2016-02-20, 23:31
Medlem
swimp78s avatar
Vad är det här pinsamma önsketänkandet i tråden om att "Schyffert är slut" "misslyckad" "föredetring" osv ?

Henrik Schyffert är Sveriges högst betalde komiker, han drar in stora pengar på sina föreställningar. Jag skulle påstå att han är extremt framgångsrik

Bara för Att man hatar nån som person eller dennes åsikter behöver man inte ljuga
Citera
2016-02-20, 23:36
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

Henrik Schyffert är Sveriges högst betalde komiker, han drar in stora pengar på sina föreställningar. Jag skulle påstå att han är extremt framgångsrik

Betyder det att han är rolig då? Jag skulle svara nej.
Detta eftersom folk i allmänhet i Sverige är så jävla korkade att de inte själva kan avgöra vad som är kul. De är som en fårskock som följer varandra och tuggar i sig av det som bjuds.
Citera
2016-02-20, 23:39
Medlem
Schyfferts föreställningar med Lindström säljer bra. Så visst, Sveriges föreläsar duo numero 1.. Men kul? Tjaa. Antar att de är mer som ett lååångt avsnitt av TED talks.
Citera
2016-02-21, 00:00
Bannlyst
När folk går in på en skvallertråd och propagerar för en person så måste någon säga något annat.

Henrik Schyffert (Comedian) är inte hatad av någon som jag känner frågan är om han är rolig och om SVT bör stötta en person som tagit en så klar ställning PRO/ för när det gäller massinvandring?
Citera
2016-02-21, 00:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
När folk går in på en skvallertråd och propagerar för en person så måste någon säga något annat.

Henrik Schyffert (Comedian) är inte hatad av någon som jag känner frågan är om han är rolig och om SVT bör stötta en person som tagit en så klar ställning PRO/ för när det gäller massinvandring?

Han är det i min omgivning. Hatad utan dess like. Jag själv vet inte gillade honom lite när han var med i Killing. Men rättar mig i ledet och han är slut om han ens var något från första början.
Senast redigerad av Zaedrews 2016-02-21 kl. 00:13.
Citera
2016-02-21, 00:24
Bannlyst
Jag har träffat Henrik Schyffert när han jobbade på Z-tv och några år senare när han gjorde Hassan han har alltid varit kåt på uppmärksamhet jag kunde inte ens dunka killen på axeln utan att få en nervös blick så överspänd var han.

Jag har aldrig mött någon som name droppat så många på 25 sekunder.. Så nu fick nu Ni riktigt skvaller.
Citera
2016-02-21, 07:36
Medlem
Referenshumlas avatar
Vad är det här?
http://www.svt.se/kultur/musik/henrik-scyfferts-attack-pa-mediesverige

Henrik Schyffert är alltså inte anställd av SVT för att göra Melodifestivalen kul, trevligt att underhålla publiken, han är där för att "ge igen".

Det handlar inte om att leverera underhållning, allt handlar om honom själv. Henrik Schyffert har inte ett ego uppblåst som en ballong, han har ett ego uppblåst som luftskeppet Hindenburg.
http://www.gannett-cdn.com/-mm-/904a6e5ab641ac0e11b4c118d3781bdd9946e2cd/c=0-41-2909-2228&r=x404&c=534x401/local/-/media/2015/05/06/USATODAY/USATODAY/635665085108581658-hindenburgx0008.jpg

Jag tycker lite synd om honom.
Citera
2016-02-21, 07:40
Medlem
Citat:
Vad är det här pinsamma önsketänkandet i tråden om att "Schyffert är slut" "misslyckad" "föredetring" osv ?

Bara för Att man hatar nån som person eller dennes åsikter behöver man inte ljuga

Att han tjänar pengar har väl för fan inget med att han är en föredetting på fallrepet att göra. Folk i allmänhet är ju de facto idioter som går och glor på oprecis vad som helt och sprider pengar omkring sig bara för att de TROR något. Snart inser också massan. Precis som vanligt.
Citera
2016-02-21, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies

Det är han i min. Sedan mycket länge.
Citera
2016-02-21, 08:35
Medlem
Citat:

Att man är sponsrad av sosse/MP SVT och övrig media är inte att vara framgångsrik utan mer ett jävla missbruk av skattemedel (presstöd och sinnessjuk sammansättning av personal MP> 70%). Det borde vara förbjudet och straffas som skattebrott. Det kommer en tid då man ser tillbaka på vansinnigheterna och undrar vad som gick snett.
Senast redigerad av PJ9 2016-02-21 kl. 08:39.
Citera
2016-02-21, 09:02
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Att han tjänar pengar har väl för fan inget med att han är en föredetting på fallrepet att göra.
Eh.. Jo?

Föredettingar på fallrepet är inte Sveriges mest framgångsrika komiker samtidigt.

PS. Huruvida du eller jag tycker han är rolig eller trevlig eller inte gör ju inte honom till mer eller mindre framgångsrik eller aktuella vad han de facto är eller hur?
Citera
2016-02-21, 10:26
Medlem
Citat:
Eh.. Jo?

Föredettingar på fallrepet är inte Sveriges mest framgångsrika komiker samtidigt.

PS. Huruvida du eller jag tycker han är rolig eller trevlig eller inte gör ju inte honom till mer eller mindre framgångsrik eller aktuella vad han de facto är eller hur?

Att han är Sveriges mest framgångsrika komiker är du ganska ensam om att tycka. Utan sina betydligt framgångsrikare sidekicks skulle han inte fylla några större föreställningar. Att han tjänar mycket pengar och smiter från skatten vet alla redan. Det som stör mig är att han lämnar flyktingnotan till svennebananklanen och dessutom skämtar om det.
Senast redigerad av PJ9 2016-02-21 kl. 10:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in