Citat:
Ursprungligen postat av
Mats Lind
Av någon anledning älskar jag att avsky Schyffert. Min terapeut skulle mena att jag projierar då är avundsjuk på en människa som lever genom twitter.
Vet inte varför jag stör mig så enormt på Shyffert, kanske för att jag skulle agera likadant om jag hookade upp med rätt folk och tjänar massor med pengar. Sen skulle jag kosta på mig märkliga uttalanden om Sverige och och agera statsekonom med hänvisning till min polares ekonomiska uträkningar av landets finanser.
Jag är Moderat varit sen 1981
Jag har mött många kändisar genom åren och de flesta är trevliga som Carolina Gynning, Titiyo eller Per Gessle på resande fot de trevligaste jag mött var Hans Rosenfeldt ,Ingvar Oldsberg och jag har svept en bägare med några andra som Johan Kinde tillsammans med en person som är känd men säkert inte vill nämnas på FB detta var25 år sedan.
Den enda otrevliga personer jag mött är Jerry Williams och Schyffert och jag jobbar absolut inte i nöjesbranschen och jag är varken musiker eller försäljare.
Till att börja med är Schyffert hyggligt lång för att närma sig 50år och jag vet andra som mött honom och deras åsikt är den samma så jag råkade inte på honom en dålig dag. Stockholm är en liten stad när folk alltid går ut på samma ställen.
Jag har aldrig hamnat i bråk med en känd person eller blivit tillsagt av någon vakt och enda gången jag blev starstruck var när jag såg Roger Moore för något år sedan.
Schyffert har förlorat som faan när han blev politisk hur många av hundra är Sossar 27 pers? En riktig amatör