2013-05-01, 21:07
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raideq
Har nu beställt detta och har det på fredag, vad tror ni om 30mg im/iv som första dos? Har aldrig tagigt detta men är van med monster doser Ketamin/MXE. Vad tror ni om 30mg 3-ho-pcp+350mg N-Etyl-Ketamin i samma skott ? Mvh

Vad är det med folk egentligen, varför har alla så bråttom med att slänga i sig stora doser direkt? Du förlorar absolut ingenting på att testa en mindre dos första gången, känns det bra så är det väl bara att panga på så mycket du vågar...
Citera
2013-05-02, 21:37
Medlem
Skevskadas avatar
Intog ungefär 20mg kl 21:00

Känns just nu som en blandning mellan morfin och MXE
Citera
2013-05-02, 22:39
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skevskada
Intog ungefär 20mg kl 21:00

Känns just nu som en blandning mellan morfin och MXE

Vilket intagningssätt använde du dig utav ? Med vänlig hälsning
Citera
2013-05-02, 22:54
Medlem
Skevskadas avatar
Citat:
Vilket intagningssätt använde du dig utav ? Med vänlig hälsning

Nasalt

Känns riktigt mäktigt, vet inte om jag vågar håla på det här första gången.
Citera
2013-05-03, 01:54
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Nasalt

Känns riktigt mäktigt, vet inte om jag vågar håla på det här första gången.

Sweet, får mitt idag eller på måndag. Vill ha det idag så in i helvete kommer köra im. vart 20 bra?
Citera
2013-05-03, 07:45
Medlem
Skevskadas avatar
Citat:
Sweet, får mitt idag eller på måndag. Vill ha det idag så in i helvete kommer köra im. vart 20 bra?

För lite enligt mitt tycke, även om vissa delar av ruset var väldigt kraftfulla redan på den dosen.
Ganska mycket g-krafter, men jag var fortfarande kvar i rummet om man säger så.

Testade fylla på med 5-10mg 1½ timma in men vet inte om det gjorde så mycket.

Tänkte göra ett nytt försök ikväll, då med en startdos på ungefär 35-40.
Citera
2013-05-03, 10:07
Medlem
bongloards avatar
Jag hann bara prova två dygn men jag upplevde bäst effekt av att fylla på tills jag var på rätt plats. Har fått för mig att om man tar för stora doser så är det inte bara farligt utan man får minnesluckor eller svårt att förstå vad som händer.
Citera
2013-05-03, 17:39
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Jag hann bara prova två dygn men jag upplevde bäst effekt av att fylla på tills jag var på rätt plats. Har fått för mig att om man tar för stora doser så är det inte bara farligt utan man får minnesluckor eller svårt att förstå vad som händer.

Tycker precis tvärtom, att jag inte riktigt kommer dit jag vill om ja småduttar i ett par timmar.
Citera
2013-05-03, 17:41
Medlem
Raideqs avatar
Citat:
För lite enligt mitt tycke, även om vissa delar av ruset var väldigt kraftfulla redan på den dosen.
Ganska mycket g-krafter, men jag var fortfarande kvar i rummet om man säger så.

Testade fylla på med 5-10mg 1½ timma in men vet inte om det gjorde så mycket.

Tänkte göra ett nytt försök ikväll, då med en startdos på ungefär 35-40.

Skriv en liten text ikväll om hur det var Fick inte mitt idag, får de på måndag =/ ..blir 30mg IM som första o se vart de tar mig. Med vänlig hälsning
Citera
2013-05-03, 17:53
Medlem
Explanandums avatar
Citat:
Skriv en liten text ikväll om hur det var Fick inte mitt idag, får de på måndag =/ ..blir 30mg IM som första o se vart de tar mig. Med vänlig hälsning

Som sjogras sa så testa dig hellre upp långsamt! Var rädd om din kropp snälla vackra människa, den här substansen är potent. Jag avråder dig å det grövsta att ta 30mg som din första dos speciellt om du tänker injicera det.

Ta det långsamt framåt så kan du njuta av det så länge som möjligt istället för att nått går fel och du aldrig kan njuta av något igen.

Efter att jag inte fick ut speciellt mycket av 40mg doserat i två omgånger var jag helt övertygad om att jag lätt kunde ta 50mg nästa gång. BIG MISTAKE, det blev alldeles för intensivt och jag har en härlig minneslucka på 9 timmar. Jag hade planerat intaget iaf så det skedde under säkra förhållanden men det hade nog kunnat gå riktigt illa om jag hade varit ensam. Ta hand om dig, respektera substansen och utmana inte dig själv mot folk som skriver att de tar en viss dos och tro att det är häftigt att ta mer.
Citera
2013-05-03, 21:30
Medlem
Skevskadas avatar
Tog 30mg som startdos nu. Ska ta det lite lugnt och se hur det känns jämfört med 20.
Citera
2013-05-03, 21:43
Medlem
Skevskadas avatar
Ett litet tips; tvätta händerna efter hantering.

Det var ingen höjdare att få i ögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in