Citat:
Ursprungligen postat av
Galenkattkvinna
Haha va?? Säljer hon sina underkläder till och med? Snacka om att vara ”ekonomiskt”. Jag kanske är ensam om att tycka det men tycker det är märkligt att hon ska försöka sälja typ allt hon äger som hon inte har användning av. Minns när hon sålde av billiga ljusstakar från lagerhaus för att hon köpte några nya finare. Hur orkar hon? Vem köper ens någons billiga begagnade ljusstakar eller avlagda bh-ar? Varför inte skänka till klädinsamling eller till vänner om det är i bra skick?
Jag tror underkläderna var helt nya alltså sånt hon inte ens hunnit använda än. Men ja jag reagerar också på att någon som tjänar så mycket på sociala medier och får så mycket saker budat till sig säljer dem. Tidigare var det vanligare att bloggare (som det hette på den tiden) skänkte saker till följare, både nytt och gammalt, men det verkar inte finnas på kartan hos någon längre.
Och innan någon kommer och säger "bla bla måste man skänka saker för att man är känd" så nej givetvis inte. Men varför inte passa på att göra något fint för följarna som är de som burit hennes karriär? Eller bara ge bort till nära och kära.
Sandra ger ju bort saker hon fått i pressbud som födelsedagspresenter och det tycker jag är höjden av snålhet för någon som sätter saker för många tusenlappar på sin egen önskelista.