Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-03, 14:34
  #109
Medlem
bongloards avatar
Har läst runt lite utan att få något bra svar. Logiskt sett borde det inte synas men det verkar bero på vad 3-ho-pcpt metaboliseras till. Vilket inte går att säga än utan man bör testa med egna prover. Det är nog ändå riskabelt ifall man lämnar på ett sjukhus för att intyga nykterhet. Tycker att man borde kunna hävda att det inte är något eftersom att det i sverige inte är klassat som något.

Angående prov och 3-meo-pcp

"Metabolite and Parent Drug Confirmation Listing for PCP/Analogs Urine Tests"
Citera
2013-04-09, 17:15
  #110
Medlem
Bullsquids avatar
tror nog att man måste öka dosen en del?
har tagit ca 50mg sedan kl 14.40 och känner inte så mycket mer än ett lugn och avdomning i kroppen.
Kommer inte "iväg" när man blundar osv...har testat att både snorta och äta det.

hållt på med mxe i ca 2 år men har nu inte tagit det på 2 månader så tolerans borde vara borta

vågar man snorta mer?
Citera
2013-04-09, 20:42
  #111
Medlem
Bullsquids avatar
kan meddela att jag gjort slut på 100 mg, delar med en annan så ca 50mg för mej fick mej riktigt bäng
Citera
2013-04-12, 10:49
  #112
Medlem
bongloards avatar
Igår provade jag detta.

11mg Oralt, fick inte effekt förrän 1½ timme. 2 timmar in tyckte jag det kändes svagt så jag tog 6mg till nasalt. Då blev det skevt. Jämför styrkan med ungefär 70-80mg MXE utan tolerans, hade inte fyllt på om jag inte experimenterat en massa med MXE tidigare. Rekommenderar inte att någon fyller på eller tar över 10mg utan tidigare erfarenheter med dissociativa. Det är ett väldigt udda sinnestillstånd. 15 timmar efter första intag när jag sovit så var jag fortfarande riktigt skev och jag känner mig ganska seg än. Se till att inte ha nått att göra dagen efter.

För övrigt tycker jag att denna gav mer opiateffekter än vad MXE gjorde. Fick inga visuals dock, det blev precis som på MXE för mig att allt bara blir otydligt som att jag fått sämre syn. Har knappt fått någon eufori av både MXE och 3-ho-pcp men jag blir väldigt mysig och njuter av att ligga i mörker och lyssna på musik.

I mina ögon en värd ersättare för MXE. Bara synd att 3-ho-pcp är svindyrt jämfört med vad jag gav för 1g MXE.
Citera
2013-04-12, 10:56
  #113
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Igår provade jag detta.

11mg Oralt, fick inte effekt förrän 1½ timme. 2 timmar in tyckte jag det kändes svagt så jag tog 6mg till nasalt. Då blev det skevt. Jämför styrkan med ungefär 70-80mg MXE utan tolerans, hade inte fyllt på om jag inte experimenterat en massa med MXE tidigare. Rekommenderar inte att någon fyller på eller tar över 10mg utan tidigare erfarenheter med dissociativa. Det är ett väldigt udda sinnestillstånd. 15 timmar efter första intag när jag sovit så var jag fortfarande riktigt skev och jag känner mig ganska seg än. Se till att inte ha nått att göra dagen efter.

För övrigt tycker jag att denna gav mer opiateffekter än vad MXE gjorde. Fick inga visuals dock, det blev precis som på MXE för mig att allt bara blir otydligt som att jag fått sämre syn. Har knappt fått någon eufori av både MXE och 3-ho-pcp men jag blir väldigt mysig och njuter av att ligga i mörker och lyssna på musik.

I mina ögon en värd ersättare för MXE. Bara synd att 3-ho-pcp är svindyrt jämfört med vad jag gav för 1g MXE.

Euforin är helt sjuk. Det är som att slänga i sig tramadol eller liknande och samtidigt få trippkänslorna i huvudet. Så sjukt najs!

Däremot upplevde jag vid främst rektalt att rustiden blev avsevärt kortare. Den höll sig i tre, fyra timmar aktivt, sedan en afterglow där jag somnade riktigt bra. Således verkar oralt vara helt annat.

