2023-03-23, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guggenslarv
Nu har jag läst denna tråd alldeles för länge utan att skriva något. Idag blev det mycket tydligt för mig att hon måste ha gjort botox, såg verkligen ut som om hon kisade i sin insta-story men såg inga rynkor mellan ögonbrynen alls.

Ang senaste dagarnas tandgate så har jag en bekant som gick från jättefina tänder(enl tandläkaren) till superinflammerat där hon kanske tom måste ta bort en tand efter 6 mån graviditet.

Ps. Tack för allt ni gett mig i alla dessa år av spökläsande!

På filmen när hon går med vagnen i solen ser det ju nästan ut som att hon medvetet gör en knepig grimas för att visa upp sin botoxade panna... Jag menar ingen 39åring ser ju ut som 15. Det blir onaturligt.
Citera
2023-03-23, 10:31
Medlem
Hamsterbolls avatar
Jag tror att sprutorna i munnen var för att hon drog ut tänder. Därav allt blod också, det blir ju blodigt när man drar ut tänder. Och även därför tandläkaren tyckte att hon skulle unna sig nåt efter.

Och anledningen till att dra ut tänder tror jag är att hon ska ha tandställning.
Citera
2023-03-23, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag tror att sprutorna i munnen var för att hon drog ut tänder. Därav allt blod också, det blir ju blodigt när man drar ut tänder. Och även därför tandläkaren tyckte att hon skulle unna sig nåt efter.

Och anledningen till att dra ut tänder tror jag är att hon ska ha tandställning.
Kan nog stämma! Men att gå och shoppa efteråt? Man blir ju svullen och dan, har ”tuss” för att stoppa blödning osv, jag har dragit tänder (bla pga skulle ha tandställning) och jag ville bara snabbt hem och gömma mig under en filt.
Citera
2023-03-23, 11:11
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Kan nog stämma! Men att gå och shoppa efteråt? Man blir ju svullen och dan, har ”tuss” för att stoppa blödning osv, jag har dragit tänder (bla pga skulle ha tandställning) och jag ville bara snabbt hem och gömma mig under en filt.

Jag gick raka vägen till en leksaksaffär där jag fick välja vad jag ville. Så det är nog olika.
Citera
2023-03-23, 12:20
Medlem
Citat:
Jag gick raka vägen till en leksaksaffär där jag fick välja vad jag ville. Så det är nog olika.
Ja, men då antar jag att du var ett barn? För vuxna är det kämpigare då tandbenet är hårdare osv. Jag var vuxen och det var HEMSKT
Citera
2023-03-23, 12:22
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Ja, men då antar jag att du var ett barn? För vuxna är det kämpigare då tandbenet är hårdare osv. Jag var vuxen och det var HEMSKT

Ja. Men Sandra är ju typ ett barn?
Citera
2023-03-23, 12:35
Medlem
DerStiefelknechts avatar
Citat:
😁
Citera
2023-03-23, 13:17
Medlem
Citat:
Hehe!
Citera
2023-03-23, 13:25
Medlem
Ogdens avatar
Jag har också dragit ut tänder för tandreglering i tonåren, gick direkt till skolan efteråt. Det är nog olika hur piss man mår efteråt och hur man agerar på det. Spännande om hon ska skaffa tandställning!
Citera
2023-03-23, 14:28
Medlem
Hon har verkligen ingen byst kvar?! (Elsas dagliga gymselfie innehöll även Sandy B idag). Deppigt!
Citera
2023-03-23, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredstein
Hon har verkligen ingen byst kvar?! (Elsas dagliga gymselfie innehöll även Sandy B idag). Deppigt!

Jag också tänkt på det, är AA-kupa verkligen efter att endast ha ammat ett barn. Trist. Kommer hon göra något åt det? Hon har ju tidigare uttryckt att hon gillar runda upptrycka bröst? Kanske en diskret förstoring?
Citera
2023-03-23, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
Jag också tänkt på det, är AA-kupa verkligen efter att endast ha ammat ett barn. Trist. Kommer hon göra något åt det? Hon har ju tidigare uttryckt att hon gillar runda upptrycka bröst? Kanske en diskret förstoring?
Hon skulle kunna gå upp i vikt lite men det känns ju inte troligt att hon vill det. Så det blir nog att skylla på amning och sedan en diskret förstoring som du säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in