2013-12-18, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Sky
Hemlig nattvärld.

Eftersom jag jobbar natt brukar jag fördriva tiden genom CCS. Jag tävlar dessutom med en annan person och i kombination med att jag har ett till Facebook-konto brukade jag, när jag var fast i mitt ordinarie spel, be detta konto om hjälp, i en annan webbläsare.

So far so good. När jag för ett par veckor sedan klarade bana 500 (där det för tillfället är stopp) fortsatte jag med mitt andra konto - i sann tidsfördriv-anda. Jag var väldigt länge fast på bana 350 när det plötsligt stod att jag fått tillträde till natt-världen - en värld man kom till om man klickade på en Uggla uppe i vänstra hörnet.

Det är egentligen samma banor - men på natten - och man har en uggla vid sidan som trillar av en pinne i fall man inte lyckas balansera två utvalda karameller.

Men det märkliga består i att jag inte kan hitta info om detta någonstans, varför min spelare som är på bana 500 inte lyckats komma in på den där världen. Det kan inte vara att man gör något på en viss bana - då jag inte alls klarat banan när "Ugglan gjorde entré".

Jag har också googlat som en idiot men inget svar. Någon som vet eller ens har en aning? Bilder kan ordnas,...

Jag kom hit igår, skumt ju, hände vid 350-nått också.. Ingen aning om vad jag gjorde för något för att komma hit. Detta med Odus och andra saker känns som något hobbyprojekt programmerarna gjorde som fick komma in vid sidan om lite.
Citera
2013-12-18, 21:55
Medlem
Gooblesmooshs avatar
Jag spelade det spelet förr.. Man blev helt beroende men jag fastnade på bana 44 och quittade
Citera
2013-12-19, 17:20
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooblesmoosh
Jag spelade det spelet förr.. Man blev helt beroende men jag fastnade på bana 44 och quittade

Samma här, tror jag kom till runt 70-80 men insåg sen att jag inte ville lägga mer tid på det, finns många andra mycket roligare spel
Citera
2014-01-18, 08:11
Medlem
Fimparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Samma här, tror jag kom till runt 70-80 men insåg sen att jag inte ville lägga mer tid på det, finns många andra mycket roligare spel

Som tex?
Citera
2014-01-25, 21:13
Medlem
finns det något sätt att få fler liv på datorn i candy?
vet att man kan vrida fram klockan på telefonen
Citera
2014-02-19, 18:12
Medlem
flashgrenades avatar
Är det möjligt att flytta sitt sparade spel från en enhet till en annan?

Alltså: En kompis har detta spel på sin telefon som börjat krångla så tänkte om det är möjligt att flytta över hennes "profil" till en surfplatta? (Så hon slipper börja om allt )
Citera
2014-02-20, 15:24
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashgrenade
Är det möjligt att flytta sitt sparade spel från en enhet till en annan?

Alltså: En kompis har detta spel på sin telefon som börjat krångla så tänkte om det är möjligt att flytta över hennes "profil" till en surfplatta? (Så hon slipper börja om allt )

Det går med hjälp av ett Facebook konto.
Citera
2014-02-21, 14:26
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaspersky
Det går med hjälp av ett Facebook konto.

Härligt! Tackar för det
Citera
2014-04-30, 22:44
Medlem
Lightnights avatar
I hjärtat där man ska se antal liv man har ser jag bara en snedvänd åtta. Vad innebär det?
Citera
2014-05-01, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
I hjärtat där man ska se antal liv man har ser jag bara en snedvänd åtta. Vad innebär det?
En 8 på snedden betyder i de flesta sammanhang oändligt.
Citera
2014-05-08, 13:41
Medlem
Cosmo08s avatar
Är det någon som någonsin fått Jackpot på den där hjulet man får snurra varje dag? Jag har fan aldrig fått det och jag har nog snurrat varje dag sen de införde funktionen...
Citera
2014-05-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo08
Är det någon som någonsin fått Jackpot på den där hjulet man får snurra varje dag? Jag har fan aldrig fått det och jag har nog snurrat varje dag sen de införde funktionen...

Samma här. Aldrig fått det, inte någon jag känner heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in