2020-10-20, 18:19
Medlem
thechosenoness avatar
[/quote]

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Jag mår bara fint, själv? De behöver öka upp statistiken, därför jagar man torskar och brukare av AAS. Enkla offer. Ett tips är att träna på privata gym där endast ett visst antal personer har tillgång till lokalen.

Fastnar ni i polisens nät är det bäst att vara trevlig. Är ni otrevliga och stöddiga skapar ni bara problem för er själva. Vill de ha ett urinprov eller blodprov är det bara att göra som de säger.

/ Leffe

Jo det där känner man till. Jag kan bara tycka det är jävligt märkligt prioriterat från polisens sida att samtidigt stå och gråta över resursbrist gapa om att fler poliser behöver anställas samtidigt som kriminella blattar sätter upp vägspärrar mördar oskyldiga barn som kommer i deras väg samt utlyser utegångsförbud i deras getton. Att i det läget från polisens sida prioritera en jävla gymrazzia för att endast sätta dit några testobostade gymråttor som i övrigt sköter sig prickfritt är ju helt jävla efterblivet. Leif när ska du bli rikspolischef så vi får nån jävla ordning i detta landet 😁
Citera
2020-10-20, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Den var bra, om du hade haft de resultaten som du hävdar. Så hade du varit mer insatt i dopning och inte spridit faktafel. Sen 46cm på en vikt som 80kg är bortom all logik, uselt knäböj i förhållande till bänkpress och även marklyftet är sämre i förhållande till bänkpress.

Med största sannolikhet överdrivna siffror från den snubben.
Fan själv har jag maxat 160 i bänk och i böjen endast 150 xD, fick lite ångest nu, får satsa mer på böjen haha
Citera
2020-10-20, 18:34
Medlem
thechosenoness avatar
Citat:
Vänligen skriv inte saker som du inte har koll på, först skrev du att de som säljer AAS också säljer narkotika vilket är helt felaktigt. Seriösa användare utav dopningsmedel sysslar inte med narkotika, dessutom så finns knappt efedrin på den svenska marknaden längre. Det kryllar utav elit människor och kändisar som dopar sig, ingen utav dessa sysslar med narkotika eller är våldsamma. Sen att blandmissbrukare stoppar i sig AAS är en helt annan sak.

bra noterat om blandmissbrukare.
och söker man efter dom är det inte på gymmet man letar utan snarare plattan om det gäller sthlm. polisen snackar skit om dom påstår annat.
Citera
2020-10-20, 18:36
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trenmacka
Med största sannolikhet överdrivna siffror från den snubben.
Fan själv har jag maxat 160 i bänk och i böjen endast 150 xD, fick lite ångest nu, får satsa mer på böjen haha

Inget illa menat till de som är seriösa, men mytarna brukar alltid ha avvikande styrkeskillnader. Får medge att ben är min Akilleshäl. Men dina stats är imponerande. Du är kunnig inom detta område, då du tillför bra inlägg på forumet, oavsett forumdel.
Senast redigerad av Kraftkarl 2020-10-20 kl. 18:42.
Citera
2020-10-20, 18:39
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenones
bra noterat om blandmissbrukare.
och söker man efter dom är det inte på gymmet man letar utan snarare plattan om det gäller sthlm. polisen snackar skit om dom påstår annat.

Ja, när folk börjar skriva om opiater AAS och träning. Det är katastrofalt för träningen. Finns inga seriösa som missbrukar narkotika och ja vi är många seriösa här i landet.
Senast redigerad av Kraftkarl 2020-10-20 kl. 18:43.
Citera
2020-10-20, 18:43
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Vänligen skriv inte saker som du inte har koll på, först skrev du att de som säljer AAS också säljer narkotika vilket är helt felaktigt. Seriösa användare utav dopningsmedel sysslar inte med narkotika, dessutom så finns knappt efedrin på den svenska marknaden längre. Det kryllar utav elit människor och kändisar som dopar sig, ingen utav dessa sysslar med narkotika eller är våldsamma. Sen att blandmissbrukare stoppar i sig AAS är en helt annan sak.
Du har ingen som helst aning om vad jag vet eller inte vet.

