2026-09-01, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ciddea
Ny lägsta nivå idag… Te?
Och sen snäsig i kommentarerna. ”Ni läser här gratis så ni får stå ut med en handfull av sponsrade inlägg”
Hade jag varit Lipton hade jag varit förbannad, hon kan inte ens låtsas att gilla det.
Alltså te är väl okej, men Liptons påste? Som att försöka skriva intressant om ica basic snabbkaffe eller något annat av extremt låg kvalitet. Håller även med om vad någon annan skrev att bilderna var ovanligt dåliga i inlägget. Hon misslyckas helt med att få till den mysiga känslan som hon nog var ute efter.
Citera
2026-09-01, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misirlouie
Nytt språkligt lågvattenmärke också när hon skriver att hon väljer ut sina samarbeten på guldvåg haha.
Inte bara hon, det är tydligen plattformen som väljer ut dem, haha. "Gudlvåg"

Citat:
[...]så tycker jag ni kan njuta av att läsa en helt gratis platform (mer och mer ovanligt för varje år) som väljer ut sina samarbeten på gudlvåg.
Citera
2026-09-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Alltså te är väl okej, men Liptons påste? Som att försöka skriva intressant om ica basic snabbkaffe eller något annat av extremt låg kvalitet. Håller även med om vad någon annan skrev att bilderna var ovanligt dåliga i inlägget. Hon misslyckas helt med att få till den mysiga känslan som hon nog var ute efter.

Gratis? Är ju massa reklam från Elle som man redan ser. Hon får ju betalt av elle. Sponsrade inlägg behövs ej.
Citera
2026-09-01, 11:33
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Inte bara hon, det är tydligen plattformen som väljer ut dem, haha. "Gudlvåg"

Och böcker ska både dukas fram och plockas fram. När man inte har tillräckligt med innehåll för en punktlista egentligen haha

Citat:
1. Duka upp med levande ljus, blommor, böcker och filtar. Tänk mer vardagsrum än middagsbjudning.

2. Lägg fram böcker som du vill läsa i höst, eller vill tipsa dina gäster om i höst. Den bästa sortens bordsdekoration.
Citera
2026-09-01, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Och böcker ska både dukas fram och plockas fram. När man inte har tillräckligt med innehåll för en punktlista egentligen haha
Haha jag kan fortsätta
3. Dekorera bordet med litteratur
4. Anrätta en läsbuffé
5. Exponera gästerna för det skrivna ordet
6. Arrangera blädderverk på bordet

Perfekt för tjejnyår.
Citera
2026-09-01, 14:44
Medlem
Brukar hon dricka te? Har aldrig sett något annat än vin, bubbel, kaffe eller någon konstig "banana toffee cold form caramel spiced latte" eller vad den nu heter som hon beställer.
Citera
2026-09-01, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intig
Brukar hon dricka te? Har aldrig sett något annat än vin, bubbel, kaffe eller någon konstig "banana toffee cold form caramel spiced latte" eller vad den nu heter som hon beställer.

Nej te är det sällan, om någonsin, man ser på bloggen. Var det inte förresten Sandra som förra året absolut inte ville bli förknippad med just "tjejnyår", att det inte hade något med henne att göra? Rätt roligt att hon mjölkar det uttrycket nu när hon gör reklam.
Citera
2026-09-01, 19:28
Medlem
Sämsta inlägget jag sett på länge idag med påsteet. Och så slappt att sätta sig i Ett hems växthus och duka upp med citroner och… nektariner? hon antagligen hetsköpt på Coop innan. Har hon lånat böckerna från hotellet tro? Och champagne-glasen från restaurangen? Nej jag blir tokig på att hon får betalt för skiten.
Citera
2026-09-01, 21:14
Medlem
Sandra har väl alltid druckit te men då har det väl varit pepparmyntste i en teklämma? Till det? Ett ägg typ.
Citera
2026-09-01, 21:52
Medlem
Lol hon dödförklarade ju tjejnyåret.
Citera
2026-09-02, 09:57
Medlem
Var är bataclan? Ska vi behöva vara oroliga? Vi saknar dig B!
Citera
2026-09-02, 10:22
Medlem
Är det på Ett hem? är det inte på mammans ena lantställe?

Citat:
Ursprungligen postat av TTYN
Sämsta inlägget jag sett på länge idag med påsteet. Och så slappt att sätta sig i Ett hems växthus och duka upp med citroner och… nektariner? hon antagligen hetsköpt på Coop innan. Har hon lånat böckerna från hotellet tro? Och champagne-glasen från restaurangen? Nej jag blir tokig på att hon får betalt för skiten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in