2019-03-31, 04:38
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi
Har lärt mig detta.

Efter klockan 24.00 är det bara alkisar, diagnoser, missbrukare, arbetslösa som sitter inne på flashback.

True story.
Citera
2019-03-31, 04:40
Medlem
Kumabjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagligmaffia
Om du tänker tillbaka från tillfället du registrerade ditt konto på Flashback fram tills nu.

Vad har Flashback gett dig under tiden du har varit en aktiv användare?
Samt, vad är den främsta anledningen till att du hänger på Flashback?

För min del så har jag byggt på mitt vokabulär och lärt mig en rad nya och smarta ord. Jag har även ökat min kunskap och fakta inom en rad områden.

Jag uppskattar även att få veta detaljerade uppgifter om brottsfall som media inte skriver om.
Högt blodtryck.
Citera
2019-03-31, 04:42
Medlem
Ett vassare ordförråd!
Citera
2019-03-31, 05:10
Medlem
En slags gemenskap, hade även turen och träffa ett av mina ex här som gjorde mig till en bättre människa än vad jag var förut.
Utvecklat nya intressen tack vare trådar jag har stött på.

Lärt mig en hel del om hur olika människor tycker och tänker även om det kan vara lite skrämmande ibland.

Flashback har ändå gett mig rätt mycket, tyvärr är jag inte helt övertygad om att jag har gett andra användare på Flashback nöjet av att vidga sina vyar eller ”fått” något av det jag har skrivit men man kan alltid hoppas, och det känns ändå hyfsat om så vore fallet.
Citera
2019-03-31, 06:07
Medlem
Florian-Geyers avatar
Förtvivlan då EXPO infiltrerat Flashback och förhindrar sanningen att komma ut. Yttrandefriheten är död, Familjeliv.se är nya Flashback.....
Citera
2019-03-31, 06:16
Medlem
Allvarlig ökning av adrenalinproduktionen.
Citera
2019-03-31, 07:06
Medlem
MrWins avatar
Flashback har tillfört mig mycket i att förstå inrikes- och utrikespolitik. Där finns många troll men det finns även skribenter som är guld värda att läsa.

Det är bra att det finns ett alternativ till den pk-propaganda som MSM förser oss med.
Citera
2019-03-31, 07:24
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firmi
Har lärt mig detta.

Efter klockan 24.00 är det bara alkisar, diagnoser, missbrukare, arbetslösa som sitter inne på flashback.
Är det inte tillåtet då? Forumet är väl öppet för alla?
Sen kan jag förstå din poäng. Inläggen kanske inte alltid är de mest brillianta från en påtänd alkis med diagnos......
Citera
2019-03-31, 07:42
Moderator
Tinuviels avatar
Trådar sammanfogade.

// mod
Citera
2019-03-31, 13:28
Medlem
SvartaBjorns avatar
Att vara källkritisk.
Citera
2019-04-01, 17:13
Medlem
Flashback har lärt mig att jag inte är ensam om att vara incel och 30-årig oskuld
Citera
2019-04-01, 18:09
Medlem
FedupFlorences avatar
Flashback är hälsa!

Och nyheter och humor. Här är folk som inte alltid möts, och som möts dagligen men ändå inte pratar.

Jag förändrade min politiska syn under tiden när jag inte läste här och återkom till en myriad av beskrivningar av samhället, källor och infallsvinklar. Att läsa här känns ibland nästan värt den bedrövelse som pågår IRL, eller bättre uttryckt så är det tacksamt och sunt att se direkta reaktioner vid samhälleligt vansinne.

Flashback är folket och den här plattformen kommer visa sig bli än större.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in