2026-05-20, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Om hon verkligen hade alkoholproblem skulle hon knappast visa upp sitt "drickande" på bild. Tror snarare det handlar om att hon glorifierar sin tillvaro, trol sippar hon lite på ett glas vid varje tillfälle som visas, kanske det är vatten ibland.

Tror mer att hon rättfärdigar det genom att romantisera det i fina miljöer på bloggen.
Citera
2026-05-20, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Fast det där är så tröttsamt att höra 🙄 om man bortser från att det är Paris, etc så dricker hon mycket och ofta och verkar jaga varje fylla. Om det mot förmodan inte skulle stämma kanske hon ska fundera på hur hon framställer sig sjäv. Det är inte bara det där lilla festliga influenser-glaset lite då och då i inläggen, det hon visar upp är något annat.
Ja nu är det ju näst intill VARJE dag senast en timme sedan på insta story t.ex.
Citera
2026-05-20, 19:12
Medlem
Citat:
Om hon verkligen hade alkoholproblem skulle hon knappast visa upp sitt "drickande" på bild. Tror snarare det handlar om att hon glorifierar sin tillvaro, trol sippar hon lite på ett glas vid varje tillfälle som visas, kanske det är vatten ibland.

Jag håller helt med. Hon vill vel ta så "franska" bilder som möjligt och tycker nog att vinglas hör till så att det inte råder någon tvekan om var hon är. Röker hon inte oftare på bild nu också? Tror inte att hon äter allt godis och tårtbitar som hon visar heller.

Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Första bilden i dagens inlägg ser otroligt konstig ut. Det är väldigt mycket nytt som pågår i det där ansiktet. Hon verkar ha gjort för mycket och för fort. Ser knappt ut som Sandra längre.

Verkligen. Dessutom är hon så eyebrow blind, hjälp! Jag tror hon hadde varit väldigt fin med naturliga ögonbryn som Coco Mellors t ex.
Citera
2026-05-20, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Första bilden i dagens inlägg ser otroligt konstig ut. Det är väldigt mycket nytt som pågår i det där ansiktet. Hon verkar ha gjort för mycket och för fort. Ser knappt ut som Sandra längre.

Ja, det är ganska uppenbart att hon fick läppfyllning, filler i kinderna och massor av botox. Det är lite sorgligt, men det är väl hennes val antar jag.
Citera
2026-05-20, 19:42
Medlem
Citat:
Ni som har koll på hennes drickande, dricker hon verkligen vin oftare än andra influencers? Inte för att försvara drickande på något sätt men förstår inte fixeringen vid Sandras drickande, många influencers som sitter med ett glas vin i var i varannat inlägg.

Hon stoltserar ju ofta med vilken typ av vin det är i glaset.
Citera
2026-05-20, 20:38
Medlem
Jo hon har garanterat gjort både botox och fillers! Tydligt i första bilden i senaste blogginlägget. Hon är snygg dock så inte för den delen men de kändes som det hände mycket på kort tid med hennes ansikte
Citera
2026-05-20, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Fast det där är så tröttsamt att höra 🙄 om man bortser från att det är Paris, etc så dricker hon mycket och ofta och verkar jaga varje fylla. Om det mot förmodan inte skulle stämma kanske hon ska fundera på hur hon framställer sig sjäv. Det är inte bara det där lilla festliga influenser-glaset lite då och då i inläggen, det hon visar upp är något annat.
Jag vidhåller att det är relevant att påminna om att det är en blogg vi läser, inte hennes irl dagbok. Att kalla ett glas vin åt gången till lunch, resp middag och kalla det för fylla är klart överdrivet då vi inte har en aning eg.
Citera
2026-05-20, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oob
Hon stoltserar ju ofta med vilken typ av vin det är i glaset.
Kanske för att hon, och /eller hennes man är intresserade av mat och vin. F ö svarade du inte på min fråga.
Citera
2026-05-20, 21:12
Medlem
Citat:
Kanske för att hon, och /eller hennes man är intresserade av mat och vin. F ö svarade du inte på min fråga.

Jättegammal lista så kanske inte jätterelevant men postar ändå för varför inte?

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2025/07/14/det-kom-ett-mail-17/
Citera
2026-05-20, 21:23
Medlem
Citat:

Ja. Hon dricker oftare än andra.
Citera
2026-05-20, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jättegammal lista så kanske inte jätterelevant men postar ändå för varför inte?

https://bloggbevakning.nyheter24.se/2025/07/14/det-kom-ett-mail-17/
Tack, dock inte riktigt svar på min fråga , då listan visar vilka som skriver mest positivt om alkohol, inte vilka som dricker mest. Jag försvarar på inget sätt att influencers glorifierar alkohol, är inte bra förebilder osv. Men jag tycker att Sandras "drickande" är gravt överdrivet av folk som gissar.
Senast redigerad av Fridafogel99 2026-05-20 kl. 23:18.
Citera
2026-05-20, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heksa
Verkligen. Dessutom är hon så eyebrow blind, hjälp! Jag tror hon hadde varit väldigt fin med naturliga ögonbryn som Coco Mellors t ex.

Ja brynen var verkligen kronan på verket idag tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av sage1331
Ja, det är ganska uppenbart att hon fick läppfyllning, filler i kinderna och massor av botox. Det är lite sorgligt, men det är väl hennes val antar jag.

Jag tyckte hon hade gjort en minimal och modest fyllning först men nu ser det bara för mycket ut.

Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Jo hon har garanterat gjort både botox och fillers! Tydligt i första bilden i senaste blogginlägget. Hon är snygg dock så inte för den delen men de kändes som det hände mycket på kort tid med hennes ansikte

Ja det är lite för mycket på en gång. Snygg eller inte känns irrelevant när det knappt ser ut som hon längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in