2013-09-25, 23:38
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WoDegen
Kan du lägga in de nya gällande priserna för UL i appen? Om man skapar en Helpris vuxen förr Stadstrafiken står det att den kostar 19kr i stället för 25.
Tack som fan för övrigt!

http://www.ul.se/Biljetter/Vara-biljetter-och-priser/SMS/

Så de har ändrat tillbaka? Aight, jag fixar det, se länken nedan.

http://filesmelt.com/dl/Fejkbiljett.0_.4_.apk
Citera
2013-09-27, 09:21
Medlem
binaryinsects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Har du lust så kan du ju slänga iväg den ändringen du gjort så kan jag implementera den i senaste versionen där även Uppsala är korrekt.

Shår. Lägg in det här i AndroidManifest:
Citat:
<activity android:excludeFromRecents="true" android:label="@string/app_name" android:name=".FejkbiljettActivity">

Citera
2013-09-27, 09:43
Medlem
TheOrigins avatar
Hej, jag är android noob. Körde just min iphone i tvättmaskinen o tänkte fixa en billig android tills vidare. Jag undrar om denna app funkar med alla android mobiler och alla versioner av operativsystemet?

Edit: Specifikt så tänkte jag på Samsung GT-S5301 Galaxy Pocket Plus med Android 4.0. Kommer appen funka till denna telefon?
Senast redigerad av TheOrigin 2013-09-27 kl. 10:27.
Citera
2013-09-27, 11:48
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av binaryinsect
Shår. Lägg in det här i AndroidManifest:

Haha, visste inte ens att man kunde göra så, man lär sig något nytt varje dag

Citat:
Ursprungligen postat av TheOrigin
Hej, jag är android noob. Körde just min iphone i tvättmaskinen o tänkte fixa en billig android tills vidare. Jag undrar om denna app funkar med alla android mobiler och alla versioner av operativsystemet?

Edit: Specifikt så tänkte jag på Samsung GT-S5301 Galaxy Pocket Plus med Android 4.0. Kommer appen funka till denna telefon?

Ja, den fungerar utmärkt på 4.0. Tror till och med den fungerar på så lågt som sdkversion 4 (dvs, android 1.6). Den senaste versionen hittar du alltid i min signatur.

Förövrigt så finns den nya versionen där den enda ändringen är att den numer gömmer sig från nyligen öppna appar.

http://filesmelt.com/dl/Fejkbiljett.0_.5_.apk
Senast redigerad av Essylia 2013-09-27 kl. 11:55.
Citera
2013-09-27, 23:28
Medlem
Amigo123s avatar
Citat:
Haha, visste inte ens att man kunde göra så, man lär sig något nytt varje dag

Ja, den fungerar utmärkt på 4.0. Tror till och med den fungerar på så lågt som sdkversion 4 (dvs, android 1.6). Den senaste versionen hittar du alltid i min signatur.

Förövrigt så finns den nya versionen där den enda ändringen är att den numer gömmer sig från nyligen öppna appar.

http://filesmelt.com/dl/Fejkbiljett.0_.5_.apk

ska ut och åka med sl imorgon. men fungerar 5.0 appen? eller vilken ska man ha ? det var ett tag sen man använde den.
Citera
2013-09-28, 02:27
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amigo123
ska ut och åka med sl imorgon. men fungerar 5.0 appen? eller vilken ska man ha ? det var ett tag sen man använde den.

0.5 fungerar utmärkt, både för UL och SL.
Citera
2013-09-28, 11:08
Medlem
Essylia: Har du hört någon som har problem att installera appen på Nexus 4 med android 4.3?
Jag hade samma problem med FT´s app förut. Det står bara "Ett problem uppstod när paketet analyserades." Jag har använt 5 olika apk installers och Es fileexplorer. Även försökt att pusha filen genom Nexus 4 toolkit men ingen lycka.

Har du nån ide om hur jag kan lösa detta?
Citera
2013-09-28, 12:36
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rekkaone
Essylia: Har du hört någon som har problem att installera appen på Nexus 4 med android 4.3?
Jag hade samma problem med FT´s app förut. Det står bara "Ett problem uppstod när paketet analyserades." Jag har använt 5 olika apk installers och Es fileexplorer. Även försökt att pusha filen genom Nexus 4 toolkit men ingen lycka.

Har du nån ide om hur jag kan lösa detta?

Jag uppdaterar api:en och ser om det hjälper, återkommer med en länk
Citera
2013-09-28, 12:58
Medlem
Essylias avatar
Den nya versionen finns här, den innehåller också en korrekt uppdatering så appen numer gömmer sig från tidigare öppna program (jag som hade missat en rad i föregående version). Den ska också förhoppningsvis fungera på api18 (android 4.3)
Citera
2013-09-28, 13:20
Medlem
Citat:
Jag uppdaterar api:en och ser om det hjälper, återkommer med en länk

tack! Jag är ingen programmerare men kan de va att koden inte är "riktad" till version 4.3?
Citera
2013-09-28, 13:21
Medlem
Citat:
Den nya versionen finns här, den innehåller också en korrekt uppdatering så appen numer gömmer sig från tidigare öppna program (jag som hade missat en rad i föregående version). Den ska också förhoppningsvis fungera på api18 (android 4.3)

tack ska testa nu
Citera
2013-09-28, 13:24
Medlem
Citat:

Gick inte nu heller. testa dock bara från Es fileexplorerer nu och alla andra apk funkar där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in