Jämfört med personer som inte använder steroider så har personer som använder steroider en avsevärt höjd sannolikhet att också använda narkotika. De vanligaste preparaten är de jag nämnde i förra inlägget. Det är brukare av steroider som man har riktat in sig på i satsningen som diskuteras i tråden. Man har alltså varit på gym för att försöka hitta brukare.

Du pratar om missbrukare och om "elit människor" [sic!]. Att du tror att personer som tävlar inom kroppsbyggnad i Sverige inte använder efedrin eller narkotikaklassade amfetaminanaloger är kvittot på att du har NOLL KOLL.
Citera
2020-10-20, 18:49
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Du har ingen som helst aning om vad jag vet eller inte vet.

Jämfört med personer som inte använder steroider så har personer som använder steroider en avsevärt höjd sannolikhet att också använda narkotika. De vanligaste preparaten är de jag nämnde i förra inlägget. Det är brukare av steroider som man har riktat in sig på i satsningen som diskuteras i tråden. Man har alltså varit på gym för att försöka hitta brukare.

Du pratar om missbrukare och om "elit människor" [sic!]. Att du tror att personer som tävlar inom kroppsbyggnad i Sverige inte använder efedrin eller narkotikaklassade amfetaminanaloger är kvittot på att du har NOLL KOLL.

Ge dig, finns ingen seriös som sysslar med narkotika. Att vissa kroppsbyggare använder efedrinanaloger är en annan sak. Kom inte att påstå att det är vanligt med narkotika och blandmissbruk för de som tar sin träning seriöst. Sen så är det klassiska efedrinet mer eller mindre helt borta, då DEA satte en enorm press. Tror du elitmänniskor bara är kroppsbyggare? Används AAS i så många sporter att listan kan göras otroligt lång.

De flesta "vanliga" som brukar AAS sysslar oftast inte med narkotika, kolla alla räder som skedde 2011-2012 så var tillslagen utav narkotika minimal. Kollar du alla säljare som torskar så hittar du heller ingen narkotika, dessa är offentliga handlingar och går att hitta för den som söker.
Senast redigerad av Kraftkarl 2020-10-20 kl. 18:56.
Citera
2020-10-20, 18:57
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Ståtlig
Vilka gym är berörda?
Nischade gym torde vara Delta, Pro Gym mfl..

Delta tror jag inte på.
Nu var det evigheter sedan jag tränade där.
Men om mr Diset fortfarande bossar där, så lär han knappast tolerera något sådant.
Citera
2020-10-20, 19:02
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Du har fel och försöker vrida på ord i någon slags dödsryckningar. Ge mig skämskudden. Det framgår med all önskvärd tydlighet att du själv tar steroider och jag hade satt en månadslön på att du brukat narkotika vid minst ett tillfälle också och därmed bevisar min tes. Kom igen nu, kan du ärligt säga att jag har fel?

Moget att komma med personangrepp, har aldrig förnekat användning utav AAS. Jag har aldrig i hela mitt liv brukat narkotika. Sen så är det du som har fel och kan inte ens föra en diskussion, var jag lika otrevlig mot dig? Tänker inte sjunka till samma nivå och riskera en varning eller att gå OT.

Varför brusar du upp så, kan du inte hålla dig till ämnet?
Senast redigerad av Kraftkarl 2020-10-20 kl. 19:07.
Citera
2020-10-20, 19:27
Bannlyst
Citat:
Fel. Personer som tar steroider är kraftigt överrepresenterade när det gäller narkotikabrott. Amfetamin, efedrin, cannabis, tramadol är de vanligaste skulle jag säga.

Jämfört med vilka?
Citera
2020-10-20, 19:27
Bannlyst
Citat:
Moget att komma med personangrepp, har aldrig förnekat användning utav AAS. Jag har aldrig i hela mitt liv brukat narkotika. Sen så är det du som har fel och kan inte ens föra en diskussion, var jag lika otrevlig mot dig? Tänker inte sjunka till samma nivå och riskera en varning eller att gå OT.

Varför brusar du upp så, kan du inte hålla dig till ämnet?
Bruk av steorider är tio gånger värre än bruk av narkotika, alla steroid-muppar är patetiska loosers
Citera
2020-10-20, 19:33
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Bruk av steorider är tio gånger värre än bruk av narkotika, alla steroid-muppar är patetiska loosers

Beror på vilken narkotika det rör sig om. Japp, vi som tillhör de starkare är loosers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in