Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-02-04, 23:48
Medlem
Blattebruds avatar
Hej!

Jag är oskuld, frivilligt. I maj ska jag och min fästman gifta oss och lite råd uppskattas. Vad ska jag tänka på, är det något jag ska undvika etc.??

Han är erfaren, båda korta relationer och ett 6 årigt förhållande.

Endast seriösa svar, tack!
Citera
2013-02-04, 23:51
Medlem
ColaKexs avatar
Vad behöver ni råd om?
Citera
2013-02-04, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blattebrud
Hej!

Jag är oskuld, frivilligt. I maj ska jag och min fästman gifta oss och lite råd uppskattas. Vad ska jag tänka på, är det något jag ska undvika etc.??

Han är erfaren, båda korta relationer och ett 6 årigt förhållande.

Endast seriösa svar, tack!

skittråkigt om sexet ska vara så jävla planerat. va dig själv och kör på, stöna inte bara för att du ska, utan stön ska komma från hjärtat. om han är erfaren kommer han ju definitivt vägleda dig.
Citera
2013-02-04, 23:57
Medlem
pussyjuices avatar
stackars kille! Glid in på redtube.com och kika inte lite rullar hur man bör vara i sängen, annars finns det ju risk för skillsmässa ganska omgående.

Lycka till!
Citera
2013-02-05, 00:00
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Vad behöver ni råd om?

Jag vill inte fråga min mamma om sådana saker, typ gör det verkligen jätte ont den första gången? Jag vill inte att min kille ska sova den första kvällen utan att det blir något (han som varit så snäll och väntat). Jag vill att det ska bli samlag den första kvällen, men man hör ju så mycket om att det gör så himla ont etc. Jag vill ju naturligtvis vara bra i sängen dessutom, hur är man bra i sängen som tjej?
Citera
2013-02-05, 00:02
Medlem
De behöver inte tänka så mycket.En kuk kommer tryckas in i dig.
Jag kan ställa upp och lära upp dig om du vill innan ni gifter er, alltså jag kan knulla dig.
Citera
2013-02-05, 00:03
Medlem
Citat:
Jag vill inte fråga min mamma om sådana saker, typ gör det verkligen jätte ont den första gången? Jag vill inte att min kille ska sova den första kvällen utan att det blir något (han som varit så snäll och väntat). Jag vill att det ska bli samlag den första kvällen, men man hör ju så mycket om att det gör så himla ont etc. Jag vill ju naturligtvis vara bra i sängen dessutom, hur är man bra i sängen som tjej?
Ligg inte som en död fisk, du ska jobba lika mycket som din fästman. Dock fick det nog inget osexigare än någon som överdriver eller spelar.
Citera
2013-02-05, 00:04
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussyjuice
stackars kille! Glid in på redtube.com och kika inte lite rullar hur man bör vara i sängen, annars finns det ju risk för skillsmässa ganska omgående.

Lycka till!

Det är ju inte så att jag inte fattar något, men hur det känns är något jag inte har någon aning om. Dessutom har jag viljan att lära mig, inte någon som inte vill prova eller så. Skillsmässa blir det inte, kan jag lova dig.
Citera
2013-02-05, 00:06
Medlem
mpees avatar
För att bli bra i sängen måste man öva. Så du som oskuld kommer vara riktigt värdelös i sängen till en början.
Snacka om att din snubbe köper grisen i säcken.

Slappna av och försök att inte tänka so mycket.
Citera
2013-02-05, 00:08
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lycat
De behöver inte tänka så mycket.En kuk kommer tryckas in i dig.
Jag kan ställa upp och lära upp dig om du vill innan ni gifter er, alltså jag kan knulla dig.

Du hade kunnat spara dig din kommentar, om jag vill bli upplärd i förväg blir det utan tvekan min fästman som tar på sig den uppgiften och inte en äckel som du.

Inga sådana svar nu, är ni snälla!
Citera
2013-02-05, 00:10
Medlem
Citat:

tror inte ett smack på att du är oskuld! hur gammal är du?

svar på det fet markerade, det ska jag tala om för dig! Lyd killen, låt din fästman få vara man och styra och ställa som han vill under sexet och du ska bara ta emot, och verkligen visa att du vill det HAN vill, då lovar jag dig att han blir galen och tycker att du är en gudinna i sängen.
Citera
2013-02-05, 00:15
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkiye
tror inte ett smack på att du är oskuld! hur gammal är du?

svar på det fet markerade, det ska jag tala om för dig! Lyd killen, låt din fästman få vara man och styra och ställa som han vill under sexet och du ska bara ta emot, och verkligen visa att du vill det HAN vill, då lovar jag dig att han blir galen och tycker att du är en gudinna i sängen.

Jag är 22 och svär på mina bröders liv om att jag är helt orörd, helt frivilligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in