2006-01-11, 17:56
Medlem
Klints avatar
Bland vuxet normalt folk bör man väl utgå från att "näsgodis" åtminstone testats?
Citera
2006-01-11, 18:36
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klint
Bland vuxet normalt folk bör man väl utgå från att "näsgodis" åtminstone testats?

Det tycker jag inte. Varför skulle det vara standard, att alla vuxna åtminstone testat marschpulver?
Citera
2006-01-11, 19:15
Medlem
Grantzs avatar
Citat:

Öhh?!
Nej, alla är inte så dumma att de testar det...
Citera
2006-01-11, 20:10
Medlem
Nulles avatar
Jag minns en gammal intervju med Schyffert där han antydde att han var drogliberal genom att bestämt hävda att "dom" skulle döda honom om han uttryckte sina åsikter i frågan. (Vilka "dom" var framgick inte.)
Citat:
Jag säger inte emot. Själv är jag onormal och har aldrig testat.
Citera
2006-01-11, 20:12
Medlem
Bastardos avatar
Citat:

I alla fall bland i den branschen, bör tilläggas.
Citera
2006-01-11, 20:18
Medlem
kinkykoreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Och det vet Du...?!

Henrik tar inte 'nasgodis'...

Hahaha....Stockholms Matvarufabrik 1999.....jag var där....med dem....
Citera
2006-01-11, 20:27
Bannlyst
Varför kallas det förresten näsgodis? Jag har en släkting (en jävla åsna för övrigt... ) som pysslade rejält med kokain under lång tid. Brosket i hans kran smälte av kokainet. Det kan väl knappast kallas "godis"...?

Den fånen hade t.o.m. specialgjort ett litet "sminketui" med en liten spegel vari han låtit rista två skåror, lagom för två linor. Under spegeln fanns ett mellanrum där han kunde förvara skiten. Han hade en lite skopa av 18-karatigt guld att skopa upp kokainet med.

Stort och flott ska det vara. Det var inte så mycket med honom när hans mor fick hämta honom på Polen-båten i Ystad när han fått på skallen av en hallick i Polen och man hade rånat honom på både kostym och plånbok.

// Roger P.
Citera
2006-01-11, 21:07
Medlem
Minkybabys avatar
Har för jag hört att han är allergisk mot pälsdjur, men det kanske bara är en bortförklaring till hans snörvlande ...
Citera
2006-01-11, 22:31
Medlem
Jag känner inte Schyffert, men jag skulle bli mycket förvånad om han inte tagit ladd åtmindstone några gånger. Det är så mycket vanligare änn folk tror, självklart berättar de som laddar inte om det till folk som är anti, folk som står utanför fattar/misstänker ingenting.
Citera
2006-01-11, 23:20
Medlem
mb_2000s avatar
Så de flesta är på min sida och tror att han tar sig en sträng då och då...

Där ser man... Jag visste inte att det skulle vara så vanligt som vissa här påstår. Jag är väl ung och naiv. Får väl se till att bli kändis så att jag också kan testa... Eller så skiter jag i det och håller mig till spriten...
Citera
2006-01-11, 23:22
Bannlyst
Han gör det väl inte längre men han ska väl ha varit en rätt duktig snortare.
Likaså med Adam alsing.
Citera
2006-01-12, 12:27
Medlem
BlackAdolfs avatar
Citat:

Självklart, man kan väl inte uttala sig om man inte provat det goda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in