Citat:
Ursprungligen postat av
Autobahn76
Industrirobot? Det är en humanoid robot. Vet du ens vad vi pratar om?
Ja, jag har sett den fjärrstyras att vika tröjor och lite andra stunts. Jag menade inte industrirobot som en Asea-arm, utan mer att det användingsområde som jag hört nämnas främst är industriellt. Oavsett om roboten är tänkt att bygga bilar eller byta blöjor på ålderdomshem har jag svårt att se nyttan av massor av Twitter-pladder, särskilt då liknande data redan finns kompilerat i befintliga LLM. Finns inget unikt med Twitter.