2020-11-20, 20:18
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Det har de rätt till enligt lag. Om inte så var fallet så skulle ju alla klara sig ifrån att åka dit på olagliga substanser bara genom att neka att pissa.
Det kallas för kroppsbesiktning juridiskt.
Ok, kollat lite nu och de tillkallar sjuksköterska för att utföra blodprovet om det finns grund för det, alltså fängelse som följd.

Detta är ju ren våldtäkt, jag skulle be dom kasta mig i finkan i 500 år än att nudda mig.

MVH
Citera
2020-11-21, 10:35
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Ok, kollat lite nu och de tillkallar sjuksköterska för att utföra blodprovet om det finns grund för det, alltså fängelse som följd.

Detta är ju ren våldtäkt, jag skulle be dom kasta mig i finkan i 500 år än att nudda mig.

MVH

Då blir du lagd i bältessäng för blodprov och anmäld för våld mot tjänsteman.
Citera
2020-11-23, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Håll en låg profil, släpp inte tunga vikter så det smäller i golvet, ta inte av tröjan och flexa inför andra,
sköt dig snyggt och håll en låg ljudnivå, och framför allt spring inte och spänn upp dig inför avundsjuka amatörer.

De som vet vet att någon dopar sig och det är ju inte svårt att räkna ut iallafall, men om man inte stör någon så brukar folk skita i andra och sköta sig själva.

Samma med gympersonal, de vet också vilka som dopar sig men de vill ju ha betalande kunder och de som sköter sig får vara.

De som stör andra och springer och flexar utan tröja är oftast de som får uppmärksamheten.
Precis.
Varning för att lägga ut spännbilder på sociala medier också. Du vet inte vem som tittar.
Har sett ett antal beforeafter bilder som en blind höna inte kan missa vad som är orsaken till förändringen.
Citera
2020-12-03, 18:17
Medlem
poynts avatar
Polis razzia i gym i Göteborg sedan igår. Sats och NW. Igår kom det 4 civila och 8 poliser och stirrade ner alla i gymmet i en timme. Idag kom dom en hel buss med 25 poliser till samma gym. Varit i och runt gymmet i timmar och plockar alla som är stora...
vissa plockar dom direkt, andra bokar dom en tid för test.
Citera
2020-12-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poynt
Polis razzia i gym i Göteborg sedan igår. Sats och NW. Igår kom det 4 civila och 8 poliser och stirrade ner alla i gymmet i en timme. Idag kom dom en hel buss med 25 poliser till samma gym. Varit i och runt gymmet i timmar och plockar alla som är stora...

Vilka jävla grisar.. De kan dra åt helvetet. Bra att du ger info iaf. Vad tror du om övriga gym i Göteborg rent spontant? Mitt gym är med i RF men snackat med en del på gymmet som också kurar samt är stora och de har inte varit med om en kontroll på alla år.
Citera
2020-12-03, 19:35
Bannlyst
Citat:

Känns som det är som 2012-2013 när polisen satsade på doping och det var en jävla massa gym razzior.
Citera
2020-12-03, 19:52
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tacticalchaos
Vilka jävla grisar.. De kan dra åt helvetet. Bra att du ger info iaf. Vad tror du om övriga gym i Göteborg rent spontant? Mitt gym är med i RF men snackat med en del på gymmet som också kurar samt är stora och de har inte varit med om en kontroll på alla år.

Förr så var Göteborg en utav de städer där de skedde flest tillslag, Exhale var det gym då som var extra utsatt. Är gymmet med i RF så har de all rätt att testa dig, som jag tidigare påpekat sa har det varit lugnt de senaste åren även på RF anslutna gym så förmodligen därför som inget hänt. Gymmen måste även beställa in och bekosta testerna själva såvida de inte utförs av polisen.

Tävlar du även i styrkelyft och torskar så får du dessutom betala skadestånd till föreningen och utesluts ur all idrottsverksamhet och hamnar på RFS lista som är offentlig där det står både smitning och positivt provsvar.

Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Känns som det är som 2012-2013 när polisen satsade på doping och det var en jävla massa gym razzior.

Ja, dessa var landsomfattande och hundratals personer torskade. Var massa skriverier om detta i tidningarna.
Senast redigerad av Kraftkarl 2020-12-03 kl. 19:55.
Citera
2020-12-03, 21:15
Medlem
Citat:

Har de inte läst att man ska undvika gym nu? :P
Förvånad över att de gör/får göra detta pga rådan pandemi?
Citera
2020-12-04, 11:01
Medlem
Sinnesjukt.
Men blir lätta poäng i statistiken för polisen, mord osv klarar dom inte av att lösa så..
Citera
2020-12-04, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ragge1000
Sinnesjukt.
Men blir lätta poäng i statistiken för polisen, mord osv klarar dom inte av att lösa så..

Well, när dom sen gör husis hemma hos dom som åker dit är det nog både det ena och det andra i lådorna.
Citera
2020-12-04, 13:48
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Well, när dom sen gör husis hemma hos dom som åker dit är det nog både det ena och det andra i lådorna.

I de flesta fall så hittar de enbart AAS, vill du veta mer detaljerat så kolla upp alla domar och FUP som går att hitta för den som söker. Är man klok så förvarar man bara en ytterst liten mängd i hemmet.
Citera
2020-12-05, 01:04
Medlem
Lite rolig läsning: https://socialutveckling.goteborg.se...april-2019.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här