2014-05-16, 18:25
Medlem
Idag var polisen på IKSU i Umeå för kontroller.
Citera
2014-05-19, 12:01
Medlem
Spliffmeisters avatar
Har sett män som är lite äldre till åren springa på Sats Entré i Malmö i vindjackor och jeans och leta efter offer som de kan förstöra livet för så se upp.. Verkar dock bara som de rekar där nu för att kunna besöka gymmet den tiden på dygnet då där är mest grova killar där.

Obehagligt minst sagt, trodde det var kört när han stod och blängde på mig när jag körde 100 kg bänk.. men han vände på klacken och gick. Sen sprang jag därifrån haha. Köpte ett månadskort på ett annat ställe så länge, tänker FAN inte åka på något under PCTn.
Citera
2014-05-19, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miklagaard
Idag var polisen på IKSU i Umeå för kontroller.

Vilken tid var dom där och hur många var dom?
Citera
2014-05-19, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Vilken tid var dom där och hur många var dom?

De va på eftermiddagen, 17-18 tiden tror jag. Ett par stycken, såg ut som polisstudenter.
Citera
2014-06-08, 00:35
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Razzia mot Delta Gym i Sthlm igår, en person bekräftad fick smaka på penisen.
Citera
2014-06-28, 23:47
Medlem
locmans avatar
Enligt säkra källor har polisen begärt ut medlemsregister från STC i Lidköping, vet inte riktigt vad tanken kan vara med detta men någon form av kartläggning!? Kan väl vara värt att hålla öron och ögon öppna ni som är på kur i orten.
Citera
2014-07-26, 14:07
Medlem
kalkys avatar
Vet inte om mina funderingar är korrekta men i alla fall. Idag på gymmet var det en kille i 30-40 års åldern som jag aldrig sett där förut och jag är där 6 dagar i veckan. Han var jätte trevlig och pratglad, berömde mig för min fysik till åldern osv. Han ville höra hela min livshistoria i princip. Hur länge/ofta jag tränar, mina mål och en massa annat. Han liksom förföljde mig och låg och pumpade utan vikter på skivstänger och använde sig utav hantlar med låg vikt, hela tiden i en radie nära mig. Efteråt började han snacka om Arnold och bola. Han kanske bara var väldigt udda men jag misstänker att han var någon form av kontrollant. Jag bugar och bockar om så är fallet då jag själv är ren. Hur som helst så gäller det STC i Kungälv.
Så du som gymmar där och vet med dig att du inte är clean, se upp om mina spekulationer stämmer
Senast redigerad av kalky 2014-07-26 kl. 14:16.
Citera
2014-07-26, 14:52
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalky
Vet inte om mina funderingar är korrekta men i alla fall. Idag på gymmet var det en kille i 30-40 års åldern som jag aldrig sett där förut och jag är där 6 dagar i veckan. Han var jätte trevlig och pratglad, berömde mig för min fysik till åldern osv. Han ville höra hela min livshistoria i princip. Hur länge/ofta jag tränar, mina mål och en massa annat. Han liksom förföljde mig och låg och pumpade utan vikter på skivstänger och använde sig utav hantlar med låg vikt, hela tiden i en radie nära mig. Efteråt började han snacka om Arnold och bola. Han kanske bara var väldigt udda men jag misstänker att han var någon form av kontrollant. Jag bugar och bockar om så är fallet då jag själv är ren. Hur som helst så gäller det STC i Kungälv.
Så du som gymmar där och vet med dig att du inte är clean, se upp om mina spekulationer stämmer

Ett vanligt sätt att arbeta. Man vill skapa en god relation problemet är att dom oftast är klumpiga och rena amatörer. En polis som själv preppar och med en gnutta street knowledge skulle inte gå tillväga på det sättet, dom jobbar på helt annat sätt. Vissa saker kan man helt enkelt inte utbildas i. Vi kan heller inte frångå det faktum att du eventuellt råkat ut för en fikus med en fetisch för unga muskulösa män

/ Leif
Senast redigerad av Leif.Jennekvist 2014-07-26 kl. 14:54.
Citera
2014-07-26, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ett vanligt sätt att arbeta. Man vill skapa en god relation problemet är att dom oftast är klumpiga och rena amatörer. En polis som själv preppar och med en gnutta street knowledge skulle inte gå tillväga på det sättet, dom jobbar på helt annat sätt. Vissa saker kan man helt enkelt inte utbildas i. Vi kan heller inte frångå det faktum att du eventuellt råkat ut för en fikus med en fetisch för unga muskulösa män

/ Leif

Kanske en kombination av de 2
Citera
2014-08-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schultz.
Musclezone på Värnhem (gamla Athletic).

Hur gick det för henne efter att polisen tog henne vid razzian?
Citera
2014-08-07, 20:17
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techradar

Hur gick det för henne efter att polisen tog henne vid razzian?

Dömd, 2000kr dagsböter:
(FB) Dopningsrazzia mot Malmögym
Citera
2014-08-09, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djyriz
http://www.sydsvenskan.se/lund/polis...kroppsbyggare/

Haha jag är så jävla glad att jag valde att inte tävla, hade tänkt tävla på just den tävling och luciapokalen på helgen efter. Vad gör vi byggarbröder? Vart vågar man tävla?

Inte fan såg jag några poliser på Sverige - Portugal matchen testa atleterna där för doping, inte heller friidrottstävlingar, cykeltävlingar ja ni vet. Det här är ju sjukt.

Citat:
Bland de tävlande fick fem män och tre kvinnor lämna urinprov. Samtliga är misstänkta för att ha använt otillåtna dopningspreparat.
Citat:
Någon av dem meddelade direkt att de tidigare hade tagit anabola steroider, men inte just då.

Vad har skett sedan lördag 1 december 2012 i ärendet rörande de 8 som misstänktes för dopningsbrott?
Hur många åtal respektive strafförelägganden kan det ha blivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in