• 9
  • 10
2013-03-10, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattebrud
Hej!

Jag är oskuld, frivilligt. I maj ska jag och min fästman gifta oss och lite råd uppskattas. Vad ska jag tänka på, är det något jag ska undvika etc.??

Han är erfaren, båda korta relationer och ett 6 årigt förhållande.

Endast seriösa svar, tack!

Nej, se bara till att du är våt och om du e tajt så "töjer" du lite i mynningen.
Beror på han storlek också. Men jag har tagit oskulder med fb-dasen, det är lite ja..tajt i börjn.
Citera
2013-03-10, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Det e därför jag föredrar en "bättre begagnad"
Som vet hur man gör o inte förstorar upp det här med sex till nånting det inte är...

Det e ju för tusan ingen månlandning !
Inget krogknull heller...
Men maken får ju ha det så...Jag diggar det, du vet, man vill ha kakan o äta den, eller så får man kalkylera vad man pallar.
Citera
2013-03-10, 10:07
Medlem
BestBabes avatar
Det är individuellt, så det gör inte alltid ont att mista oskulden.

Att mannen tar sig tid och ser till att du är ordentligt upphetsad ser jag som en självklarhet. Ju våtare du är, desto mindre friktion, så att använda glidmedel första gången tror jag är bra.

Jag tror också att man spänner sig mindre om man själv har kontrollen. Så om mannen ligger på rygg och du sätter dig över honom och tar in honom i dig cm för cm i den takt som känns bra för dig så gör det mindre ont.

Grattis till giftermålet!
Citera
2013-03-10, 10:12
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestBabe
Det är individuellt, så det gör inte alltid ont att mista oskulden.

Att mannen tar sig tid och ser till att du är ordentligt upphetsad ser jag som en självklarhet. Ju våtare du är, desto mindre friktion, så att använda glidmedel första gången tror jag är bra.

Jag tror också att man spänner sig mindre om man själv har kontrollen. Så om mannen ligger på rygg och du sätter dig över honom och tar in honom i dig cm för cm i den takt som känns bra för dig så gör det mindre ont.

Grattis till giftermålet!

Tack!

Känns det inte lite konstigt att ha ridställning den första gången man har sex?
Citera
2013-03-10, 10:37
Medlem
BestBabes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blattebrud
Tack!

Känns det inte lite konstigt att ha ridställning den första gången man har sex?

Jag tyckte inte det, och både den fysiska och mentala biten med att man själv bestämmer hur första penetrationen går till tror jag är viktig för att det ska göra så lite ont som möjligt.

Sen tycker jag ju absolut att ni kan vända er så han är överst och "styr" det hela mer, när du har rört dig upp och ner några gånger och vant dig vid känslan av att ha honom i dig.

Jag tycker just ridning är en ganska svår teknik att lära sig som man behöver träna på för att ge både mannen och sig själv maximal njutning.
Citera
2013-08-20, 07:32
Medlem
Conells avatar
Underbar tråd, kunde inte slita mig. Roligt att läsa om hur naiva unga personer kan vara. Sexgudinna efter en månad, cp utseende, oskuld för att pappa ska slippa skämmas(gäller det dina bröder du svär på med 200%iga kvinna?) och värdelösa utlänningar mm mm.

Det var länge sen jag orkat läsa en hel tråd såhär.

Undrar vad pappan sagt om han fick nys om denna tråden?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in