2018-01-31, 20:07
Avslutad
Någon som kan svara på hur länge mina 250 MG håller sig potenta ifall jag löser allt i 250 ML vatten, för att enkelt kunna ta rätt dos utan våg? Kommer det påverka livslängden eller är det bara att köra? Tänkte eventuellt testa denna imorgon och jag har ingen MG våg
Citera
2018-01-31, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linusbjorne
Någon som kan svara på hur länge mina 250 MG håller sig potenta ifall jag löser allt i 250 ML vatten, för att enkelt kunna ta rätt dos utan våg? Kommer det påverka livslängden eller är det bara att köra? Tänkte eventuellt testa denna imorgon och jag har ingen MG våg

Jag hade ingen våg heller första ggn med denna och jag kör med väldigt lite och efter nån timme tar typ samma dos igen.

Självklart vore det optimalt med en bra våg
Citera
2018-02-01, 15:58
Avslutad
Okej kanske får testa mig fram då! Börja med jätte lite och sen öka
Citera
2018-02-01, 17:27
Avslutad
Intog en litet dutt för ca 30 minuter sen! Spännande att se vad som händer! Återkommer med rapport senare eller imorgon ha en god kväll allesammans
Citera
2018-02-03, 22:03
Avslutad
Okej har nu testat denna i försiktighet med väldigt små doser utan någon särskild effekt, första dagen återdoserade jag några gånger, men kände inte så mycket mer än att jag blev lite degig i kroppen och skallen. Idag testade jag en andra gång och tog mer direkt, har ingen våg så jag tog en liten dutt ungefär lika stor som 2\3 delar av huvet på en tändsticka men fick ingen som helst effekt. Det blir att ge denna ett nytt försök när jag har alkohol att lösa allt i för att kunna dosera MG i ML för att få en exakt dos
Citera
2018-02-04, 18:27
Medlem
KneKhis avatar
Hur är denna jämfört med 3-MeO-PCE? Går det att vara mer funktionell? 3-MeO var visserligen helt okej men det jag inte gillade var att det inte gick att håla på den samt om jag tog stora doser blev jag alldeles för rastlös/manisk men samtidigt för retarderad för att kunna uträtta något.

Går den att ta i mindre mängder för humörlyft samt i större för att kunna flyta iväg utan medföljande mani?
Citera
2018-02-04, 23:27
Medlem
duochjagitrafikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linusbjorne
Okej har nu testat denna i försiktighet med väldigt små doser utan någon särskild effekt, första dagen återdoserade jag några gånger, men kände inte så mycket mer än att jag blev lite degig i kroppen och skallen. Idag testade jag en andra gång och tog mer direkt, har ingen våg så jag tog en liten dutt ungefär lika stor som 2\3 delar av huvet på en tändsticka men fick ingen som helst effekt. Det blir att ge denna ett nytt försök när jag har alkohol att lösa allt i för att kunna dosera MG i ML för att få en exakt dos

Men köp en djävla våg och ta substansen på rätt sätt
Citera
2018-02-10, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Hur är denna jämfört med 3-MeO-PCE? Går det att vara mer funktionell? 3-MeO var visserligen helt okej men det jag inte gillade var att det inte gick att håla på den samt om jag tog stora doser blev jag alldeles för rastlös/manisk men samtidigt för retarderad för att kunna uträtta något.

Går den att ta i mindre mängder för humörlyft samt i större för att kunna flyta iväg utan medföljande mani?

Intresserad av samma frågeställning minus viljan att uträtta något, gillade inte 3-MeO-PCE just för den rastlösa känslan som gjorde att man ville vandra runt. Vill ha något mer åt difenidin eller ketamin-hållet där man bara kan ligga still, slappna av och försvinna in i musiken samtidigt som ens kropp slutar att existera.
Går denna bra att im:a?
Senast redigerad av nils.flygel 2018-02-10 kl. 21:42.
Citera
2018-02-13, 12:45
Medlem
Ååhhh imorgon ska jag ta denna underbara kemikalie igen!
Har varit utan i en vecka och jag har saknat den så!

Hoppas toleransen har sjunkit så magin kommer tilllbaka.

Har gått på denna mer eller mindre dagligen senaste månaden, förutom senaste veckan.

Ska bli extra nice med zh’s überbatch
Citera
2018-02-13, 16:26
Medlem
Handla inte från CS.

This is why

Nej, aldrig någonsin haft problem med polis eller liknande tidigare.
Umgås ej med kriminella.
Det finns inget vettigt svar på varför de kollat min post
så antar det är CS som de har koll på.

Ha det gott!
Citera
2018-02-13, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Handla inte från CS.

This is why

Nej, aldrig någonsin haft problem med polis eller liknande tidigare.
Umgås ej med kriminella.
Det finns inget vettigt svar på varför de kollat min post
så antar det är CS som de har koll på.

Ha det gott!

Var det skickat med postförskott?
Och man kan läsa diarienumret på bilden
Citera
2018-02-13, 19:12
Medlem
Syns denna på 12-sticka?

Och sniffar ni den eller oralt? När jag sniffa 3-meo-pce blev näsan så jävulst täppt riktigt obehagligt efter ett tag haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in