Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-09, 15:58
  #1
Avstängd
NobunagaOdas avatar
Är det inte trevligt hur muslimerna vi tar in belönar den svenska toleransen och gästfriheten? Här är vad en av dessa tusentals som vi tar in årligen anser om oss svenskar och att vi betalar för hans uppehälle i landet:

Citat:
''16-årige Yousef Mohamed från Palestina som slagit sönder saker, spottat, hotat, knuffat och slagit personal och även vidare bl.a. uttalat att han har rätt att döda icke-muslimer vill inte vara på HVB-hem.

Yousef Mohamed har ett socialt nedbrytande beteende som gör att det finns en påtaglig risk för att hans hälsa och utveckling skadas. Efter förvaltningsrättens dom har Yousef Mohamed flyttats och bott på flera olika institutioner. Hans negativa beteende har under den tiden fortsatt och accelererat. Försök med placering på Frossarbo behandlingshem som är en mindre institution, mer anpassad för Yousef Mohamed och med bättre förutsättningar för honom, fungerade inte bra.

Han har hotat att slå sönder saker, han har även spottat på, hotat, knuffat och slagit personal. Han har vidare bl.a. uttalat att han har rätt att döda icke-muslimer. På Bärby Ungdomshem där han vistas sedan den 29 oktober 2012 har det också varit problem. Yousef Mohamed vill diktera villkoren för sin vistelse och blir hotfull när han inte får som han vill.''


http://www.exponerat.info/muslimsk-e...#ixzz2KPjQm8Id

Hur vanliga tror ni att dessa åsikter är bland guldklimparna till berikare? Hur ska man öka toleransen och förståelsen hos berikarna att det inte är ok att mörda folk bara för att de tror på en annan religion än Islam?
Citera
2013-02-09, 16:23
  #2
Medlem
Få se nu, du använder en högerextremistisk blogg som källa, de har publicerat en dom som inte har gått igenom en sekretessprövning. Du tror att källan är objektiv?

Det står ju mycket tydligt i den domen att det är personalen som ligger bakom rubrikerna.
Citera
2013-02-09, 17:47
  #3
Medlem
panelbeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Är det inte trevligt hur muslimerna vi tar in belönar den svenska toleransen och gästfriheten? Här är vad en av dessa tusentals som vi tar in årligen anser om oss svenskar och att vi betalar för hans uppehälle i landet:

http://www.exponerat.info/muslimsk-e...#ixzz2KPjQm8Id

Hur vanliga tror ni att dessa åsikter är bland guldklimparna till berikare? Hur ska man öka toleransen och förståelsen hos berikarna att det inte är ok att mörda folk bara för att de tror på en annan religion än Islam?

Jag är själv muslim och även om artikeln skulle va påhittad eller bajspropaganda så håller jag med om att sådana "horungar" existerar.
Men det är ju bara att piska upp dem lite och prata med dem om att de vanärar sin religion och berätta vad Islam verkligen säger om att döda och när det är tillåtet.

Jag är så trött på "muslimer" och icke-muslimer som skapar sin uppfattning om Islam utan att ta reda på fakta. Men av olika anledningar så är de väl inte tillräckligt stabila och mogna som människor för att kunna göra något sånt.

De flesta människor grundar sina åsikter om Islam på "muslimer" eller kultur, vilket är idiotiskt.
Kan man inte skilja på kultur och religion så har man ju inte förstått någonting.
Är ju väldigt svårt att respektera människor vars åsikter inte är bättre än spya.

Citat:
Ursprungligen postat av Thomasons
Den här vuxna kamelryttaren som låtsas vara barn behövde faktiskt inte åka just till Sverige. Saudiarabien lämpar sig bättre för pedofildyrkare.


Jag är född i Sverige och min åsikt är att man borde skicka sådana som dig liksom sådana som artikeln beskriver bort från detta vackra land (vart som helst)!
__________________
Senast redigerad av panelbeater 2013-02-09 kl. 17:49.
Citera
2013-02-09, 18:39
  #4
Avstängd
Thomasonss avatar
Citat:

Jag är född i Sverige och min åsikt är att man borde skicka sådana som dig liksom sådana som artikeln beskriver bort från detta vackra land (vart som helst)!

Jaså varför ska jag bort? Jag har inget emot övriga invandrare men muslimer vill jag inte veta av, bara problem.
Citera
2013-02-09, 19:17
  #5
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomasons
Jaså varför ska jag bort? Jag har inget emot övriga invandrare men muslimer vill jag inte veta av, bara problem.

Gillar du syrianer i S-tälje och deras våldtäktsligor?
Citera
2013-02-09, 19:22
  #6
Medlem
panelbeaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomasons
Jaså varför ska jag bort? Jag har inget emot övriga invandrare men muslimer vill jag inte veta av, bara problem.

Sådana som du borde exporteras och bli något annat lands problem av just samma anledning som vissa idiotiska så kallade "muslimer" släpps in.
Anledningen är ju nämligen folk som inte bryr sig om att försöka förstå vad som är det logiska att göra vad beträffar invandring överhuvudtaget.
Sådana som du vill egentligen inte göra något åt problemet- ni söker bara hatobjekt och syndabockar!

Visst finns det idioter som kallar sig muslimer. Och visst borde dessa lära sig veta hut!
Jag har träffat en hel del sådana och jag stör mig något otroligt!

Om idioten som figurerar i artikeln fick 10 minuter med en riktig muslim så skulle han hålla käften sedan och visa bättring! Detta är jag övertygad om.
Han skulle bara försöka uppföra sig på det där sättet mot en icketroende i närheten av en moské!

Men allt detta borde du redan förstå. Att du inte gör det visar bara hur jävla inskränkt du är.
Folk som tänker som du är en böld på det svenska kollektiva intellektets röv!

Ta reda på fakta om Islam. Inte va ni tror är fakta som felaktiga tolkningar av koran och hadith som används av inavlade så kallade "nationalister" och limsniffande skäggbarn!
Både dessa "nationalister" och okunniga låtsas-muslimer är smutsfläckar.
Det ni har gemensamt är att ni är en obscenitet som inte hör hemma i Sverige och egentligen inte någon annanstans heller!
Börja TÄNKA och gör rätt för eran existens istället för att skapa er uppfattningar som präglar era redan fördummade hjärnor!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback