Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-05-13, 12:23
  #1
Medlem
Starsailors avatar
Jag har tömt en hel vinare (rödtjut) genom att i etapper fylla på brudens fitta och sen dricka ur den. Någon som har någon liknande erfarenhet?
Citera
2005-05-13, 12:27
  #2
Medlem
kurdiss avatar
Du måste skoja? Hur mådde hon av det hela?

Det där låter ju ganska farligt, stackars slemhinnorna borde ju slå bakut av aggressioner! Och för att inte tala om infektionerna...
Citera
2005-05-13, 12:30
  #3
Medlem
Starsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdis
Du måste skoja? Hur mådde hon av det hela?

Det där låter ju ganska farligt, stackars slemhinnorna borde ju slå bakut av aggressioner! Och för att inte tala om infektionerna...

Hon sa i alla fall ingenting efteråt... Och just då så tyckte hon om det. Kanske ska testa med öl nästa gång?..
Citera
2005-05-13, 12:31
  #4
Banned
Varför vill man dricka vin ur nåns fitta?
Citera
2005-05-13, 12:33
  #5
Avstängd
edbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrez
Varför vill man dricka vin ur nåns fitta?

Precis min fraga, och nej jag har aldrig gjort det och tanker inte gora det heller...

Tror (las garanterar) att min Fru skulle fraga mig om allting stod ratt till i huvudet hos mig om detta kom upp pa tal...

Skulle dock garna vilja veta hur man loste det hela rent praktiskt da det tar en stund att tomma en vinare...

Lag hon pa koksbordet med benen upp eller ja, hur gick det till egentligen...?
Citera
2005-05-13, 12:35
  #6
Medlem
kurdiss avatar
Måhända vindruvor, men vin?

Hur gammal är damen i fråga?
Citera
2005-05-13, 12:37
  #7
Medlem
Starsailors avatar
Med tanke på alla andra trådar som härjar här tycker jag inte alls att den här är så märklig. Jag tyckte om det i alla fall... ja, det var jävligt uppkåtande att ligga och sippa billigt rödtjut från hennes fitta. Testa själva och återkom vettja!
Citera
2005-05-13, 12:37
  #8
Medlem
icys avatar
Så skadat!
Som alla andra undrar, varför!?
Citera
2005-05-13, 12:38
  #9
Medlem
Starsailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdis
Måhända vindruvor, men vin?

Hur gammal är damen i fråga?

Hon var 24 eller 25 när det hände...
Citera
2005-05-13, 12:38
  #10
Medlem
LadyTieras avatar
inte en chans..jag är för rädd om mitt kön för att utsätta den för det.
Citera
2005-05-13, 12:39
  #11
Avstängd
edbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurdis
Måhända vindruvor, men vin?

Hur gammal är damen i fråga?

Din fraga om alder fick mig att tanka pa redlosa Sivan fran Sundbyberg, uppraggad, nagot till aren, hemdragen utav en yngre formaga och ratt skabbig for ovrigt...

Denna yngling 'lattjar' med henne allmedans hon befinner sig i ett rus, som skulle kunna beskrivas som medvetslos...
Citera
2005-05-13, 12:41
  #12
Medlem
kurdiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Din fraga om alder fick mig att tanka pa redlosa Sivan fran Sundbyberg, uppraggad, nagot till aren, hemdragen utav en yngre formaga och ratt skabbig for ovrigt...

Denna yngling 'lattjar' med henne allmedans hon befinner sig i ett rus, som skulle kunna beskrivas som medvetslos...

Där ser man, denne yngling i Sumpan var du?
Kanske är en uppföljning i en kontratråd lämplig?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback