Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-14, 19:23
  #1
Medlem
yeahgrrs avatar
Har varit många trådar om "jag blev dumpad" "ska jag dumpa" etc etc.... är det bara för att det blivit vår alla funderar över sin livssituation och/eller förändrar den?

Funderar själv i dessa "bli singel banor" emellanåt.......

varför är det så???
Citera
2005-05-14, 22:24
  #2
Medlem
uhhhhs avatar
Göra sig iordning för sommarens aktiviteter kanske..
Citera
2005-05-14, 22:26
  #3
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
Har varit många trådar om "jag blev dumpad" "ska jag dumpa" etc etc.... är det bara för att det blivit vår alla funderar över sin livssituation och/eller förändrar den?

Funderar själv i dessa "bli singel banor" emellanåt.......

varför är det så???
Våren skapar många märkliga känslor hos deiverse folk oc fä.
Citera
2005-05-14, 23:21
  #4
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Våren skapar många märkliga känslor hos deiverse folk oc fä.

Jäss, det gör den. Har läst nånstans att flest dör om våren, flest tar livet av sig, flest skiljer sig, flest sjukskriver sig, har depressioner o s v.
Tung tid för nordbor.
Citera
2005-05-14, 23:25
  #5
Medlem
man får ta det kallt. vi vet ju alla vad som väntar lite längre fram

när det gäller dumpningstider är väl sensommaren värst. alla sommarromanser tar slut,,,
Citera
2005-05-15, 00:42
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
Har varit många trådar om "jag blev dumpad" "ska jag dumpa" etc etc.... är det bara för att det blivit vår alla funderar över sin livssituation och/eller förändrar den?

Funderar själv i dessa "bli singel banor" emellanåt.......

varför är det så???

Jag tänker mig ju att det beror på att våren gör en förälskad och att det kanske då blir så att man blir förälskad i någon annan än sin partner. Folk i allmänhet är kära på våren och då kanske man helt plötsligt tröttnar på sitt förhållande, eftersom att man längtar efter förälskelsefasen igen. Kanske.
Citera
2005-05-15, 00:56
  #7
Medlem
Adelaide-Aussies avatar
Och vad gör man om man vill bli förälskad igen - MEN inte vill ha förhållandets alla förbannelser?
Citera
2005-05-15, 01:30
  #8
Medlem
J.Ns avatar
Mars är en jävla månad. Jag tror 5 av mina 7 längre relationer har tagit slut i den månaden.
Citera
2005-05-15, 02:29
  #9
Medlem
Adelaide-Aussies avatar
Tja Jerkan, juni har varit värre för mig
Citera
2005-05-15, 23:43
  #10
Medlem
April har varit en dålig månad för mig
Citera
2005-05-16, 09:47
  #11
Medlem
Finns hur många som helst i min bekanskapskrets som gått ifrån varanda i vår (även jag blev dumpad efter sex år tillsammans). Jag o en kompis diskuterade fenomenet igår och insåg att 2005 är ett år som bör strykas helt. Bara elände.
Citera
2005-05-16, 11:58
  #12
Medlem
Jag HATAR månaden April. Jävla månad.

Fast mitt uppbrott hade nog grott under hösten/vintern. Så det är en lång kedja. Kanske är höstens och vinterns fel?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback