Tjenare mina kära och okära FB-kamrater!
För dem som inte vet vad offline funktionen här på Flashback är, så kan jag då berätta för er att det är en funktion som gör att andra användare inte kan se en användares senaste aktiviteter på dennes profilsida. Givetvis gör den också så att en användare som är online visas om offline.
Enligt egen åsikt kan det tyckas vara lite märkligt att man på ett anonymt internetforum ska behöva använda sig av denna funktionen.
Så för att bli lite klokare inom detta ämne skulle jag vara tacksam till om ni användare som använder sig av denna "offline funktion", kunde ge mig en någorlunda vettig förklaring till vad fan som är grejen? Att ni vill dölja för andra användare att ni är inne på trådar likt "Olles första analupplevelse med trädildo" har man ju börjat förstå. Alternativt att ni av någon anledning skäms över att ni är inne på Flashback så ofta, att ni inte vill att andra användare ska få reda på detta. Men då kommer vi återigen tillbaka till det faktumet att det egentligen inte spelar någon som helst roll i att folk får reda på detta, då ni som sagt är anonyma.
Det är ju inte så att chefen kommer att komma in nästa dag på jobbet och säga: "Fan Conny, vad är det vi har sagt om att gå in på Flashbacks bögdelforum kl 19:00 på vardagar?".
I första hand vill jag såklart ha svar på trådens egentliga fråga. Men det hade också varit kul om folk som känner till någon användare som använder sig av denna livsviktiga "offline funktion", skriver någon teori om vilken tråd/trådar den tror att denne användare hänger på i sin hemlighet. Ännu roligare skulle det vara om ni citerade dessa användare så att dessa användare i fråga får förklara sig här i denna tråden.
Tack på förhand!