2013-02-26, 22:34
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Ibland kan det ta flera kvällar med korta penetrationer tills det brister. Första gången behöver inte vara romantiskt, utan den är mekanisk och endast för att bli av med oskulden. Skitbra att du är oskuld sådana tjejer är guldvärda.
Citera
2013-02-26, 22:39
Medlem
Det e därför jag föredrar en "bättre begagnad"
Som vet hur man gör o inte förstorar upp det här med sex till nånting det inte är...

Det e ju för tusan ingen månlandning !
Citera
2013-02-26, 22:44
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Som vet hur man gör o inte förstorar upp det här med sex till nånting det inte är...

Då får du använda skydd med slamptjejer, men en oskuld är ren och du kan ha äkta sex med henne.
Citera
2013-02-27, 01:58
Medlem
ChatteChocolats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blattebrud
Nu har jag ju inte kysst någon, men vad jag förstått så har du rätt i att det är helt fantastiskt att kyssa den man har starka känslor för.

Men det behöver inte vara fantastiskt med kyssar heller från början. I mitt första förhållande hade vi båda varit kära i flera månader innan första kyssen. Ändå tog det mig en vecka ungefär innan jag började känna allt det fantastiska - först var det liksom bara tunga, saliv och rörelser...
Citera
2013-02-27, 08:04
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlsgirlsgirls
Ibland kan det ta flera kvällar med korta penetrationer tills det brister. Första gången behöver inte vara romantiskt, utan den är mekanisk och endast för att bli av med oskulden. Skitbra att du är oskuld sådana tjejer är guldvärda.

Tack gulliga du! Puss

Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen

Hej igen Beckham!

Var det inte du som var 40+ och bara satt på krogen utan att ens ha raggning som syfte samtidigt som alla 18 åriga tjejer sprang efter dig? I så fall är jag inte förvånad över din ínställning. Nästa gång de vackra 18 åringarna springer efter dig tycker jag att du ska fråga om de föddes till gudinnor i sängen. Det har inte jag gjort i alla fall, däremot kan jag lova dig om att jag är det efter bara en månad. Han kan det tekniska, jag är nyfiken, vi är båda snygga och obeskrivligt kära i varandra o.s.v. Förutsättningarna finns!
Senast redigerad av Blattebrud 2013-02-27 kl. 08:26.
Citera
2013-02-27, 15:13
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
[quote=Blattebrud]Tack gulliga du! Puss

Jo, tack, synd bara att jag inte får ta din oskuld, hrm, eftersom jag varit gift tidigare och vet hur man tar en oskuld, sakta med säkert För mig var det också rätt sexigt och min kuk var stenhård, kan jag meddela hihi

Puss
Citera
2013-02-27, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Girlsgirlsgirls
Då får du använda skydd med slamptjejer, men en oskuld är ren och du kan ha äkta sex med henne.

Har haft frugan i 16 år o hon var precis "inkörd Me lagom många mil" då jag kom in i bilden..
6 st innan mig..Bättre begagnad !
Citera
2013-02-27, 15:43
Medlem
[quote=Blattebrud]Tack gulliga du! Puss

Hej igen Beckham!

Var det inte du som var 40+ och bara satt på krogen utan att ens ha raggning som syfte samtidigt som alla 18 åriga tjejer sprang efter dig? I så fall är jag inte förvånad över din ínställning. Nästa gång de vackra 18 åringarna springer efter dig tycker jag att du ska fråga om de föddes till gudinnor i sängen. Det har inte jag gjort i alla fall, däremot kan jag lova dig om att jag är det efter bara en månad. Han kan det tekniska, jag är nyfiken, vi är båda snygga och obeskrivligt kära i varandra o.s.v. Förutsättningarna finns!

Hahahahaha..Hysteriskt roligt !
Citera
2013-03-04, 18:04
Medlem
Gee_s avatar
Det kommer att ta tid innan det blir skönt för någon av er. Har ni varit sexuellt aktiva på något sätt?

Köp glidmedel och tänk på att säga ifrån när det gör ont så inga skador uppstår. Se till att vara riktigt våt innan ni påbörjar något. Har varit med två oskulder och det var nog lika obekvämt för mig som för dem, den ena var så tight att jag fick ont och inte kunde föra in den mer än lite..

