2013-08-21, 16:20
Medlem
Heureuxs avatar
Är världens jobbigaste spel. Vart fast på 213 flera månader nu...
Citera
2013-08-21, 16:23
Medlem
Dingeltaskens avatar
Level 410 kan ta sig i brasan! någon som klarat den?!
Senast redigerad av Dingeltasken 2013-08-21 kl. 16:25.
Citera
2013-08-21, 16:28
Medlem
Började spela för någon månad sen men är endast på level 50, drygaste är att vissa banor är sjukt svåra men bara kämpa på och hoppas på lite tur så klarar man sig ^^
Citera
2013-08-21, 16:32
Medlem
h4xors avatar
Lite småkul spel, men för mkt pay to "win".
Citera
2013-08-21, 16:34
Medlem
oyegies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
En snygg brud bjöd in mig till att spela candycrush saga. Vill hon ligga eller får hon någon gratis sak genom att bjuda in?
Eller för att hon måste bjuda in någon för att kunna fortsätta spela.
Citera
2013-08-21, 16:35
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h4xor
Lite småkul spel, men för mkt pay to "win".
Tyckte samma.. Så de banor jag inte klarar på 10 försök så drar jag igång Cheat Engine för att slippa en massa frustration och hål i plånboken.

Spelet är ju uppbyggt för att suga ut så mycket pengar som möjligt ur spelaren så det är inte mer än rätt att spelaren motverkar det så långt det är möjligt.
Citera
2013-08-21, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oyegie
Eller för att hon måste bjuda in någon för att kunna fortsätta spela.

Finns inga såna krav.

Det som händer när man startar spelet är att det kommer upp en popup där man kan markera alla vänner som spelar Candy Crush och skicka extra-drag. Till slut sker detta av ren rutin. Dock så byts denna popup ut ibland mot en anna popup där man kan invita personer på sin vänlista som INTE spelar. Kör man bara på som vanligt så är det lätt att skicka iväg en invite till en drös människor.
Citera
2013-09-17, 14:24
Medlem
COYBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dingeltasken
Level 410 kan ta sig i brasan! någon som klarat den?!

Japp den går att klara. Men man behöver lite flyt. Däremot Level 419 är helt omöjlig. Jag har aldrig varit nära att klara den.
Citera
2013-10-31, 19:42
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Tyckte samma.. Så de banor jag inte klarar på 10 försök så drar jag igång Cheat Engine för att slippa en massa frustration och hål i plånboken.

Spelet är ju uppbyggt för att suga ut så mycket pengar som möjligt ur spelaren så det är inte mer än rätt att spelaren motverkar det så långt det är möjligt.

Vart hittar man en fungerande Cheat Engine utan att göra surveys?
Citera
2013-11-07, 14:55
Medlem
Rippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Vart hittar man en fungerande Cheat Engine utan att göra surveys?

http://cheatengine.org/downloads.php

När jag spelade Candy Crush så använde jag mig av Cheat Engine en hel del. Googla på hur du ska göra så klarar du vilken level som helst.
Citera
2013-11-17, 16:56
Medlem
Dingeltaskens avatar
Bana 437 kan ta sig i brasan!
Citera
2013-11-29, 03:30
Medlem
Hemlig nattvärld.

Eftersom jag jobbar natt brukar jag fördriva tiden genom CCS. Jag tävlar dessutom med en annan person och i kombination med att jag har ett till Facebook-konto brukade jag, när jag var fast i mitt ordinarie spel, be detta konto om hjälp, i en annan webbläsare.

So far so good. När jag för ett par veckor sedan klarade bana 500 (där det för tillfället är stopp) fortsatte jag med mitt andra konto - i sann tidsfördriv-anda. Jag var väldigt länge fast på bana 350 när det plötsligt stod att jag fått tillträde till natt-världen - en värld man kom till om man klickade på en Uggla uppe i vänstra hörnet.

Det är egentligen samma banor - men på natten - och man har en uggla vid sidan som trillar av en pinne i fall man inte lyckas balansera två utvalda karameller.

Men det märkliga består i att jag inte kan hitta info om detta någonstans, varför min spelare som är på bana 500 inte lyckats komma in på den där världen. Det kan inte vara att man gör något på en viss bana - då jag inte alls klarat banan när "Ugglan gjorde entré".

Jag har också googlat som en idiot men inget svar. Någon som vet eller ens har en aning? Bilder kan ordnas,...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in