Testade lite av denna substans igår. tog nog inte mer än 5-6mg för att testa lite. hade varit på AH-7921 hela dagen så ville inte köra på helt då jag inte visste hur dessa två reagerade med varandra.
Tror att denna substans har väldigt bra potential

vid den låga dosen + de jag hade i kroppen av AH gav mig en ganska trevlig resa. först fick jag den välkända avdomningen i läppar nästan som väldigt små vibrationer i läpparna och denna känsla är alltid lika mysig. sen kom lättheten. jag lovar de kändes inte som om jag vägde nånting. kunde lyfta armarna som om dom vore luft. hade jag gått utomhus hade jag garanterat blåst iväg

den känslan hade jag hehe
Efter en 35-40minuter så la jag mig i sängen och lyssnade på Carbon based lifeforms album World of sleepers och fick mig en rejäl resa. kan inte riktigt förklara vad jag såg och upplevde mer än att det var helt fantastiskt. dosen var inte såpass hög att jag kopplades bort från mig själv men den var endå såpass bra att jag flöt runt i diverse tunnlar i väldigt hög fart till musiken.
Detta verkar vara en ytterst trevlig substans och jag ska under denna dagen utforska lite mer och se vart den kan ta mig om jag intar en lite större dos
tog min dos Nasalt uppdelat på 3st högar. så kanske fick i mig en 5-6mg skulle jag tro. har ingen våg men fick 50mg pulver så kan väll gissa att de var runt 5-6