Citat:
Ursprungligen postat av
OldFashioned
Skaffa ett till par skor och växla, lite snöslask har ingen dött av.
Nej klart ingen dött av det, men det blir kallt i alla fall. Men jag har inte hittat någon annan sko som jag trivs med ännu heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Diablo1118
Springer året om. Springer ute så länge det inte blir kallare än -15 grader. Är det kallare tar jag löpbandet eller promenerar istället....
Tycker inte det är så fruktansvärt med löpband men springer hellre utomhus speciellt nu i dessa tider också. Det jobbigaste på de kallare månaderna är dock att klä sig rätt. Det blir ofta för mycket kläder. Fryser rätt snabbt också när man väl stannar så det gäller att få på sig torra kläder snabbt efter passen...
Jag vill springa ute, men med astma och kyla så är det inte optimalt med för kallt sägs det i alla fall. Får väl fortsätta så länge det går.
Njae löpband är ett djävulens påfund. Jag hade nog kunnat uthärde det med något att kolla på eller så. Men på mitt gym står löpbandet mot gatan och där händer inte så mycket, springer man dessutom på kvällen är det spegel för att mörkret tränger sig på.
Jag köpte mig ett par tights med foder och wind stopper, sjukt varma, provade häromdagen, så de lär väl ge bra förutsättningar i alla fall.
Springer mest på grusvägarna i närheten, så inget som är prioriterat heller när det gäller att få bort snö så att säga. Men men tiden får utvisa vad som funkar i vinter.