2014-02-01, 21:35
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deviance88
Någon som har möjlighet att lägga upp den senaste versionen, känns segt att söka igenom tråden och finns rätt många länkar.

Med tanke också på att biljetterna görs / gjordes om idag

Mvh

Se ett inlägg ovan. Den senaste versionen finns ALLTID i min signatur.
Citera
2014-02-01, 23:03
Medlem
Någon som prövat med den uppdaterade versionen?
Citera
2014-02-01, 23:04
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R3LOX
Någon som prövat med den uppdaterade versionen?

Olangu åkte och den fungerar precis som den ska.
Citera
2014-02-01, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia

Tjena mannen kul att du delar med dig!
Skulle du kanske kunna lägga upp en ny länk, jag får inte hem hela filen tydligen.

mvh
Foque
Citera
2014-02-01, 23:42
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foque
Tjena mannen kul att du delar med dig!
Skulle du kanske kunna lägga upp en ny länk, jag får inte hem hela filen tydligen.

mvh
Foque

damen*

Ladda ner via webbläsaren på din datorn och för över med USB istället för din telefon. Länken fungerar utmärkt här och för flera andra. Alternativt, pröva ladda ner filen igen.
Citera
2014-02-02, 00:15
Avslutad
Citat:
damen*

Ladda ner via webbläsaren på din datorn och för över med USB istället för din telefon. Länken fungerar utmärkt här och för flera andra. Alternativt, pröva ladda ner filen igen.

Ber om ursäkt svårt att tro ibland, syster

Problemet är att jag är ute ikväll, är det omöjligt för dig att ladda upp en ny länk?

Mvh
Foque
Citera
2014-02-02, 00:20
Medlem
Citat:

Tack för beskedet!
Citera
2014-02-02, 00:44
Medlem
Essylias avatar
Citat:

Problemet är att jag är ute ikväll, är det omöjligt för dig att ladda upp en ny länk?

Mvh
Foque

Uuuurgh, helst inte. Pröva ladda ner via webbläsaren igen, om du inte har Google Chrome så ladda ner den istället för att använda Android-stockwebbläsaren, samt försök sitta på Wi-fi och inte 3/4g.
Citera
2014-02-02, 00:59
Medlem
JohnRims avatar
Citat:

Mvh
Foque
Du har PM för alternativ länk. Funkar det inte trots att du gjort det Essylia sa, testa firefox, eller läs "vanliga problem vid installation"-sektionen efter att ha följt första länken i min signatur
Citera
2014-02-02, 01:02
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnRim
Du har PM för alternativ länk. Funkar det inte trots att du gjort det Essylia sa, testa firefox, eller läs "vanliga problem vid installation"-sektionen efter att ha följt första länken i min signatur

Kan gå i god att JohnRim är legitim, så du kan använda hans länk utan risk! Skulle det fortfarande inte fungera efter att du läst sektionen om vanliga problem så hör av dig via PM så kan vi nog lösa det.

Jag är nämligen ute/krogen/party så har svårt att automagiskt lägga upp en nya länk. Hoppas det löser sig :3
Citera
2014-02-02, 03:25
Medlem
För de som har problem med nerladdning av filen på mobilen!
Ladda ner filen med dator o överföra till mobilen sedan. Jag själv la upp grejen på dropbox och laddade ner med mobilen!
Citera
2014-02-02, 07:34
Medlem
Hej
Jag sitter på en sony ericsson xperia x10i (jo, jag vet.. gammal som gatan)

När jag ska installera appen så kommer meddelandet "Programmet har inte installerats" upp.
Vad kan detta bero på? Någon som har en idé?

Riktigt frustrerande... Har åkt med appen i snart 2 år nu och jag har aldrig haft problem med att installera nya uppdaterade versioner.

Hjälp? Någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in