2013-03-31, 23:48
Medlem
DoDaDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Kul att man inte kommer förbi lvl 33 ens då ...

Bara hålla på, det går till slut. Jävla tur ska man ha ibland! Mitt tips är att spela via facebook på datorn, där brrukar man kunna få lite presenter. Alltså typ gratis klubba etc. Har hjälp mig mycket!
Citera
2013-04-01, 00:07
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Kul att man inte kommer förbi lvl 33 ens då ...

Även bana 65, den bana jag för tillfället är på, är ett helvete. Har för mig att det tog ca 3 dagar för mig att klara bana 33, riktigt idiotiskt upplagd då vissa drag är helt utan frukt.
Citera
2013-04-09, 18:38
Medlem
skrudiss avatar
Har så föga förvånande hamnat på level 65. Hur fan tar man sig vidare. Jag kommer knappt närmare än en 5-6 gelebitar kvar när dragen är slut. Det ska tilläggas att jag i den senaste rundan lyckades med en färgboll/färgboll-kombo (bara hänt mig en gång innan). Trots detta lyckades jag inte...
Citera
2013-04-09, 20:52
Medlem
AS.s avatar
Bästa spelet är just nu på bana 243 och har inga liv kvar :<
Citera
2013-04-22, 19:30
Medlem
Är det någon som vet om och i så fall hur man kan använda extradragen som man numera kan skicka till varandra även när man spelar i mobilen? Eller måste man spela i datorn för att kunna nyttja dom?
Citera
2013-05-04, 17:30
Medlem
Ttoclaws avatar
Men är dom helt jävla dumma i huvudet? Fick betala 7kr efter bana 35. Efter mycket om och men betalade jag. Nu redan efter bana 50 ska dom ha 7 till. Pengasnika horor.
Efter vilka levlar får man betala? Någon som vet?
Citera
2013-05-04, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw
Men är dom helt jävla dumma i huvudet? Fick betala 7kr efter bana 35. Efter mycket om och men betalade jag. Nu redan efter bana 50 ska dom ha 7 till. Pengasnika horor.
Efter vilka levlar får man betala? Någon som vet?

Jag tror att det är var 15'e level. Det går dock att undvika genom att låta 3 stycken kompisar på facebook "hjälpa" dig vidare med ett knapptryck.
Citera
2013-05-10, 14:40
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Har så föga förvånande hamnat på level 65. Hur fan tar man sig vidare. Jag kommer knappt närmare än en 5-6 gelebitar kvar när dragen är slut. Det ska tilläggas att jag i den senaste rundan lyckades med en färgboll/färgboll-kombo (bara hänt mig en gång innan). Trots detta lyckades jag inte...

Är nu istället fast på 92. Jösses. Det känns nästintill omöjligt för tillfället.
Citera
2013-06-13, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViciousDelicious
Ställ klockan framåt (glöm inte att ändra datum också om det blir efter 00.00). Dock kan du inte bara ställa tillbaka klockan sen, för då blir det en jäklans massa minuter att vänta. Då kan du avinstallera och installera igen och så har du 5 liv igen.

Jag vart så sjukt ivrig och ställde fram klockan alltför mycket och det är omöjligt att vänta så länge på att få liv igen... Om man avinstallerar och och sen installerar igen, börjar man inte om helt då?!
Citera
2013-07-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejtjej
Jag vart så sjukt ivrig och ställde fram klockan alltför mycket och det är omöjligt att vänta så länge på att få liv igen... Om man avinstallerar och och sen installerar igen, börjar man inte om helt då?!
Inte om du sparat nivåerna på facebook.

Men ett bättre tips om ni vill fuska med liven...
1. Flytta fram tiden på mobilen.
2. Gå in i spelet.
3. Starta INTE någon nivå.
4. Gå ut ur spelet.
5. Återställ tiden till rätt tid.
6. Gå in i spelet, du har nu fem nya liv samt är ändå på rätt datum.
Citera
2013-07-30, 00:15
Bannlyst
Är fast på level 38. Hur fan klarar man skiten?
Citera
2013-08-21, 16:18
Medlem
En snygg brud bjöd in mig till att spela candycrush saga. Vill hon ligga eller får hon någon gratis sak genom att bjuda in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in