2026-09-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Var är bataclan? Ska vi behöva vara oroliga? Vi saknar dig B!

Ja! Och Hamsterboll.
Citera
2026-09-02, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Är det på Ett hem? är det inte på mammans ena lantställe?

Joo, det är i mammans växthus och frukten och citronen rafsade hon väl fram i köket strax innan. Så låg kvalitet! Dåligt ljus, och texten verkar inte vara genomläst och då är den inte ens lång.. gott med hela citroner till teet också mmm. Jaja bittert här, men fattar inte att hon jobbat som copy!
Citera
2026-09-03, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Joo, det är i mammans växthus och frukten och citronen rafsade hon väl fram i köket strax innan. Så låg kvalitet! Dåligt ljus, och texten verkar inte vara genomläst och då är den inte ens lång.. gott med hela citroner till teet också mmm. Jaja bittert här, men fattar inte att hon jobbat som copy!

Ja jag kollade inte så noga, utgick ifrån att det var där eftersom hon bodde där nu när hon var på besök i Sthlm igen. Men ni har såklart rätt, kollade igen och det är alldeles för skrotigt för att vara Ett hem. My bad.
Citera
2026-09-03, 15:21
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Brukar hon dricka te? Har aldrig sett något annat än vin, bubbel, kaffe eller någon konstig "banana toffee cold form caramel spiced latte" eller vad den nu heter som hon beställer.
Jo det är väl hennes standarddryck på morgonen? Vill minnas hon nämnt pepparmyntste, grönt popcornte (genmaicha heter det kanske?), och något annat grönt te.

Eftersom hon ändå verkar vara van tedrickare som gillar grönt te har jag rätt svårt att se att hon vanligtvis skulle sträcka sig efter ett sketet liptonte. Blä.
Citera
2026-09-03, 16:30
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Brukar hon dricka te? Har aldrig sett något annat än vin, bubbel, kaffe eller någon konstig "banana toffee cold form caramel spiced latte" eller vad den nu heter som hon beställer.
När hon postade frukostbilder (OG-bloggar RIP) var det te nästan jämt om jag minns rätt. Kaffe drack hon nog enbart som take-away.
Citera
2026-09-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
När hon postade frukostbilder (OG-bloggar RIP) var det te nästan jämt om jag minns rätt. Kaffe drack hon nog enbart som take-away.

Aha! Thanks for the sandy lore, jag har inte följt så länge så visste inte hon var en te-lover
Citera
2026-09-04, 11:38
Medlem
Blir lite glad över att Sandra har så dålig smak! Klockan från Swarovski var liksom det plastigaste och samtidigt brackigaste jag sett, känns kul att hon vill ha en sån. Hon är sig själv och vet vad hon gillar, till skillnad från tex Elsa Billgren som är så ängslig att hon inte kan välja underkläder utan att en köpenhamnska först godkänt dem.
Citera
2026-09-04, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Blir lite glad över att Sandra har så dålig smak! Klockan från Swarovski var liksom det plastigaste och samtidigt brackigaste jag sett, känns kul att hon vill ha en sån. Hon är sig själv och vet vad hon gillar, till skillnad från tex Elsa Billgren som är så ängslig att hon inte kan välja underkläder utan att en köpenhamnska först godkänt dem.

Haha, tänkte exakt samma. 5000 spänn för en klocka som ser ut att komma från en tuggummiautomat.
Citera
2026-09-04, 17:12
Medlem
Tycker också det är uppfriskande att hon har sin stil och kör på den. Långt ifrån min egen smak, men ändå mycket roligare att ta del av än Elsas ängslighet.
Citera
2026-09-04, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Agejev
Tycker också det är uppfriskande att hon har sin stil och kör på den. Långt ifrån min egen smak, men ändå mycket roligare att ta del av än Elsas ängslighet.

Vad olik sig hon var i SVT precis, såg inte att det var hon. Men blank var hon. Och ryckig.
Senast redigerad av Carli 2026-09-04 kl. 17:44.
Citera
2026-09-04, 20:48
Medlem
brianmolkos avatar
Har hon inte en bostad i Ståkkålm med ?
Eller kanske hyrt ut ?
Citera
2026-09-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Vad olik sig hon var i SVT precis, såg inte att det var hon. Men blank var hon. Och ryckig.

Abstinens antagligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in