Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-04, 17:33
  #1
Medlem
Stilliss avatar
Hej fick detta NESS-0327 är vitt pulver som har en distikt lukt av ... romrussin eller höstnogat.
frågan är vilken dos jag ska gå på.... vet fan inte mycket o dyrt var det. Har tagit HU-211 och HU-210 samt HU-345. Jag har tagit doser på 0.04 i vaporizer men detta medel ger mig en... jävligt flummig känsla av det kommer gå jävligt snett om jag tar för mycket.
Citera
2013-03-04, 18:16
  #2
Medlem
Alltså exakt dosering är ju omöjligt att säga, har aldrig sett den formen av tabeller för SCs. Det är helt enkelt löjligt små mängder och din våg är förmodligen långt ifrån optimalt placerad eller kalibrerad.

Men prova dig fram med så lite du bara kan. Det finns ingen anledning att överdriva doseringen, alla som rökt ner sig länge vet att rusen är bäst när man har låg tolerans och slipper röka några enorma mängder för att underhålla ruset. Att överdriva doseringarna kommer bara göra att din tolerans skenar och tillslut kommer du kunna röka i princip hur mycket som helst utan effekt.

Påslaget är så fort att det finns ingen anledning att röka hela dosen direkt. Det är ju bara att röka till ruset blir rätt?

Nu talar jag inte specifikt om NESS-0327 då jag inte provat den men är man först får man ju vidta alla rimliga försiktigheter när man experimenterar. Det är ju lite det som är RCs, vi vet inte...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback