2013-03-07, 17:18
Medlem
Miztais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acedog
Om du är lite osäker på dig själv så rekommenderar jag nätet. Där finns ingen risk att musikvolym överröstar dig och dessutom får du ragga i lugn och ro. Installera Badoo i mobilen.
Jag har faktiskt badoo. Har hållt på med det lite innan jag träffade exflickvännen och fått en del fräscha matchningar. Men jag vet bara inte riktigt hur jag ska sätta igång, vad man ska skriva. Man vill ju varken för på och skriva "ligga?" eller för tråkig och skriva "tja, gör du?"... Tips?
Citera
2013-03-08, 19:13
Medlem
sugarshots avatar
Eller så skickar du ett sms till exet och frågar om hon vill träffas och ligga (alternativt linda in det). Hon lär ju vara sugen också.

Edit: Tror att det är fett bullshit att tjejer inte är lika kåta som män, så kör på bara!
Senast redigerad av sugarshot 2013-03-08 kl. 19:48.
Citera
2013-03-08, 22:48
Medlem
Bennybandits avatar
Du tar med 2-3 singel-kompisar som du litar på och åker på kryssning. Där hittar du allt vad du nu söker..hett tips är Galaxy. Ni festar, minglar med alla, hånglar med alla, du och ett fruntimmer går ner i hytten "och hämtar öl", vad som helst... du vaknar, fortfarande full i en kvinno-hytt, glömmer dina tillhörigheter för att sedan vackla dig fram genom labyrint-korridorerna till dina kompisars hytt (där du egentligen skulle sovit) och bankar allt vad du orkar på dörren för att väcka dina vänner. Väl inne knäcker ni en morgon-öl, undrar vad fan som hände kvällen innan samt du berättar om nattens gång och din/dina erövringar...Hur ful du än är hittar du alltid nått, "Allt" åker på crousies..(stavning? Black Velvet i kroppen).....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in