Btw, snabbt du gifte dig med tanke på att du var dödskär i slutet av augusti och nu ska du gifta dig. Jag hoppas inte detta är något du stressar med. Kanske påtryckningar av släkten?
Citera
2013-03-04, 20:29
Medlem
Citat:
[/b]

Svenska kvinnor som är oskulder är oftast om inte alltid oskulder för att de är så udda att ingen kille önskat dem.

Hahaha så du menar att det är i bara din kultur som kvinnor väljer att vänta till bröllopsnatten? Och om man är svensk och väntar till bröllopsnatten är man automatisk oönskad? Alla svenska kvinnor ligger inte alltid runt efter krogen och eller har sex med sina pojkvänner. Det finns faktisk en hel del med tex kristen bakgrund som väljer att vänta för att de vill vara clean till bröllopsnatten. Jag känner några som är ganska snygga och roliga. Både killar och tjejer. Generalisera inte tack!
Citera
2013-03-04, 22:54
Medlem
Citat:
Hej!

Jag är oskuld, frivilligt. I maj ska jag och min fästman gifta oss och lite råd uppskattas. Vad ska jag tänka på, är det något jag ska undvika etc.??

Han är erfaren, båda korta relationer och ett 6 årigt förhållande.

Endast seriösa svar, tack!

Hej,

nu har jag inte läst vad alla andra skrivit, så det här kan vara exakt vad någon redan har sagt, men jag tänkte svara på din fråga i alla fall

För det första: grattis till förlovningen och till att du har behållit oskulden tills du nu ska gifta dig (respekt).

Här är lite tips och erfarenheter från min första gång (första gångerna):

- Börja redan nu att ta p- eller minipiller (dvs om inte ni vill satsa på att har barn nu då). Det finns inget värre än att vara orolig hela vägen fram tills nästa mens efter första samlaget. Även om ni använder kondom är detta ett effektivt sätt att få dig att slappna av mer, samt att du garanterat slipper mens på ditt bröllop.

- Försök att slappna av. Det är säkert många som gett dig det rådet och fy vad det är svårt, men du ligger ju ändå med mannen du älskar där och kan förhoppningsvis känner dig som tryggaste människan i världen. Sätt ingen press på att det måste hända just den kvällen. Ni kommer nog vara trötta och utmattade. Tvinga inte fram det. Kan säger att det inte lätt för din fästman heller om han känner sig tvingat till att prestera

- Kan förstå att du vill att han ska ha det jätteskönt, men glöm inte ta för dig själv. Jag anta att ni har legat och smekt varandra tidigare, då har du ju kanske märkt lite vad du tycker om. Låter honom värma upp dig ordentlig innan så du blir riktig blöt, det blir skönare för er båda två.
Alla killar jag har varit med har tyckt att det är jätte skönt att ha mig över sig, men det är säkert en smaksak.

- När det gäller om första gången gör ont, kan jag nog inte uttala mig så mkt om det. Hade ingen mödomshinna som sprack, så vet inte om det gör mycket ont, men resten gjorde iaf inte ont överhuvudtaget.

-Sist men inte minst - glöm inte att det är din första gång, en start in på ett långt sexliv tillsammans. Det måste inte blir perfekt och superbra. Superbra kommer sen.

Hoppas jag hjälpte dig någonting.
Citera
2013-03-10, 09:37
Medlem
Blattebruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gee_
Det kommer att ta tid innan det blir skönt för någon av er. Har ni varit sexuellt aktiva på något sätt?

Köp glidmedel och tänk på att säga ifrån när det gör ont så inga skador uppstår. Se till att vara riktigt våt innan ni påbörjar något. Har varit med två oskulder och det var nog lika obekvämt för mig som för dem, den ena var så tight att jag fick ont och inte kunde föra in den mer än lite..

Btw, snabbt du gifte dig med tanke på att du var dödskär i slutet av augusti och nu ska du gifta dig. Jag hoppas inte detta är något du stressar med. Kanske påtryckningar av släkten?

