Citat:
Ursprungligen postat av
vinke4334
förlåt att jag frågar, trodde jag kunde lite mer om sånt här men jag är visst helt efter när det kommer till mobiltelefoner... men vart hittar jag mina filer på telefonen? har xperia z1...
EDIT: Löste det... tack för hjälpen.
Verkar som att appen har ett problem... När jag tar Stockholm->Helt pris->A+B så funkar det, men om jag tar reducerat istället för helt med alla andra inställningar rätt så krashar appen? Står att "fejkbiljett har tyvärr stoppats"
Se till att du har den senaste versionen av Fejkbiljett, den som ligger i min signatur.
Citat:
Ursprungligen postat av
Plankningsnamnden
Nu har jag uppdaterat länkarna till 0.9. Kan också meddela att huvudinlägget fått 46 000 views, så alla som känner att de fått nytta från guiden, skicka några BTC till den enda aktiva utvecklaren av android för tillfället, dvs Essylias adress.
Har du något emot att jag skriver ut din BTC adress i blogginlägget? Pga min konfig går det inte att PM:a här på flashback, därav detta inlägg.
--
Guide till SMS-fejkbiljetter / Guide to fake SMS-tickets --
Skriv ut BTC-adressen om du vill, men skriv gärna med läkare utan gränser länken också. Vill någon stödja mig personligen så sure men jag ser hellre att LUG får pengarna.
Alternativt att folk skickar in donationer via BTC så för jag vidare de till LUG (vissa kanske inte har möjlighet att sätta in till LUG direkt utan endast har tillgång till BTC, är paranoid, etc, etc, etc)