2013-02-24, 20:19
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-1-K
Spliffen + ciggen är borta, har inte fått någon påringning av grannen än så hoppas det är lugnt!

Hur fick ni bort det?
Citera
2013-02-24, 20:19
Medlem
PHUCKups avatar
Citat:
Problemet är att den är liksom inte rakt under vår balkong utan längre in, så vi måste böja oss fram mycket för att se skiten, och vinkeln för att peta bort den är näst intil obefintlig utan ett ca 3m långt föremål. Det bästa vi testat var internetsladd med vikt, samt tumstock. Internetsladden nådde ner, men gick inte att svinga pga den keffa vinkeln

Haha, detta gör min kväll alltså!
Kommer faktiskt inte på nått som kan hjälpa er. Är det så illa som ni tror då?
Lycka till!

EDiT: Borde läst färdigt tråden, grattis till ett lyckat uppdrag.
Citera
2013-02-24, 20:20
Medlem
Vet inte hur balkongen är designad, men häll eller spruta vatten på de så spliffen spolas ner
Citera
2013-02-24, 20:33
Medlem
Laughinglasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BME
HAHAHAHA fyfan vad underbart! Drar en tillbaka i tiden när man själv gjorde sådana här missar.
Ni förtjänar någon typ av stoner pris. Jag dog när jag läste det här. Och så mcgyver smoker draget att kasta ner mer fimpar. Fucking love it!!!

hahahahhah!
Citera
2013-02-24, 20:40
Medlem
Tjollepelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TechnoTrollkarlen
Vet inte hur balkongen är designad, men häll eller spruta vatten på de så spliffen spolas ner
Läs tråden för guds skull
Citera
2013-02-24, 20:41
Medlem
tuffkatts avatar
Hur kommer det sig att man läser sådana här trådar hela tiden?

Måste vara tredje gången nu en tråd med i princip exakt samma historia kommer upp här på Flashback.
Citera
2013-02-24, 21:16
Medlem
4-1-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BME
HAHAHAHA fyfan vad underbart! Drar en tillbaka i tiden när man själv gjorde sådana här missar.
Ni förtjänar någon typ av stoner pris. Jag dog när jag läste det här. Och så mcgyver smoker draget att kasta ner mer fimpar. Fucking love it!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Dagens garv!
Hur gick ni tillväga för att få bort spliffen samt ciggen?

Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Hur fick ni bort det?

Citat:
Ursprungligen postat av PHUCKup
Haha, detta gör min kväll alltså!
Kommer faktiskt inte på nått som kan hjälpa er. Är det så illa som ni tror då?
Lycka till!

EDiT: Borde läst färdigt tråden, grattis till ett lyckat uppdrag.

Hehe asså.... inte vi som lyckades, utan när vi skulle ut för att se efter om de fortfarande låg kvar var de borta. alltså har grannen städat bort det men ännu inte kommit med näven i högsta hugg. hoppas det är lugnt.
Citera
2013-02-24, 21:53
Medlem
Hahaha, riktigt roligt läsning! Hoppas dom inte förstod att det var en joint.
Citera
2013-02-24, 22:01
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Hehe asså.... inte vi som lyckades, utan när vi skulle ut för att se efter om de fortfarande låg kvar var de borta. alltså har grannen städat bort det men ännu inte kommit med näven i högsta hugg. hoppas det är lugnt.
Ja det är klart det är lugnt, de har väl läst din tråd här och fattar läget. Coola ner nu.
Citera
2013-02-24, 22:47
Medlem
Ta med dig en sop och ring på hos grannen nästa gång den är hemma, be om ursäkt för festen och erbjud dig att städa upp.
Citera
2013-02-24, 23:16
Medlem
Brillmongos avatar
Du är inte den förste. https://www.flashback.org/t1880114
Citera
2013-02-24, 23:33
Medlem
EvelKnievels avatar
Samma grej hände mig en gång i tiden men med en vanlig cigg. Vi hade lite förfest och jag råkade tappa ner en. Gick genast ner och förklarade situationen och allt var lugnt enligt den 14-15-åriga killen som var hemma. Dagen efter hade WT-morsan i familjen kommit upp och skällt ut polarn jag delade lägenhet med efter noter. Hoppas det går fint TS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in