2013-02-28, 20:54
Medlem
Miztais avatar
Ok, jag vet varken om jag lagt tråden i rätt del, eller om det redan finns någon vettig tråd. I så fall ber jag om ursäkt.

I alla fall, så är jag en 19-årig kille som precis kom ur ett tre månader långt förhållande. Jag är ganska oerfaren, både rent sexuellt och förhållandemässigt. Jag har väl egentligen bara haft ett riktigt förhållande innan och jag har bara varit med två tjejer. Så man kan väl säga att jag har haft två riktiga förhållanden, men det här senaste var mycket mer seriöst än det tidigare.
Även om jag givetvis har varit sugen på att ha sex innan det här förhållandet, så har det aldrig varit ett behov på det sättet. Men när man helt plötsligt går från att inte ha haft sex på ett halvår, till att helt plötsligt snitta 2-3 ligg i veckan i några månader så blir det helt annorlunda.
Nu har det gått en knapp vecka sedan hon gjorde slut och jag börjar redan klättra på väggarna. Jag skulle verkligen inte klara ett halvår till utan att ligga. Jag måste komma in i matchen igen och det är snabbt.

Så hur gör jag det? Jag tänker inte knulla horor eller gamla/riktigt fula tjejer, men där går väl också gränsen Men jag kan tänka mig de flesta sätt, hemmafest, krogen, skolan, internet, whatever.
Så kom med alla tips ni kan, hjälp mig att få lite pussy
Senast redigerad av Miztai 2013-02-28 kl. 21:01.
Citera
2013-02-28, 21:01
Medlem
Himars avatar
Är du efterbliven?
Citera
2013-02-28, 21:03
Medlem
Du lär ju knappast få ligg genom att sitta här
Citera
2013-02-28, 21:04
Medlem
phny5s avatar
Skaffa dig en ny tjej?
Citera
2013-02-28, 21:05
Medlem
Miztais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himar
Är du efterbliven?
Ja, är du?

Citat:
Ursprungligen postat av madsen016
Du lär ju knappast få ligg genom att sitta här
Det fattar väl jag också, men jag bad om tips om du inte förstod det.
Citera
2013-02-28, 21:12
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miztai
Ja, är du?

Det fattar väl jag också, men jag bad om tips om du inte förstod det.

Du får ju skylla dig själv när du sitter på FB och frågar hur du ska få fitta. Det startas ju säkert tio sådana här trådar i veckan. Vadfan förväntar du dig för svar? vet du inte var det finns tjejer? vet du inte hur man raggar? vet du inte i vilka situationer du ska ragga? Har du testat googla?

Edit: Du har ju förfan själv listat ställen där du kan ragga, börja med dom då.
Citera
2013-02-28, 21:14
Medlem
oktoquattros avatar
Alla får ligga - Henrik Fexeus
Citera
2013-02-28, 21:15
Medlem
Retard

Är du så desperat så hänvisar jag dig till drottninggatan. Du bör ha med dig några tusenlappar.
Citera
2013-02-28, 21:16
Medlem
Miztais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrcarlsson
Edit: Du har ju förfan själv listat ställen där du kan ragga, börja med dom då.
Tänkte mer på konkreta tips på hur jag ska gå tillväga. Vad jag ska ha för attityd, vad jag kan säga osv osv... Är det lättare på hemmafest eller krogen? Såna saker.
Citera
2013-02-28, 21:18
Medlem
Out-of-Steps avatar
För fan, du vet ju redan själv vilka alternativ du har. Du kan ju åka till thailand och hänga med en brud två veckor och sen åka hem igen?
Nej men, det är att gå ut och sluta tänka på det så kommer det.

Krogen är det lättaste
Citera
2013-02-28, 21:20
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miztai
Tänkte mer på konkreta tips på hur jag ska gå tillväga. Vad jag ska ha för attityd, vad jag kan säga osv osv... Är det lättare på hemmafest eller krogen? Såna saker.

Okej. Ett konkret tips är att gå fram och presentera dig.
Beror väl på vilka som är på hemmafesten och krogen.
Citera
2013-02-28, 21:20
Medlem
TheBurdens avatar
Det finns ingen "framgångsmanual".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto