2017-04-13, 18:15
Medlem
vad kostar en biljet för att se den här hycklaren ??
Citera
2017-04-13, 18:43
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag har sett tre föreställningar med Schyffert.
1. Hans första ensam.... glömt namnet...
2. Ljust & fräscht och Ägd (tillsammans med Fredrik Lindström)

Och jag är fullt nöjd och var han väljer att bo, vilken bil han kör etcetera skiter jag fullständigt i.
Har fått många riktiga sköna maggarv av honom genom åren.

Och jag skiter fullständigt vad han står där och säger för det kan aldrig bli roligt när jag vet vilken idiot personen egentligen är. Lite som att försöka läsa en roman av Jan Guillou, när man försöker sätta sig in i storyn och kommer på att allt är en produkt av en snedvriden vänsterhjärna så tappar man intresset helt.
Citera
2017-04-13, 19:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Och jag skiter fullständigt vad han står där och säger för det kan aldrig bli roligt när jag vet vilken idiot personen egentligen är. Lite som att försöka läsa en roman av Jan Guillou, när man försöker sätta sig in i storyn och kommer på att allt är en produkt av en snedvriden vänsterhjärna så tappar man intresset helt.
Det är ju annars ett tecken på att intellektuellt tänkande, att man kan skilja på sak och person.
Citera
2017-04-13, 20:09
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ju annars ett tecken på att intellektuellt tänkande, att man kan skilja på sak och person.
Så en roman som kommer från en sjuk vänsterhjärna är en sak?
Citera
2017-04-13, 20:12
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ja, det är just precis vad det är. Och den kan vara underhållande trots att personen bakom den är "sjuk". Eller ja, det är ju uppenbarligen inte alla som klarar av att underhålla flera motsatta tankar och idéer samtidigt.
Citera
2017-04-13, 20:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja, det är just precis vad det är. Och den kan vara underhållande trots att personen bakom den är "sjuk". Eller ja, det är ju uppenbarligen inte alla som klarar av att underhålla flera motsatta tankar och idéer samtidigt.
Ok då för jag erkänna att jag inte är intellektuell för jag kommer aldrig att kunna roas av en idiot som Schyffert när jag vet hur störd han är.
Citera
2017-04-13, 20:18
Medlem
Ratads avatar
Citat:

Jag tycker Schyffert fortfarande då och då gör småkul grejer. Hans jättetuffa tweets och pizzamatematik kan dock suga gammal turkisk fitta.

Carl Bildt är en fitta, men en småkul fitta.

Ja, det går att hitta grader i allt.
Citera
2017-04-13, 20:31
Medlem
UT64s avatar
På Facebook kritiserar komikern Henrik Schyffert dem som anser att Sverige inte har råd att ta emot flyktingar. Han konstaterar att asylmottagandet totalt beräknas kosta 27 miljarder kronor under 2015, utslaget på alla vuxna invånare i Sverige blir det 319 kronor i månaden:
”Det kostar oss alltså två quattro stagionis, en stor Fanta och ett Netflix-abonnemang att rädda livet på 80 000 människor i år. Det är inte dyrt.”

Citera
2017-04-13, 20:50
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
På Facebook kritiserar komikern Henrik Schyffert dem som anser att Sverige inte har råd att ta emot flyktingar. Han konstaterar att asylmottagandet totalt beräknas kosta 27 miljarder kronor under 2015, utslaget på alla vuxna invånare i Sverige blir det 319 kronor i månaden:
”Det kostar oss alltså två quattro stagionis, en stor Fanta och ett Netflix-abonnemang att rädda livet på 80 000 människor i år. Det är inte dyrt.”

Att det sedan blev dubbelt så mycket "flyktingar" och dubbelt så mycket pengar, är en annan femma.
Citera
2017-04-13, 22:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ok då för jag erkänna att jag inte är intellektuell för jag kommer aldrig att kunna roas av en idiot som Schyffert när jag vet hur störd han är.
Kan du i alla fall förstå att och varför det är roligt så är du ju i alla fall en bit på vägen.
Citera
2017-04-13, 22:44
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskigNisse
Han bor ju fett varför öppnar han inte dörrarna ????
Han har givetvis fått den frågan, och han valde att dribbla bort den, och förnedra utfrågarna.

Med galna motfrågor som -Jaha, du vill ha mer järnvägar i Sverige. -Hur mycket räls skall du lägga?

Givetvis har Schyffert en stor verbal förmåga, som psykopater ofta har, och
när han svarar med små putslustigheter är media gärna där och berömmer honom.

Typ: "Schyffert svarade rasist på Facebook - Nu hyllas han på twitter"..
Citera
2017-04-18, 21:04
Medlem
Antagonist88s avatar
Nu flörtar Henrik med Vänsterpartiet också, Kommunist javisst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in