Citat:
Ursprungligen postat av gummidildo
det blev Diazepam vet ej hur många mg dom ligger på? det är väl bara o väga? fick 200st för 2lax (minimum order) så det lär väl räcka till många tillfällen? 10kr per tillfälle?
Beskriv hur dom ser ut här eller i stora pilleridentifieringstråden. Diazepam brukar ligga på 5 eller 10mg, 10mg tror jag är vanligast.
En lagom dos är svår att rekommendera men 20mg bör räcka och är samtidigt inte en så hög dos att det borde märkas på dig. Var dock försiktig eftersom benso är lurigt. Många , nästan alla (?), som börjar mixtra med benso gör någongång misstaget att man stoppar i sig stora mängder för att man "inte känner något". Detta slutar i bästa fall med att man däckar och i värsta fall att man beter sig som den värsta sortens fyllo. Ett grundtips här är att du inte har fler tillhands vid träffen än vad du har bestämt som maxdos
Räkna inte med att du ska känna någon slags rus förutom den upplyftande känslan av att ångest och oro försvinner. Blanda absolut inte med alkohol och var medveten om att benso är ytterst beroendeframkallande och en av dom absolut värsta drogerna att bli torsk på.
Jag vill inte moralisera men försök att hitta ett annat sätt att tackla dina problem i fortsättningen.
edit: 20mg är en relativt hög medicinsk dos iofs, börja med 10 , dia slår både på rätt snabbt och har lång halveringstid så det funkar utmärkt att starta med en låg dos och sedan ta mer vid behov.
Tänk på det jag skrev innan och ha inte jättemånga med dig.