2006-01-11, 13:32
Medlem
Radio Hårds avatar
Är ganska övertygad om att han åtminstonde har partyknarkat av och till. Men tror inte en sekund på att han sitter påtänd i tv-shower. Att tolka röra-vid-näsan-gester som påtändhet kan ofta leda till felaktiga slutsatser.
Citera
2006-01-11, 13:37
Medlem
Jag vet att han tagit näsgodis åtminstone vid ett tillfälle men det är många år sedan.
Citera
2006-01-11, 13:51
Bannlyst
tycker han mest verkar nervös o stammar lite också i mindre förberedda sammanhang
Citera
2006-01-11, 14:07
Medlem
BlackAdolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mb_2000
Har ni tänkt på att Henrik Schyffert alltid micklar med näsan när man ser honom i lite mer spontana sammanhang?

Självklart gör han det! Har du inte tänkt på att i princip alla som är med i 100 Höjdare (inkl Filip och Fredrik) alltid micklar med näsan, har stora pupiller, kliar sig i nacken och verkar väldigt "igång"?

Samma sak med dom flesta gäster i amerikanska talkshows typ Leno och Letterman
Citera
2006-01-11, 14:24
Bannlyst
Det gör jag också...jag sniffar menthol. Mmm, what a refreshing feeling...
Citera
2006-01-11, 14:26
Medlem
kinkykoreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mb_2000
Har ni tänkt på att Henrik Schyffert alltid micklar med näsan när man ser honom i lite mer spontana sammanhang?

När han var med i 100 höjdare satt han mer än en gång och kliade sig mot näsan på ett mysko sätt...

På aftonhorans nöjessvepet var det en kort intervju med Schyffert ang dookument humor och visst, efter ett tag så micklade han med näsan igen.

Frågan ter sig självklar (och står dessutom redan i rubriken)... Tar Henrik Schyffert näsgodis?

Gissa!!!! Klart att han gör!!!
Citera
2006-01-11, 15:15
Medlem
frågan är inte om han lekt med kokain eller inte, frågan är snarare vem fan har INTE gjort det?

ja, åtminstonde bland kändisar.. resten av europa knarkar ju redan, bara sverige, norge & finland som halkat efter bland drogerna.
Citera
2006-01-11, 15:19
Medlem
BlackAdolfs avatar
Bratsen kring Stureplan är mycket duktiga på att dra i sig kola. Kolla in bilderna på www.stureplan.se om du inte tror mig och kolla hur storpupillade och småsvettiga alla ser ut

Citat:
Ursprungligen postat av andreas--
frågan är inte om han lekt med kokain eller inte, frågan är snarare vem fan har INTE gjort det?

ja, åtminstonde bland kändisar.. resten av europa knarkar ju redan, bara sverige, norge & finland som halkat efter bland drogerna.
Citera
2006-01-11, 15:46
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAdolf
Bratsen kring Stureplan är mycket duktiga på att dra i sig kola. Kolla in bilderna på www.stureplan.se om du inte tror mig och kolla hur storpupillade och småsvettiga alla ser ut

Vilken samling NOLLOR. Verkar inte ha så mycket innanför pannbenet precis.
Citera
2006-01-11, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kinkykorea
Gissa!!!! Klart att han gör!!!

Och det vet Du...?!

Henrik tar inte 'nasgodis'...
Citera
2006-01-11, 16:00
Medlem
Radio Hårds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackAdolf
Självklart gör han det! Har du inte tänkt på att i princip alla som är med i 100 Höjdare (inkl Filip och Fredrik) alltid micklar med näsan, har stora pupiller, kliar sig i nacken och verkar väldigt "igång"?

Samma sak med dom flesta gäster i amerikanska talkshows typ Leno och Letterman

Jeez Louise. Önsketänkande.
Citera
2006-01-11, 16:02
Medlem
DeeDees avatar
Att herr Schyffert åtminstone testat ladd på rekreationsbasis känns väl ungefär lika säkert som att en apa ätit en banan eller två i sitt liv. Att han däremot skulle vara nån slags missbrukare håller jag för ytterst osannolikt. Han lever väl mest familjeliv med barn, fru och villa nuförtiden.

//DD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in