2013-02-15, 10:42
Bannlyst
Fy fan vad jag hatar er som är så galet förtjusta i öl. Varje jävla gång ni är på bolaget eller på en jävla finlandskryssning så ska ni alltid packa på er 400 flak öl så att det räcker åt hela tjocka släkten. Men öl är ju fan inte gott. För mig smakar öl som om man skulle ta alla svartmyror som finns i en stack, krama eller mosa sönder dem för att sedan försöka utvinna någon slags jävla vätska. Tillsätt lite egen jävla skit sen har du hela idiotbefolkningens favoritdryck - öl. Eller ni som jobbar på ert jävla skitjobb och bränner halva er lön på krogen och främst på öl - vad fan var det som avlade er egentligen? Ni sitter där i ert jävla snickeri i 25 dagar varje månad för att sedan bränna 89% av era surt förvarvade slantar på en dryck som knappt gör en berusad, gör att man luktar piss och som är alldeles för dyr för sitt eget bästa.

- Hörrö Larsa, ska vi inte ta en pilsner efter jöbbe'

Fy fan för er asså. Hatar verkligen er. Spelar ingen roll om ni i själva verkat dedikerar era liv åt att rädda cancersjuka barn eller påkörda kattungar - jag kommer fan alltid att alltid att alltid hata er och er jävla kärlek till öl.

Svara nu på min jävla fråga.
2013-02-15, 10:54
Medlem
Inser du hur arrogant och korkad du framstår med ditt inlägg?
Nu kanske detta kommer som en överraskning för en inskränkt person som dig själv TS, men hör och häpna, folk uppskattar olika saker! Jo det är helt sant, jag lovar dig. Det går inte att svara på en så urbota korkad fråga som "Varför tycker ni öl är så jävla gott", om man tycker att det är gott är det pga av att man gillar smaken av det, det finns inte så jävla mycket svängrum i den frågan.
2013-02-15, 10:59
Medlem
kravitzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kefftorp
Nu kanske detta kommer som en överraskning för en inskränkt person som dig själv TS, men hör och häpna, folk uppskattar olika saker! Jo det är helt sant, jag lovar dig. Det går inte att svara på en så urbota korkad fråga som "Varför tycker ni öl är så jävla gott", om man tycker att det är gott är det pga av att man gillar smaken av det, det finns inte så jävla mycket svängrum i den frågan.
word
2013-02-15, 10:59
Medlem
Det är väl ungefär samma sak som med kaffe. Antingen tycker du om det, ev. lär dig tycka om det, eller så tycker du inte om det.
Jag finner det sjukt att det finns de som tycker i sig mögelost frivlligt.
Smaken är som baken.
2013-02-15, 11:00
Medlem
brutefishs avatar
varför tycker inte jag om leverstuvning men alla andra? fan ta dom!

har någon öldrickare snott din flickvän eller? ta ett chill pill för fan din jävla nolla.

dessutom, öl är så mycket mer än bara lager, vilket troligtvis är den enda sort du har smakat på.

seså, logga ut från datasalen och gå på lunch nu.
2013-02-15, 11:03
Medlem
Barn brukar inte tycka om öl. Du kommer lära dig när du börjar högstadiet/gymnasiet nån gång.

För att svara: En trevlig beska, tillsammans med kolsyran och den friskt brödaktiga malten gör öl till en uppigande och törstsläckande kombination.
Senast redigerad av ClairviusNarcisse 2013-02-15 kl. 11:07.
2013-02-15, 11:06
Bannlyst
Citat:
I din jävla IKEA-värld så kanske allt är så jävla simpelt - men inte i min. Jag vill ha en förklaring till varför smaken i öl är så jävla tilltalande, om det gör mig korkad och arrogant, vad gör det då dig och alla andra idioter efter dig som inte heller kunde svara på en så jävla simpel fråga? Svaret är inte någon existentiell rebus där man måste lösa ekvationer och annan skit. Det handlar snarare om vad det är i öl som NI tycker om? Att dra liknelser till leverstuvning som någon annan idiot gjorde känns ju tämligen mer korkat än vad min fråga var.
2013-02-15, 11:07
Medlem
Citat:

+1
2013-02-15, 11:11
Medlem
men ge fan i öl då!

Låt de som vill dricka de göra de o håll dig te spriten ist?
2013-02-15, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Le3t
men ge fan i öl då!

Låt de som vill dricka de göra de o håll dig te spriten ist?
Är du efterbliven eller? Är det inte jävligt uppenbart att jag redan ger fan i öl? Sluta drick så mycket öl, det blir man inte speciellt klipsk av, märker jag.
2013-02-15, 11:15
Medlem
Varför jag gillar öl?

På grund av smaken.
2013-02-15, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Varför jag gillar öl?

På grund av smaken.
All öl? Både ljus och mörk? Vad i ölen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera