2018-02-13, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Syns denna på 12-sticka?

Och sniffar ni den eller oralt? När jag sniffa 3-meo-pce blev näsan så jävulst täppt riktigt obehagligt efter ett tag haha.

99% säker att den inte syns på en 12-sticka.

Jag tar alltid denna nasalt och aldrig haft nå problem med näsan.
Citera
2018-02-14, 19:38
Medlem
Lekbarns avatar
Tog 8mg Nasalt , för 1h och 21 min sedan. Känner mig lite mysig o har lite eufori. Ska ner o köpa rizzla o mecka en Spice joint. Keep you posted.

Finns det korstolerans mellan 3-MeO-PCE och 3-HO-PCP?

Har tagit mycket 3-MeO-PCE i dagarna, dock 2 dagar sedan sist.

Har 1mg Iktro i mig och 1.5 g Phenibut med.
Citera
2018-02-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Tog 8mg Nasalt , för 1h och 21 min sedan. Känner mig lite mysig o har lite eufori. Ska ner o köpa rizzla o mecka en Spice joint. Keep you posted.

Finns det korstolerans mellan 3-MeO-PCE och 3-HO-PCP?

Har tagit mycket 3-MeO-PCE i dagarna, dock 2 dagar sedan sist.

Har 1mg Iktro i mig och 1.5 g Phenibut med.

Brukar vara korstolerans mellan alla droger som påverkar samma delar i hjärnan.
Benzo har korstolerans med alkohol tex.
så ja, 3-meo-pce har garanterat korstolerans med 3-ho-pcp
Citera
2018-02-14, 20:05
Medlem
Lekbarns avatar
Ja känner bara lite eufori och trippig feeling. Ska nog fylla på med lika mycket. Med 3-MeO-PCE tog jag 20mg + 10 mg i Slutet. Innan mg vågen kom så vette gudarna hur starka doser jag tog men jesus blev till en robot som flumma runt i lägenheten. Visste inte vem jag var eller nått men kul var det haha.

Mer eufori på den här iaf.
Citera
2018-02-18, 16:28
Medlem
Lekbarns avatar
Funka fint för tjack at kan jag säga, drog 10 mg nu o mår fint. Blandade en 0.2a tjack med 8 mg 3-HO-PCP i fredags , polaren bomba 1.3 g tjack och snorta 6 mg 3-HO-PCP dansade loss i lägenheten o levde rövare.

Han blev för på för min smak. Retirerade till min lägenhet och kollade på nakna damer i 5 timmar haha.. tjack alltså....
Senast redigerad av Lekbarn 2018-02-18 kl. 16:33.
Citera
2018-02-21, 04:09
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Hur är det med mani på 3-HO? Har provat 3-MeO-PCE men tycker att den lätt kan bli för manisk. Känns nästan som en Centralstimulant ibland.

/Mvh
Citera
2018-02-21, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvarifaxxALaUe
Hur är det med mani på 3-HO? Har provat 3-MeO-PCE men tycker att den lätt kan bli för manisk. Känns nästan som en Centralstimulant ibland.

/Mvh

Jag har upplevt mani på denna. Kojbyggar mani.

Byggde en husvagn+trädkoja combo på ett väldigt märkligt vis.

Men kul hade jag givetvis.
Citera
2018-02-21, 22:24
Medlem
SvarifaxxALaUes avatar
Ajdå. Det är enligt mig nackdelen med många av dagens dissociativa. De är för maniska. Minns 3-MeO-PCP, en av de mest fantastiska substanserna någonsin. Inga som helst problem att håla på (Och då menar jag verkligen att håla ) om man tog lite större doser. Men heller inga problem att ligga i soffan och mysa med nån nice musik i öronen samtidigt som man bara stirrade in i väggen och funderade på allt möjligt intressant. I princip alla dissociativa som jag provat de senaste åren har antingen varit för stimulerande, ofta såpass att det nästan har varit omöjligt att vara still och njuta av effekten, eller så har de varit så svaga att det knappt hänt nåt alls. Som 2-fluoro-keta tex.

/Mvh
Citera
2018-02-21, 22:28
Medlem
Mm den är betydligt mer stimulerande än det jag tycker de flesta människor associerar dissociativa med: Ketamin.
Citera
2018-02-21, 23:49
Medlem
Inte-Igens avatar
Jag fick 100mg. Tog 25mg hände ej ett skit förutom hand och fotsvett. Vad får ni för effekt?
Citera
2018-02-22, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-Igen
Jag fick 100mg. Tog 25mg hände ej ett skit förutom hand och fotsvett. Vad får ni för effekt?

Såvida du inte kör mega mycket pcp varje dag är det jättekonstigt
Citera
2018-02-22, 21:16
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Handla inte från CS.

This is why

Nej, aldrig någonsin haft problem med polis eller liknande tidigare.
Umgås ej med kriminella.
Det finns inget vettigt svar på varför de kollat min post
så antar det är CS som de har koll på.

Ha det gott!

Frågar som tidigare skrivare, var det skickat som PF eller annat? Hur lång tid efter försändelsen försvann tog det innan du fick brevet?

Konstigt att dem ens fått upp ögonen om en inrikes försändelse, har beställt därifrån själv och det var ju bra packat enligt mig.

Aja, blir väl till postboxen nästa gång för att vara säker.
Senast redigerad av Zot^ 2018-02-22 kl. 21:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in