Dödskär och dödskär, i augusti hade jag varit kär i en och samma kille i över 1 år och 3 månader samtidigt som jag visste om att vi aldrig kunde bli varandras, jag kan ju inte bearbeta en omöjlig kärlek livet ut. Och min nuvarande fästman kom inte från ingenstans och inledde ett förhållande med mig. Vi kände redan varandra och hade känslor för varandra, men känslorna trängde vi bara bort för att han var upptagen. Vi kände till varandra väl och båda visste vad den andra hade för värderingar. Därför tvekade han inte på att bjuda ut mig samtidigt som jag inte tvekade på att tacka ja efter jag dissat alla killar för att jag ville bearbeta mina känslor för min stora kärlek. Var du verkligen tvungen att komma med en sådan efterbliven fråga? Om jag hade en efterbliven släkt hade jag väl gift mig med en kille från hemlandet om inte en kusin, förstår du väl?

Citat:
Ursprungligen postat av roibostea
Hahaha så du menar att det är i bara din kultur som kvinnor väljer att vänta till bröllopsnatten? Och om man är svensk och väntar till bröllopsnatten är man automatisk oönskad? Alla svenska kvinnor ligger inte alltid runt efter krogen och eller har sex med sina pojkvänner. Det finns faktisk en hel del med tex kristen bakgrund som väljer att vänta för att de vill vara clean till bröllopsnatten. Jag känner några som är ganska snygga och roliga. Både killar och tjejer. Generalisera inte tack!

Det finns svenskor sokm sparar sig, men en hel del är det verkligen INTE. Om du känner en sådan svenska kan jag förstå, men några är bara överdriven om de inte är några efterblivna som går till pingstkykan varje söndag som när de var 10 åringar. Jag känner till 2 svenskor som är oskulder, båda är socialt efterblivna och har cp utseende, du vet det där utseendet man saknar haka, rosa hudfärg och stora runda ögon. Killar äcklas av det utseendet, därför är sådana svenskor oskulder.

Citat:
Ursprungligen postat av Liddletiger
Hej,

nu har jag inte läst vad alla andra skrivit, så det här kan vara exakt vad någon redan har sagt, men jag tänkte svara på din fråga i alla fall

För det första: grattis till förlovningen och till att du har behållit oskulden tills du nu ska gifta dig (respekt).

Här är lite tips och erfarenheter från min första gång (första gångerna):

- Börja redan nu att ta p- eller minipiller (dvs om inte ni vill satsa på att har barn nu då). Det finns inget värre än att vara orolig hela vägen fram tills nästa mens efter första samlaget. Även om ni använder kondom är detta ett effektivt sätt att få dig att slappna av mer, samt att du garanterat slipper mens på ditt bröllop.

- Försök att slappna av. Det är säkert många som gett dig det rådet och fy vad det är svårt, men du ligger ju ändå med mannen du älskar där och kan förhoppningsvis känner dig som tryggaste människan i världen. Sätt ingen press på att det måste hända just den kvällen. Ni kommer nog vara trötta och utmattade. Tvinga inte fram det. Kan säger att det inte lätt för din fästman heller om han känner sig tvingat till att prestera

- Kan förstå att du vill att han ska ha det jätteskönt, men glöm inte ta för dig själv. Jag anta att ni har legat och smekt varandra tidigare, då har du ju kanske märkt lite vad du tycker om. Låter honom värma upp dig ordentlig innan så du blir riktig blöt, det blir skönare för er båda två.
Alla killar jag har varit med har tyckt att det är jätte skönt att ha mig över sig, men det är säkert en smaksak.

- När det gäller om första gången gör ont, kan jag nog inte uttala mig så mkt om det. Hade ingen mödomshinna som sprack, så vet inte om det gör mycket ont, men resten gjorde iaf inte ont överhuvudtaget.

-Sist men inte minst - glöm inte att det är din första gång, en start in på ett långt sexliv tillsammans. Det måste inte blir perfekt och superbra. Superbra kommer sen.

Hoppas jag hjälpte dig någonting.

Tack för att du tog dig tid!
Jag tänker inte ta några p-piller i förtid när jag ändå inte ligger, förstår inte vad poängen är?? På mina inlägg kan det låta som att jag inte kan slappna av något alls, men så illa är det inte. Det är bara smärtan jag hört talas om som skrämt upp mig, annars är jag alltid avslappnad med honom och mina bäta stunder har jag levt med honom. Det är inte heller ett måste att det blir samlag den första kvällen, men det vill jag helst. Ta för mig ska jag såklart göra, det är ju äktenkap och jag får visa att jag är kåt utan att stämplas som hora, ja du förstår väl det jag menar. Tack igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in