Flashback bygger pepparkakshus!
2013-04-14, 23:10
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tion
Jag körde ju 25mg under loppet av tre timmar och fick knappt någon påverkan. Nasal administrering kanske inte är det bästa på 3-ho-pcp.

Köpte du ditt från labbet? och fick du ingen effekt alls?
Citera
2013-04-14, 23:46
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Räcker det att handla hem 50mg av detta för att testa första gången?

Vet att doserna är små men tänkte mer på Återdosering osv

Kör du rektalt och pangar i dig 50 milligram kommer du förmodligen att få en omtumlande egodödupplevelse, så ja, 50 milligram räcker om du kör på sätt som tas upp bra.

Nasalt fungerar väl, men som tion skriver behövs stora doser då. Rektalt fick jag skön effekt på av endast sju milligram. IV lär det vara ännu starkare. Oralt har jag inte provat, men däremot Friman1987 har gjort det!
Citera
2013-04-14, 23:51
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Kör du rektalt och pangar i dig 50 milligram kommer du förmodligen att få en omtumlande egodödupplevelse, så ja, 50 milligram räcker om du kör på sätt som tas upp bra.

Nasalt fungerar väl, men som tion skriver behövs stora doser då. Rektalt fick jag skön effekt på av endast sju milligram. IV lär det vara ännu starkare. Oralt har jag inte provat, men däremot Friman1987 har gjort det!

Fick bli 50mg. blir att allergi testa sen panga i mig 25 och om det är i närheten av vad jag önskar så tar jag resterande 25. hade tänkt att snusa skiten tror jag.

Älskar ketamin och Mxe så om detta är i närheten av dessa så lär jag spendera nästa lön på detta
Citera
2013-04-14, 23:55
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Fick bli 50mg. blir att allergi testa sen panga i mig 25 och om det är i närheten av vad jag önskar så tar jag resterande 25. hade tänkt att snusa skiten tror jag.

Älskar ketamin och Mxe så om detta är i närheten av dessa så lär jag spendera nästa lön på detta

Jag fick ingen enorm dissociativ upplevelse på de ynka sju milligrammen jag körde, men däremot kändes det att drogen hade en oerhörd potential. Riktigt klara bedövningskänslor och elektriska stötar i hela kroppen som kan jämföras med mxe.

Förhoppningsvis gillar du drogen! Jag kommer att införskaffa mer framöver, för jag älskade den redan vid den dosen. Blir den mer dissociativ vid högre doser är det enligt mig en av de bästa kemikaliedrogerna på länge!
Citera
2013-04-15, 00:07
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Jag fick ingen enorm dissociativ upplevelse på de ynka sju milligrammen jag körde, men däremot kändes det att drogen hade en oerhörd potential. Riktigt klara bedövningskänslor och elektriska stötar i hela kroppen som kan jämföras med mxe.

Förhoppningsvis gillar du drogen! Jag kommer att införskaffa mer framöver, för jag älskade den redan vid den dosen. Blir den mer dissociativ vid högre doser är det enligt mig en av de bästa kemikaliedrogerna på länge!

Ser så sjukt mycket fram emot att testa detta så de finns inte. tror inte jag kommer kunna somna inatt så jävla sugen är jag.

fy skulle väntat med att beställa detta tills imorgon så jag fått lite sömn inatt haha.
Citera
2013-04-15, 00:32
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ser så sjukt mycket fram emot att testa detta så de finns inte. tror inte jag kommer kunna somna inatt så jävla sugen är jag.

fy skulle väntat med att beställa detta tills imorgon så jag fått lite sömn inatt haha.

Haha, är det så pass?

Då hoppas jag verkligen att du uppskattar drogen med så stora förväntningar som du har! Du får gärna skriva en rapport, antingen här eller i rapportforument när har provat på drogen. Det är ju alltid kul att läsa om andras tankar och åsikter efter rusen efter tripparna.
Citera
2013-04-15, 15:04
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Haha, är det så pass?

Då hoppas jag verkligen att du uppskattar drogen med så stora förväntningar som du har! Du får gärna skriva en rapport, antingen här eller i rapportforument när har provat på drogen. Det är ju alltid kul att läsa om andras tankar och åsikter efter rusen efter tripparna.

