2020-10-20, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Världens sämsta trollförsök, ett skämt eller stack din flickvän med en kille som hade biceps?

On topic: soya-poliserna går hellre och tar tränande människor än att jaga riktiga, våldsamma brottslingar. Det kan ju vara farligt. Inte konstigt dom inte har någon som helst respekt längre.

har mina egna biceps(46 cm)
bänkar 160 kg
knäböj 200 kg
marklyft 250 kg
kroppsvikt 80 kg
steroider nej..
Citera
2020-10-20, 17:32
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
bänkar 160 kg
knäböj 200 kg
marklyft 250 kg
kroppsvikt 80 kg
steroider nej..

Ok, dåligt trollförsök alltså.
Citera
2020-10-20, 17:35
Medlem
goofers avatar
Om polisen kommer till mitt gym och vill att jag lämnar dopingprov så kommer jag att neka dem det.

Vad händer då? de kommer ju inte kunna tvinga mig att pissa, kommer de försöka dra blod med våld då
om jag fortsätter att protestera?

Någon som har provat att komma undan, slutar det med våld om man nekar piss och blodprov?
Citera
2020-10-20, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Om polisen kommer till mitt gym och vill att jag lämnar dopingprov så kommer jag att neka dem det.

Vad händer då? de kommer ju inte kunna tvinga mig att pissa, kommer de försöka dra blod med våld då

Någon som har provat att komma undan, slutar det med våld om man nekar piss och blodprov?
Vad tror du? Dom tvingar dig så klart.

Om alla kriminella knarkare resonerade som du skulle ju ingen straffas.
Citera
2020-10-20, 17:37
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Fel, storsäljarna säljer inte narkotika och inga kända aktörer heller. Det är helt andra straffsatser när det gäller narkotika och myndigheterna har mycket större befogenheter när det gäller narkotika. Mycket lättare att handla med AAS då det är lagligt i så många länder.

Läs fuparna i alla stora tillslag så hittar du knappt någon narkotika. Gällande de okända småsäljarna och deras narkotikaaffärer kan jag inte svara på.
Fel. Personer som tar steroider är kraftigt överrepresenterade när det gäller narkotikabrott. Amfetamin, efedrin, cannabis, tramadol är de vanligaste skulle jag säga.
Citera
2020-10-20, 17:49
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer

Du kommer inte undan, så skapa inte onödiga bekymmer för dig själv.
Citera
2020-10-20, 17:50
Medlem
thechosenoness avatar
Citat:
bänkar 160 kg
knäböj 200 kg
marklyft 250 kg
kroppsvikt 80 kg
steroider nej..

Grattis då mytomanjävel. Det är VM klass på dina bicepsmått i förhållande till din vikt. Du är bortgjord för gott i denna tråden.

Det borde vara dödsstraff på sådan troll som dig. Troll som dig mår bättre av att vara döda. Punkt slut.
Citera
2020-10-20, 17:53
Medlem
thechosenoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du kommer inte undan, så skapa inte onödiga bekymmer för dig själv.

Leif för helvete hur mår du? Va ett bra tagsen haha, bra du kom in i tråden, du har alltid vettiga åsikter 😉
Citera
2020-10-20, 17:59
Medlem
Citat:
bänkar 160 kg
knäböj 200 kg
marklyft 250 kg
kroppsvikt 80 kg
steroider nej..

Är du dvärg eller pygme?
Citera
2020-10-20, 18:06
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenones
Grattis då mytomanjävel. Det är VM klass på dina bicepsmått i förhållande till din vikt. Du är bortgjord för gott i denna tråden.

Det borde vara dödsstraff på sådan troll som dig. Troll som dig mår bättre av att vara döda. Punkt slut.

HAHAHA 😂

Citat:
Ursprungligen postat av thechosenones
Leif för helvete hur mår du? Va ett bra tagsen haha, bra du kom in i tråden, du har alltid vettiga åsikter 😉

Jag mår bara fint, själv? De behöver öka upp statistiken, därför jagar man torskar och brukare av AAS. Enkla offer. Ett tips är att träna på privata gym där endast ett visst antal personer har tillgång till lokalen.

Fastnar ni i polisens nät är det bäst att vara trevlig. Är ni otrevliga och stöddiga skapar ni bara problem för er själva. Vill de ha ett urinprov eller blodprov är det bara att göra som de säger.

/ Leffe
Citera
2020-10-20, 18:09
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Fel. Personer som tar steroider är kraftigt överrepresenterade när det gäller narkotikabrott. Amfetamin, efedrin, cannabis, tramadol är de vanligaste skulle jag säga.

Vänligen skriv inte saker som du inte har koll på, först skrev du att de som säljer AAS också säljer narkotika vilket är helt felaktigt. Seriösa användare utav dopningsmedel sysslar inte med narkotika, dessutom så finns knappt efedrin på den svenska marknaden längre. Det kryllar utav elit människor och kändisar som dopar sig, ingen utav dessa sysslar med narkotika eller är våldsamma. Sen att blandmissbrukare stoppar i sig AAS är en helt annan sak.
Senast redigerad av Kraftkarl 2020-10-20 kl. 18:13.
Citera
2020-10-20, 18:11
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
bänkar 160 kg
knäböj 200 kg
marklyft 250 kg
kroppsvikt 80 kg
steroider nej..

Den var bra, om du hade haft de resultaten som du hävdar. Så hade du varit mer insatt i dopning och inte spridit faktafel. Sen 46cm på en vikt som 80kg är bortom all logik, uselt knäböj i förhållande till bänkpress och även marklyftet är sämre i förhållande till bänkpress.
Senast redigerad av Kraftkarl 2020-10-20 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in