medlem
Som i en tidigare post där jag berättade om reklam i Stockholms tunnelbana på andra språk än svenska. Nu har det hänt igen. SVT Tvärnytt ska börja sända nyheter i Malmö med Arabisk text. Ett steg i islamisering av Sverige. Vad ska hända sen, ska det finnas nyheter där de pratar arabiska. Jag har ialla fall fått nog. Att man hela tiden ska anpassa sig efter muslimerna.

http://avpixlat.info/2013/03/06/svt-tvarsnytt-ska-sanda-nyhetssammanfattning-pa-arabiska/
Citera
2013-03-06, 16:34
Medlem
Sverige2025s avatar
Man hade språka på sebokratiska redan 80 talet. Men jag tycker det är fel att man tvingar folk att betala tv licens och sedan använder man pengar för att producera program för en grupp som troligen inte betala tv licens.

Citat:
Ursprungligen postat av EagleswordTW
Som i en tidigare post där jag berättade om reklam i Stockholms tunnelbana på andra språk än svenska. Nu har det hänt igen. SVT Tvärnytt ska börja sända nyheter i Malmö med Arabisk text. Ett steg i islamisering av Sverige. Vad ska hända sen, ska det finnas nyheter där de pratar arabiska. Jag har ialla fall fått nog. Att man hela tiden ska anpassa sig efter muslimerna.

http://avpixlat.info/2013/03/06/svt-tvarsnytt-ska-sanda-nyhetssammanfattning-pa-arabiska/
Citera
2013-03-06, 16:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige2025
Man hade språka på sebokratiska redan 80 talet. Men jag tycker det är fel att man tvingar folk att betala tv licens och sedan använder man pengar för att producera program för en grupp som troligen inte betala tv licens.

Vad är det som säger att de inte betalar tv licens? Jävla rasist
Citera
2013-03-06, 17:24
Medlem
Sverige2025s avatar
Varför skulle de? Det flesta araber vill inte bli en del av Svenska samhället, det enda de vill ha är våra pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av FBdasen
Vad är det som säger att de inte betalar tv licens? Jävla rasist
Citera
2013-03-06, 17:43
Medlem
Får man inte alltid höra att integreringen av blattarna inte funkar? Det är ju inte direkt lösningen.

Fast jag ser det bara som positivt att svartskallarna inte integreras.
Citera
2013-03-06, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt
Får man inte alltid höra att integreringen av blattarna inte funkar? Det är ju inte direkt lösningen.

Fast Sverige är ju ett mångkulturellt land nu, så det kanske är dags att du börjar integrera dig?
Citera
2013-03-06, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Fast Sverige är ju ett mångkulturellt land nu, så det kanske är dags att du börjar integrera dig?

Nej, kommer lämna landet om jag skulle behöva integreras i mitt eget land.
Citera
2013-03-06, 19:28
Medlem
Sverige2025s avatar
Börja deportera folk som inte vill lära sej Svenska språket. Ge dem 1/2 år på sej att kommunicera på god Svenska, klara man inte det så åker man hem. Det finns ingen anledning att anpassa samhället efter andra språk än Svenska, Tyska och Engelska.

Citat:
Ursprungligen postat av Dr-compakt

Citera
2013-03-06, 19:32
Medlem
Det en minoritet i sverige, självklart ska det sändas och i bakgrunden för att skydda så ska en gammal eller äldre tant sitta, kanske med reklam.. Dom gör så i kosovo, en kvart får tex romer och serber sända nyheter, på sitt språk,,helt briljant..
Citera
2013-03-06, 19:37
Medlem
Det sänds väl nyheter på arabiska på P2 varje dag?
Citera
2013-03-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manzanito
Det sänds väl nyheter på arabiska på P2 varje dag?

vi vill ha de i våra tv nyhets utbud, både i tv och internet..
Citera
2013-03-06, 19:43
Medlem
Mad monks avatar
Har dom inte redan al-jazirra och koranen kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in