Citat:
Ursprungligen postat av R3kyl
Antivit påstår alla är antivita psykopater, upp till bevis?
Ja du ljuger om antivit propaganda jämnt, tack! Du får gärna peka ut mina lögner om du vill. Men tack för litet ärlighet, antivit!
Säg mig det DU. vad är poängen i att acceptera dagens system som vill utrota Vita? Folket har ju inte valt det, utan blivit lurade till det och sen förtrycks och tystas när dem inser hatet mot Vita.
Och därför är du en antivit psykopat, helt enkelt? Du ser påtvingad utrotning av Vita som en positiv "utveckling".
OK, du är fortfarande för s.k. "frihet" som gör att Vita människors frihet blir nedtrampade när vi vill skapa ett homogent område och uppmuntra folkets existens. Tack vare det antivita systemet som du accepterar och hejar på.
Är man sådär litet trögt antivit är det svårt att förstå att en person som rasblandar inte innebär att hela rasen vill blanda bort sig, eller att det är rätt att tvinga på en hel ras sådant.
Så långt jag sett så säger du att en person som rasblandar innebär att alla Vita måste blandas bort och enligt dig "utvecklas"/utrotas. Sovjet logik, som sagt.
OK. Ditt kära system är fullt av skitsnack, lögner och hat, som du förnekar för att sen försöka rättfärdiga. Men bra att du är ärlig med dina lögner för en gångs skull, tack och lov!
Sådana antivita som dig stödjer omgivningen åt ett håll som innebär att Vita försvinner, ett folkmord som du finner som "utveckling". Din s.k. "frihet" är bara ett kodord för antivit.
Valloner&Svenskar=Vita, närstående, rasen förändras ej.
Men du menar att Obama är en person som "bevarar Vita" med sin genetik? Att du är litet seg är inget nytt, att du är galet efter.. ja, blir bara tydligare.
Jag har inte kallat mig något, antivit? Din s.k. "frihet" är bara ett kodord för antivitism.
Jag har redan bevis: Moderaterna + sossarna = 80% = Majoritet. Dessa är de personer du kallar "antivita"..
Ja en lögn är att det pågår ett folkmord, en annan är att jag är antivit, en tredje är att det är unikt för antivita politiker är inte vara sanningsenliga, konspirationsteorier har du ju även det ett par, Så där, ett antal..
Nej det är du som har teorin, så det är verkligen du som måste förklara, om du inte kan det faller ju allt du säger, det finns inget motiv.
Ja folket blir lurade vad dom än röstar på, röstar dom SD har SD varit bäst på att lura befolkningen, vinner moderaterna har dom varit bäst. Samtliga politiker ljuger och tänker bara på sig själva. Det är det systemet vi lever i, kallas demokrati. ALL kritik du säger om antivita politiker faller även på de politiker som i din mening inte är antivita, dom ljuger om andra saker bara.
nej det är för att jag har koll på mänsklighetens historia + juridik och vet att din definition är fel + att massa arter dött ut och kommer fortsätta göra så, det finns inget mer naturligt, 99% av allt liv som någonsin levt på jorden är idag utdött, det är det mest naturliga som finns.
Och ja, jag anser det vara en positiv utveckling, men framför allt bara för att den får nationalister ledsna, och det roar mig enormt.. Dessutom är jag som sagt för en enad mänsklighet, förstår inte varför någon skulle vara emot en värld utan krig, men, här är du..
Jag är en vit människa, Minoriteten av de vita trampas på då deras vilja just är i minoritet, detta kallas demokrati. Så "vita" trampas inte på, de personer som förlorar valen trampas på, dvs demokrati, folkstyre.
Ja systemet är "antivitt" för att antivita vinner valen för att denna åsikt är i majoritet.
Vilken tur att inte en enda person i vårt land påtvingas detta då, för här e jag med en vit flickvän, och itne en enda person hotar mig å säger att ajg måste byta till en svart, hur förklarar du detta om det finns ett tvång? DVS, om det finns ett tvång, varför är inte rasblandning något alla gör?
I vårt system bestämmer DU, och ingen annan om DU ska blanda dig eller inte, frihet. Hade inte båda valen funnits hade det inte varit frihet.
nej jag säger att det är alla vita personers fria val att behålla sin ras ren. Menar, måste sagt detta 30 gånger nu, kan du inte läsa??
"OK. Ditt kära system är fullt av skitsnack, lögner och hat"
Ja återigen, det kallas DEMOKRATI!
Ja jag är ju för att alla raser blir en, så det är klart jag stödjer den utvecklingen. Du ser det som antivit, jag ser det som enandet av mänskligheten. DEt handlar bara om perspektiv, och inget är mer fel eller rätt än det andra, det är en ren åsiktsfråga.
Det handlar inte bara om hudfärg, dom hade tex mörkt hår oftare än oss, detta är precis som hudfärg en rent utseendemässigt attribut. Precis som jag inte bryr mig om att vi förmodligen fick ett något mörkare hår pga valonerna bryr jag mig inte om vi får en något mörkare hy pga negrer..
Obama är liksom jag människa.. Samma färg på blodet, hans hudfärg är bara en ren utseendebeskrivning liksom hans ögonfärg eller längd.
E det så¨svårt för dig? "Vita" finns inte för mig, det finns ingen "vit ras", vi är människor, EN ENDA ART.
Ja, men du kallar dig inte rasist var poängen, trots att du tydligt är det. Så vad du än kallar dig själv är ju det ett kodord för rasist då. Menar, ditt argument är rent från ditt perspektiv. Som att jag skulle säga "att säga "antivit" är ett kodord för att man är rasist", varje gång du säger att jag är antivit säger du med andra ord att du själv är rasist. Menar... Detta är bara ett meningslöst argument..
Men det är därför vi har språk vet du, gemensamma uttryck som beskriver samma sak så vi kan förstå varandra. Därav är det rätt dumt att bunta ihop alla som är emot dig som "antivita" och kalla något som inte beskriver ett folkmord i dess juridiska mening som ett folkmord. det är bara förvirrande och skadar din egen sak genom att folk inte förstår vad du pratar om.