Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Tack för ditt svar! Du skriver "varför inte", men jag ser fortfarande heller inte nackdelen i att denna funktion skulle vara påslagen för dig. Jag menar, du kanske under dina snart 10 år på flashback samlat på dig ett par sköna Flashback vänner. Dessa flashback vänner kanske är intresserade av att veta i vilka trådar du för tillfället hänger på och därmed blir det större chans att ni skriver i samma trådar. Troligtvis är ni någorlunda likasinnade och kan ta insperation från varandra i vilka nya trådar som kan vara intressanta att besöka. Detta görs lättare med denna funktionen.
Ptja, om någon vill mig något så står det dem ju fritt att helt sonika PM'a mig. Om någon skulle börja "cyberstalka" mig skulle det snarare ge mig vibbar av att personen är aningen skum och möjligtvis psykiskt labil, det skulle definitivt inte få mig att vilja samtala vidare med personen ifråga.
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
En grej till:
Du är inte beredd att hålla med mig i att tron av att smygbögar troligtvis är överreprestentade i att inneha denna funktion?

Jag tvivlar starkt, men jag kan ju ha fel.