Jag flyttade hemifrån för två år sen, och kan säga att jag inte vant mig än vid den här ensamheten. Känner mig ruskigt ensam ibland, men vänjer mig mer och mer hela tiden. Kan sitta hemma en hel helg nu själv och nästan känna att det är skönt. Första tiden i egen lägenhet var dock jobbigare eftersom jag inte hade nått jobb att gå till om dagarna. Och inte heller pengar att hitta på nått. Men det löser sig oftast, man får bara ta tag i sakerna
Första natten hemifrån minns jag så jäkla väl. Var livrädd från det att mamma och hennes man hade sagt hej då och stängt dörren och en bra tid efter det.
Men man vänjer sig vid det här. Men man måste tänka på att det är mycket ansvar som spelar in. Jag trodde i princip att allt skulle bli bra bara jag flyttade hemifrån, naivt nog. Och det var ju inte riktigt sant. Dock så klarar jag inte av att vara hemma hos mamma eller pappa en längre tid nu heller utan att ledsna och komma hem till mig där jag kan göra som jag vill, hehe.
Det bra är ju att känner du inte för att diska just nu så behöver du inte, till skillnad från när man bodde hemma och de var på en hela tiden.
Ja vafan, vet inte vart jag vill komma med det här, haha. Men jag tycker att ansvarskänslorna tar över frihetskänslorna iaf. Sen om jag känner mig sjukt jäkla ensam så åker jag ju och hälsar på nån bara helt enkelt

värre än så är det ju inte.
Ja var ju inte mycket till hjälp det här, men ja ja...