Peaken nåddes på 25-30 minuter när jag körde i ändan också jämfört med ditt långa påslag!
Citera
2013-04-12, 11:29
  #114
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Euforin är helt sjuk. Det är som att slänga i sig tramadol eller liknande och samtidigt få trippkänslorna i huvudet. Så sjukt najs!

Däremot upplevde jag vid främst rektalt att rustiden blev avsevärt kortare. Den höll sig i tre, fyra timmar aktivt, sedan en afterglow där jag somnade riktigt bra. Således verkar oralt vara helt annat.

Peaken nåddes på 25-30 minuter när jag körde i ändan också jämfört med ditt långa påslag!

Kan inte påstå att jag får någon sjuk eufori men välmående finns definitivt. Testar snoken och får effekt på 15-20min. Svider lite mer än MXE men inget märkvärdigt. Vet inte hur länge det höll i sig aktivt för jag somnade ganska tidigt. Men när jag nyvaknat så var både syn och balans helt mongo.
Citera
2013-04-12, 11:36
  #115
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Kan inte påstå att jag får någon sjuk eufori men välmående finns definitivt. Testar snoken och får effekt på 15-20min. Svider lite mer än MXE men inget märkvärdigt. Vet inte hur länge det höll i sig aktivt för jag somnade ganska tidigt. Men när jag nyvaknat så var både syn och balans helt mongo.

Lustigt!

Jag mådde verkligen galet på denna. Hela kroppen pirrade och var varm av eufori. Alla reagerar ju olika dock!
Citera
2013-04-13, 11:20
  #116
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud
Lustigt!

Jag mådde verkligen galet på denna. Hela kroppen pirrade och var varm av eufori. Alla reagerar ju olika dock!

Okej jag tar igen min kritik på euforin. Körde lugnt på pcp't hela dagen igår och på kvällen drog jag i mig lite åt gången tills jag kände mig nöjd. Med rätt musik och helt mörkt i rummet så upplevde jag något jag har svårt att förklara. Det var som att jag mediterade in mig i en sinnesstämning för att tvätta själen medan min kropp flöt bland moln. Helt galet, det lustiga är att när jag vaknade på morgonen så var min förkylning borta

Musiken: http://www.youtube.com/watch?v=dd2Bd...le7Wj_90NXKmx7

När jag vaknat upp ur transen blev jag jävligt besviken över att det var slut. Kommer troligvis aldrig uppleva ett lika himmelrikt sinnestillstånd igen.
__________________
Senast redigerad av bongloard 2013-04-13 kl. 11:25.
Citera
2013-04-14, 15:13
  #117
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongloard
Okej jag tar igen min kritik på euforin. Körde lugnt på pcp't hela dagen igår och på kvällen drog jag i mig lite åt gången tills jag kände mig nöjd. Med rätt musik och helt mörkt i rummet så upplevde jag något jag har svårt att förklara. Det var som att jag mediterade in mig i en sinnesstämning för att tvätta själen medan min kropp flöt bland moln. Helt galet, det lustiga är att när jag vaknade på morgonen så var min förkylning borta

Musiken: http://www.youtube.com/watch?v=dd2Bd...le7Wj_90NXKmx7

När jag vaknat upp ur transen blev jag jävligt besviken över att det var slut. Kommer troligvis aldrig uppleva ett lika himmelrikt sinnestillstånd igen.

Liknande känslor har jag fått, av Mxe! Att ta en lagom dos mxe och lägga sig skönt i solen och blunda kan ta en till helt sjuka sinnestillstånd!
Citera
2013-04-14, 22:37
  #118
Medlem
bongloards avatar
Det är nog bäst att jag ger fan i att köpa mer av det här. Det är precis som MXE alldeles för roligt för att det ska vara något för mig. Är grovt sugen på att besöka det där himmelriket jag flöt omkring i
Citera
2013-04-14, 22:59
  #119
Medlem
Messiahs avatar
Räcker det att handla hem 50mg av detta för att testa första gången?

Vet att doserna är små men tänkte mer på Återdosering osv
Citera
2013-04-14, 23:08
  #120
Medlem
tions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Räcker det att handla hem 50mg av detta för att testa första gången?

Vet att doserna är små men tänkte mer på Återdosering osv

Jag körde ju 25mg under loppet av tre timmar och fick knappt någon påverkan. Nasal administrering kanske inte är det bästa på 3-ho-pcp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback