2026-05-20, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Ja brynen var verkligen kronan på verket idag tyvärr.

Jag tyckte hon hade gjort en minimal och modest fyllning först men nu ser det bara för mycket ut.

Ja det är lite för mycket på en gång. Snygg eller inte känns irrelevant när det knappt ser ut som hon längre.

Oj, nej. Hon har gått från att alltid se lite barnsligare ut än sin ålder till att se markant äldre ut.
Citera
2026-05-20, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Tack, dock inte riktigt svar på min fråga , då listan visar vilka som skriver mest positivt om alkohol, inte vilka som dricker mest. Jag försvarar på inget sätt att influencers glorifierar alkohol, är inte bra förebilder osv. Men jag tycker att Sandras "drickande" är gravt överdrivet av folk som gissar.

Äsch. Sandra är ju uppväxt i kulisserna av hennes mammas (och pappas) och styvpappas karriär och tycker att det finaste det bidrog till var möjligheten till hennes livsstil som nepo baby. Hon vill ju ge sin son detsamma. Plus att hennes hårt tevespelande man från Borås äntligen får lajva den journalist han verkligen är.
Citera
Igår, 06:38
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Tack, dock inte riktigt svar på min fråga , då listan visar vilka som skriver mest positivt om alkohol, inte vilka som dricker mest. Jag försvarar på inget sätt att influencers glorifierar alkohol, är inte bra förebilder osv. Men jag tycker att Sandras "drickande" är gravt överdrivet av folk som gissar.

Det går ju inte att svara på dina frågor med de beviskrav du har. Om man räknar antal glas hon lägger upp bilder på och säger att hon druckit, då överdriver man för hon kan ha hällt ut dem eller bara låtsas att det är vin.

Det är inte bra content att dricka 5 enheter en helt vanlig dag så vet inte riktigt varför hon skulle låtsas att hon gör det men men.

Du verkar också sakna kunskap om alkoholism eftersom du tror att man då bara dricker i smyg.
Citera
Igår, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Oj, nej. Hon har gått från att alltid se lite barnsligare ut än sin ålder till att se markant äldre ut.

På dagens bilder är det dessutom så övertydligt att hon har fyllt eftersom kanten på överläppen är nära 90 grader. Undrar hur länge hon tänker låtsas som ingenting. Vid detta laget borde en hel del ha noterat men inget syns i kommentarsfältet så antingen låtsas även hennes läsare som ingenting eller så sållar hon hårt innan hon godkänner kommentarer. Troligtvis det senare.
Citera
Igår, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik
Det går ju inte att svara på dina frågor med de beviskrav du har. Om man räknar antal glas hon lägger upp bilder på och säger att hon druckit, då överdriver man för hon kan ha hällt ut dem eller bara låtsas att det är vin.

Det är inte bra content att dricka 5 enheter en helt vanlig dag så vet inte riktigt varför hon skulle låtsas att hon gör det men men.

Du verkar också sakna kunskap om alkoholism eftersom du tror att man då bara dricker i smyg.
Nej precis, vi kan inte "bevisa" eller veta hur mkt hon dricker utifrån de bilder vi ser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in