Kunde tillslut somna men det tog sina timmar av fantisering och fundering haha

Jag kommer definitivt att skriva någon slags rapport. har aldrig skrivit något sådant så ska göra mitt bästa

lite ot. hur lång tid tar de för pengar att skickas till ett bankgiro om jag gjorde en överföring igår natt
Citera
2013-04-15, 15:35
Medlem
LightClouds avatar
Citat:

Jag kommer definitivt att skriva någon slags rapport. har aldrig skrivit något sådant så ska göra mitt bästa

lite ot. hur lång tid tar de för pengar att skickas till ett bankgiro om jag gjorde en överföring igår natt

Skönt att du fick lite sömn i alla fall! Det ska bli riktigt kul att läsa en rapport från dig sedan. Själva rapporten i sig behöver inte vara någon i toppklass, för huvudsaken är ju ändå att budskapet framgår och jag/vi får ta del av dina åsikter och reflektioner.

Det beror på vad för bank det skickas mellan, men en till tre dagar brukar vara standard om jag inte missminner mig. Jag är ingen bankman nämligen, så jag är inte så jätteinsatt i det där!
Citera
2013-04-15, 15:42
Medlem
Citat:

Då sitter vi i samma sitts. Pengarna är nog inne idag eller imorgon. Har mycket förhoppningar på den här substansen

Sitter och funderar på hur jag ska dosera det här. Måste kirra en våg från någon Förut fanns det folk som hävade att en knappnålshuvud med pulver är runt 5mg. Inget att förlita sig på dock.
Citera
2013-04-15, 15:55
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indulge
Då sitter vi i samma sitts. Pengarna är nog inne idag eller imorgon. Har mycket förhoppningar på den här substansen

Sitter och funderar på hur jag ska dosera det här. Måste kirra en våg från någon Förut fanns det folk som hävade att en knappnålshuvud med pulver är runt 5mg. Inget att förlita sig på dock.

Köpte du 50mg? gå på apoteket och be om en pump säg att du ska mata din katt med medicin då får du en Pump på 5meter troligtvis. 5ml sug upp vatten så pumpen är full. sedan blandar du dina 50mg med vattnet ur pumpen och då har du plötsligt 10mg per ml. och kan på så vis dosera
Citera
2013-04-15, 17:58
Medlem
Messiahs avatar
Ser ut som jag kommer få testa denna substans imorgon fick nyss ett väldigt trevligt mail som antyder på just detta

wiiiiiiiieeee
Citera
2013-04-18, 09:47
Medlem
Messiahs avatar
Testade lite av denna substans igår. tog nog inte mer än 5-6mg för att testa lite. hade varit på AH-7921 hela dagen så ville inte köra på helt då jag inte visste hur dessa två reagerade med varandra.

Tror att denna substans har väldigt bra potential vid den låga dosen + de jag hade i kroppen av AH gav mig en ganska trevlig resa. först fick jag den välkända avdomningen i läppar nästan som väldigt små vibrationer i läpparna och denna känsla är alltid lika mysig. sen kom lättheten. jag lovar de kändes inte som om jag vägde nånting. kunde lyfta armarna som om dom vore luft. hade jag gått utomhus hade jag garanterat blåst iväg den känslan hade jag hehe

Efter en 35-40minuter så la jag mig i sängen och lyssnade på Carbon based lifeforms album World of sleepers och fick mig en rejäl resa. kan inte riktigt förklara vad jag såg och upplevde mer än att det var helt fantastiskt. dosen var inte såpass hög att jag kopplades bort från mig själv men den var endå såpass bra att jag flöt runt i diverse tunnlar i väldigt hög fart till musiken.

Detta verkar vara en ytterst trevlig substans och jag ska under denna dagen utforska lite mer och se vart den kan ta mig om jag intar en lite större dos

tog min dos Nasalt uppdelat på 3st högar. så kanske fick i mig en 5-6mg skulle jag tro. har ingen våg men fick 50mg pulver så kan väll gissa att de var runt 5-6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in