2013-02-28, 21:31
Bannlyst
Ragga på tunnelbanan en fredagkväll är sjukt underskattat. Det kan även vara ett sätta att hänga med de potentiella brudarna till krogen.
Citera
2013-02-28, 21:50
Medlem
Svårt att säga, beror väl på vad du gillar för tjejer antar jag. Själv gillar jag en viss typ av tjejer som flickvänner bara (t.ex. att jag bara gillar blonda mulliga tjejer). En annan typ av tjejer gillar jag bara att verkligen masspenetrera å det grövsta. Så är det ju med den saken. Man får ju vara på sin vakt att man inte är så kåt att man förvillar sig och tror att alla tjejer är potentiellt flickvänsmaterial. Någon gräns får ju ändå finnas. Tycker du inte det ändå?
Citera
2013-02-28, 22:02
Medlem
Miztais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puttosleep
Svårt att säga, beror väl på vad du gillar för tjejer antar jag. Själv gillar jag en viss typ av tjejer som flickvänner bara (t.ex. att jag bara gillar blonda mulliga tjejer). En annan typ av tjejer gillar jag bara att verkligen masspenetrera å det grövsta. Så är det ju med den saken. Man får ju vara på sin vakt att man inte är så kåt att man förvillar sig och tror att alla tjejer är potentiellt flickvänsmaterial. Någon gräns får ju ändå finnas. Tycker du inte det ändå?
Oj, nu missförstod du mig nog.
Jag vill verkligen inte ha något förhållande just nu, vill bara komma ut på marknaden lite om du förstår.
Citera
2013-02-28, 22:10
Medlem
Testa att initiera konversationer med tjejer. Ha lite fantasi, inövade repliker tenderar att lysa igenom och det är avtändande.
Citera
2013-02-28, 22:17
Medlem
bara att dra ut till närmaste krog, hitta den fullaste bruden där och sen bara fråga rakt ut om hon är sugen på och ligga. good luck and have fun!
Citera
2013-02-28, 22:46
Medlem
Miztais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dakei
bara att dra ut till närmaste krog, hitta den fullaste bruden där och sen bara fråga rakt ut om hon är sugen på och ligga. good luck and have fun!
Det värsta med krogen är ju att det är så sjukt hög musik så det är helt omöjligt att snacka, i alla fall dit jag brukar gå.
Då går jag iofs oftast till nattklubbar, kanske skillnad om man går till typ en pub?
Citera
2013-03-01, 01:22
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miztai
Tänkte mer på konkreta tips på hur jag ska gå tillväga. Vad jag ska ha för attityd, vad jag kan säga osv osv... Är det lättare på hemmafest eller krogen? Såna saker.

Citat:
Det värsta med krogen är ju att det är så sjukt hög musik så det är helt omöjligt att snacka, i alla fall dit jag brukar gå.
Då går jag iofs oftast till nattklubbar, kanske skillnad om man går till typ en pub?

Tror du att dom lyssnar ett knyst på vad du säger

Det är bara att slå sig ner och prata om senaste Harry Potter-filmen om det är så. Du ska vara dig själv så kan jag garantera att du kommer träffa damer. Prata om vad som helst som engagerar dig, gärna bortom religion/politik.
Citera
2013-03-01, 09:17
Bannlyst
Citat:

Tror du förväxlar krogen med disco. Söderpubar finns gott om tjejer i min smak. Gamla stan även där finns mycket brudar.
Citera
2013-03-01, 15:00
Medlem
Tripes avatar
Citat:
Ok, jag vet varken om jag lagt tråden i rätt del, eller om det redan finns någon vettig tråd. I så fall ber jag om ursäkt.

I alla fall, så är jag en 19-årig kille som precis kom ur ett tre månader långt förhållande. Jag är ganska oerfaren, både rent sexuellt och förhållandemässigt. Jag har väl egentligen bara haft ett riktigt förhållande innan och jag har bara varit med två tjejer. Så man kan väl säga att jag har haft två riktiga förhållanden, men det här senaste var mycket mer seriöst än det tidigare.
Även om jag givetvis har varit sugen på att ha sex innan det här förhållandet, så har det aldrig varit ett behov på det sättet. Men när man helt plötsligt går från att inte ha haft sex på ett halvår, till att helt plötsligt snitta 2-3 ligg i veckan i några månader så blir det helt annorlunda.
Nu har det gått en knapp vecka sedan hon gjorde slut och jag börjar redan klättra på väggarna. Jag skulle verkligen inte klara ett halvår till utan att ligga. Jag måste komma in i matchen igen och det är snabbt.

Så hur gör jag det? Jag tänker inte knulla horor eller gamla/riktigt fula tjejer, men där går väl också gränsen Men jag kan tänka mig de flesta sätt, hemmafest, krogen, skolan, internet, whatever.
Så kom med alla tips ni kan, hjälp mig att få lite pussy

Ta en kölapp!
Citera
2013-03-01, 15:41
Medlem
Efterfest, va cool, va enkel, bjud på alkohol mycket alkohol, använd kondom. Trevlig helg!
Citera
2013-03-01, 16:20
Medlem
ja du kan väl först och främst börja adda tjejer och chatta med dom på fb sen lär ni känna varandra bättre
Citera
2013-03-01, 16:29
Medlem
Acedogs avatar
Om du är lite osäker på dig själv så rekommenderar jag nätet. Där finns ingen risk att musikvolym överröstar dig och dessutom får du ragga i lugn och ro. Installera Badoo i mobilen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in