• 1
  • 2
2013-02-07, 08:58
Medlem
Hej

ska troligtvis åka och träffa en tjej jag inte sett på 5 år ikväll.

jag lider av social fobi, panik ångest och ADD.

det jag har hemma är
MDMA
linderal (slutat med dom igentligen)
sertalin ranbáxy (slutat med dom igentligen)
har sprit ochså, om jag tar med bara några cl? dricker knappt annars alkoholen brukar hjälpa lite

hur mycket av varje bör jag ta för att kunna slappna av, komma in i rätt stämning, få bort klumpen i halsen och våg kolla henne in ögonen? första mötet är värst.

när vi pratar i telefon får jag hjärnsläpp hela tiden...

vill inte att hon ska märkat att jag tagit något heller

och är det farligt att blanda typ 5-15mg mdma med det andra?
Senast redigerad av gummidildo 2013-02-07 kl. 09:07.
Citera
2013-02-07, 09:44
Medlem
Loquitas avatar
Du har inget benso? Om du nu måste droga dig menar jag. Mdma kan jag ingenting om och varken inderal eller sertalin lär hjälpa..
Citera
2013-02-07, 09:47
Medlem
BilboBus avatar
Vet inte hur en liten dos av MDMA fungerar, säkert väldigt bra (men det gäller och dosera rätt kan jag tänka mig, jag blir helt knasigt kärleksfull när jag tar mdma....dock högre doser)

Skulle iallafall köra på några centeliter alkohol, en stabil 12a rakt ner i magen gör nog susen

Du ska INTE ta seralin tillsammans med MDMA iallafall!
Citera
2013-02-07, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Du har inget benso? Om du nu måste droga dig menar jag. Mdma kan jag ingenting om och varken inderal eller sertalin lär hjälpa..
nej har aldrig ens testat benso då jag bara vart ute efter röka och party droger, linderal hjälper lite min psykolog skrev ut det då det typ lugnar hjärtat så hjärnan får mindre syre eller något sånt så den s.k vakthunden ska lugna sig
Citera
2013-02-07, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Vet inte hur en liten dos av MDMA fungerar, säkert väldigt bra (men det gäller och dosera rätt kan jag tänka mig, jag blir helt knasigt kärleksfull när jag tar mdma....dock högre doser)

Skulle iallafall köra på några centeliter alkohol, en stabil 12a rakt ner i magen gör nog susen

Du ska INTE ta seralin tillsammans med MDMA iallafall!
okej jag får inte motsatt effekt efter typ nån timma av mdmat? med tanke på att det är så lite så det måste ju gå ut väldigt fort? vill inte få någon AT liknande med henne

blir nog en shot och en bomb då
Citera
2013-02-07, 10:09
Medlem
ManJuices avatar
Vafan, skippa knarket!

Två-tre bira borde göra jobbet. Har du gin hemma, så kan du även göra en stor Gin&Tonic precis innan träffen.
Citera
2013-02-07, 10:18
Medlem
Neverthelesss avatar
"jag lider av social fobi, panik ångest och ADD." - Benso är ju svaret på din fråga. Något svagt, du kommer inte ens känna av det, men ångesten och din sociala fobi kommer försvinna och allt kommer kännas naturligt

Mdma låter inte direkt passade, och att dricka alkohol är ju onödigt :/
Citera
2013-02-07, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nevertheless
"jag lider av social fobi, panik ångest och ADD." - Benso är ju svaret på din fråga. Något svagt, du kommer inte ens känna av det, men ångesten och din sociala fobi kommer försvinna och allt kommer kännas naturligt

Mdma låter inte direkt passade, och att dricka alkohol är ju onödigt :/
ok kollar lite på NP (där jag handlar) vad skulle du rekomendera?

domma bensos har jag tillgång till men får skjuta upp träffen någon dag isåfall

Klonazepam "Rivotril"
Alprazolam "Ksalol"
Diazepam "Apaurin"
Lorazepam "Ativan"

kommer problemen försvinna till 100%?
Senast redigerad av gummidildo 2013-02-07 kl. 10:30.
Citera
2013-02-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummidildo
Hej

ska troligtvis åka och träffa en tjej jag inte sett på 5 år ikväll.

jag lider av social fobi, panik ångest och ADD.

det jag har hemma är
MDMA
linderal (slutat med dom igentligen)
sertalin ranbáxy (slutat med dom igentligen)
har sprit ochså, om jag tar med bara några cl? dricker knappt annars alkoholen brukar hjälpa lite

hur mycket av varje bör jag ta för att kunna slappna av, komma in i rätt stämning, få bort klumpen i halsen och våg kolla henne in ögonen? första mötet är värst.

när vi pratar i telefon får jag hjärnsläpp hela tiden...

vill inte att hon ska märkat att jag tagit något heller

och är det farligt att blanda typ 5-15mg mdma med det andra?
Jag skulle rekommendera 1,5 dl starksprit rent. Då kommer du slappna av och troligen bli lite kåt också.
Annars skaffa stilnoct och ta 20 mg innan träffen.
Citera
2013-02-07, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Jag skulle rekommendera 1,5 dl starksprit rent. Då kommer du slappna av och troligen bli lite kåt också.
Annars skaffa stilnoct och ta 20 mg innan träffen.
jo men då blir jag ju stupfull, vill känna mig så nykter och klar i huvudet som möjligt men kunna slappna av
Citera
2013-02-07, 10:47
Medlem
Vill du inte att hon ska märka att du tagit något så ta enbart av inderalen. Du kommer ångra dig grovt om det går dåligt pga att du varit för påverkad. Om det däremot går bra och du tagit droger och ni skulle ingå i ett förhållande efteråt, hur kul är det då att se tillbaka på er första date och minnas att de positiva känslorna du fick kanske enbart berodde på droger?
Men detta är bara hur jag resonerar och hur jag skulle göra. Du bestämmer helt själv.
Citera
2013-02-07, 10:54
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Har också SF men få det överstökat, vet att det kan verka omöjligt men om du försöker på varje tillfälle du ges så kommer det bli bättre igenom tiden.

Har varit helt ensam ett tag pratade inte med någon men i dagsläget är jag social av mig. Skippa drogerna och spriten det gör det bara värre.

Lycka till broder!
Mvh
Senast redigerad av KvadratNegerBoll 2013-02-07 kl. 10:57.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in