2016-03-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra30
Henrik är skitsnygg, skitsmart och skitrolig, ödmjuk, sexig och varmhjärtad.
Jävlar vilken snubbe

Henrik hänger med PKK sympatisörer som Soran Ismail, sprängfullt och kanonkul...

.
Citera
2016-03-17, 07:01
Medlem

Fullt förståeligt att han drar på sig avundsjuka och hat från avundjuka och hatiska män på FB.
Citera
2016-03-17, 10:14
Medlem
RangRovers avatar
Citat:

Fullt förståeligt att han drar på sig avundsjuka och hat från avundjuka och hatiska män på FB.

Man får ser ut och vara som den man är. Bryr mej inte och då jag inte känner honom kan jag inte heller säga något om hans personlighet eller IQ nivå. Kan helt klart vara som du skriver. Eller inte.

Det finns grovt tre olika kast av komiker.

1. Komiker som är roliga
2. Komiker som kan vara roliga men bara ibland som man kan stå ut med men helst slipper
3. Komiker som inte är roliga men tror sej vara det, som man helt vill slippa (tänk-liknelse Anna Book)

3 känns enklast igen genom att de tror att vara rolig hänger samman med hur många gånger man säger kuk, fitta, knulla etc när de mot bättre vetande getts uppmärksamhet. De kan även av olika anledningar vara inkvoterade, t ex "vi behöver ha med en kvinna också annars får vi kritik" och så tar man in nån man sett på tv, rolig eller ej. Sen är det de som lever på gamla meriter, inte för att de var roligare tidigare kanske men varit del av nått som var kul för typ 20 år sen.

3r kan höra samman med en, eller flera, av dessa kategorier, t ex HS tillhör kuk-fitta och gamla meriter kategorierna. Så, vetenskapligt bevisat. Han kanske är snygg och sexig, kul.....nja..
Citera
2016-03-17, 10:28
Avslutad
Citat:

Jag är inte avundsjuk eller hatar Henrik.
Kan inte heller tillämpa alla de superlativ som du gör, på honom.
Jag tycker att han är impulsiv, naiv, uppblåst och rätt korkad.
Är tjej, om det är av betydelse.
Citera
2016-03-17, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag är inte avundsjuk eller hatar Henrik.
Kan inte heller tillämpa alla de superlativ som du gör, på honom.
Jag tycker att han är impulsiv, naiv, uppblåst och rätt korkad.
Är tjej, om det är av betydelse.

Så bra för dig att du inte är hatisk och avundsjuk, oavsett vilket kön du har. Grattis.
Citera
2016-03-17, 10:54
Medlem
Floragatans avatar
Citat:

På vilket sätt är Schyffert ödmjuk och varmhjärtad? Vilka uttryck tar det sig i konkreta handlingar? Jag förutsätter att du har en privat relation till honom.

För övrigt finns det en anledning till att HS får utstå så mycket mer kritik än dom flesta andra underhållare/artister. Hade det handlat om avundsjuka hade HS inte varit mer drabbad än andra.
Citera
2016-03-17, 11:46
Avslutad
Citat:
Så bra för dig att du inte är hatisk och avundsjuk, oavsett vilket kön du har. Grattis.

Förstår inte varför jag behöver ett "Grattis"?
Och varför har du sådana fördomar mot män?
Du ska nog rannsaka dig själv lite.

Henrik har haft sin storhetstid.
Det var 20 år sedan.
Att han nu försöker boosta sin karriär med politiska statement, känns lite desperat.
Det var ju inte så han var innan. Så varför ändrar han sig nu?

Nej, jag är lite besviken på herr Snyfftert.
Citera
2016-03-17, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Förstår inte varför jag behöver ett "Grattis"?
Och varför har du sådana fördomar mot män?
Du ska nog rannsaka dig själv lite.

Henrik har haft sin storhetstid.
Det var 20 år sedan.
Att han nu försöker boosta sin karriär med politiska statement, känns lite desperat.
Det var ju inte så han var innan. Så varför ändrar han sig nu?

Nej, jag är lite besviken på herr Snyfftert.

Hej igen, vad ledsamt att du är besviken på Henrik, ibland känner man besvikelse i livet. Hoppas det inte påverkar ditt liv i alltför stor grad.

På vilket sätt har jag fördomar mot män menar du? Är det en fördom att skriva att
vissa män på FB är hatiska? Har du aldrig stött på någon man här som är hatisk?
Det hade varit en skillnad om jag skrivit att alla män på FB är hatiska, men så är ju
inte fallet och så har jag inte skrivit. Du kanske ska läsa lite noggrannare innan du
kommenterar. Vissa kvinnor på FB är hatiska och mår dåligt, du är kanske en av dom? Hur mår du?
Citera
2016-03-17, 18:06
Medlem
elliot1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elliot1990
Henrik är den där individen som proklamerar för att medelsvensson ska betala för Sveriges flyktingpolitik samtidigt väljer han att skatteplanera. Skyllde en gång på frun. Vem han skyller på nu vet jag inte. Hånar även medelsvensson med någon uträkning att flyktingpolitik, och migration kostar ett abonnemang på Netflix, två Fanta och en pizza. Medelsvensson som pissar bort pengarna på en resa utomlands kan lika gärna beskattas.

Jublar och står bakom höjd skatt. Anser själv att det inte är coolt att betala skatt. Skitsmart.

http://cornucopia.cornubot.se/2014/03/kandisekonomi-darfor-har-kandisar.html?m=1

http://www.uvell.se/2014/10/27/vissa-%C3%A4r-mer-j%C3%A4mlika-%C3%A4n-andra-23890513

(FB) Skvaller om Henrik Schyffert?

Ödmjuk
Skitsmart När Schyffert ville visa på att Sverige går bra har Staffan Landin som han länkade till tittat på statistik från borgarnas år vid makten. Skitmart att hylla alliansens politik. Reinfeldt som drivit Sverige som kvinnor kör bil eller hur det var.
Varmhjärtad Säger själv att han kan lägga 5000kr på en jacka för att ge tiggaren 10kr för att lätta lite på samvetet.

Skitsnygg, skitrolig, och skitsexig Tjena.

Klipper bort en liten del..
Senast redigerad av elliot1990 2016-03-17 kl. 18:08.
Citera
2016-03-17, 19:27
Medlem
Mats Linds avatar
Citat:

Jag är avundsjuk på att Henrik är rik och att han har fin lägenhet och porche. Delvist finansierat av mig.

- Han är kanske inte SKITsnygg, men helt ok.

- Förmodligen är han inte SKITsmart, med tanke på de uttalanden han har gjort om bl.a Sveriges ekonomi och att morden i Sverige inte ökar.

- Han har iaf gjort sin sidekick Robert Gustafsson SKITrolig på 90-talet.

Ja, jag blir tyvärr alltmer hatisk generellt mot alla dårar som inte ser det jag ser. T.ex. Henrik och alla miljöpartister som lever i en parallel verklighet. Låt dem få ett eget landskap att bo och styra i, så får vi se hur lång tid det skulle fungera.
Citera
2016-03-17, 19:31
Medlem
apelsinhimlens avatar
Schyffert är en självutnämnd antirasist och godhetsaspostel.

Dessutom är han en kass och rik + framgångsrik komiker.

Helt sjukt att många tar intryck av det han säger och tycker om invandring.

Hur kan bara folk ta till sig detta?

Varför flyttar han inte själv ut till Rinkeby och testar den svenska förorten som han så mycket tycker om?

Vill han inte öka sin kulturkompetens och få nya MENA-vänner eller vad handlar det om?
Senast redigerad av apelsinhimlen 2016-03-17 kl. 19:37.
Citera
2016-03-17, 20:26
Medlem
Citat:
Hej igen, vad ledsamt att du är besviken på Henrik, ibland känner man besvikelse i livet. Hoppas det inte påverkar ditt liv i alltför stor grad.

På vilket sätt har jag fördomar mot män menar du? Är det en fördom att skriva att
vissa män på FB är hatiska? Har du aldrig stött på någon man här som är hatisk?
Det hade varit en skillnad om jag skrivit att alla män på FB är hatiska, men så är ju
inte fallet och så har jag inte skrivit. Du kanske ska läsa lite noggrannare innan du
kommenterar. Vissa kvinnor på FB är hatiska och mår dåligt, du är kanske en av dom? Hur mår du?

Ta en sobril till och somna om. Henrik är en förespråkare av ett samhälle i förfall där han dövar sitt skattefusk med att inför sin flickvän som han antagligen fick på kroken med sitt PK snack om att öppna alla gränser. Att grannens dotter från förorten där han växte upp blir våldtagen av en migrant är inget Henrik bryr sig om.

Det handlar inte om hat utom om vilket samhälle våra barn kommer växa upp i. Henrik kommer flytta från Sverige om skiten blir för jobbig i Vasastan och skylla på att han vill utveckla sig själv.

Ett land han inte kommer att fly till är garanterat Turkiet med sina djupa PKK sympatier.

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in